Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing

www.animal-crossing.comista saa muutaman koodin, jolla saa NES-pelejä(Ainakin Soccer ja DK Jr.). Ne on piilotettu niihin flash-bannereihin.

Sen muistikortin mukanahan tulee 2 NES-peliä ja joku kumma biisi. Outoa jos et ole niitä saanut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Sen muistikortin mukanahan tulee 2 NES-peliä ja joku kumma biisi. Outoa jos et ole niitä saanut.
Niin tulee, mutta ilmeisestikkin vain ensimmäiseen peliin.

Minä näet tein näin: Testasin peliä ensin vain hyvin nopeasti ja laitoin randomina nimeni ja kaupunkini. Kun lopetin, niin savetin ja seuraavalla kerralla deletoin koko pelin ja aloitin alusta ns. kunnon pelin. Eikä tullut postissa NES-pelejä eikä biisiä. Myöhemmin sitten kuulin, että nuo lahjat saakin vain tuon mukana tulevan muistikortin ensimmäinen pelaaja. Eli olin mokannut mahdollisuuteni iäksi noitten lahja-pelien suhteen. Noh, täytyy vain yrittää hommata ne jotain toista kautta...
 
Upeaa pelisuunnittelua. Go Nintendo go! Olisin lähettäny sulle Excitebiken, mutta Nook oli kiinni. No huomenna sit :).

Mitäs hedelmiä sulla kasvaa? Mulla on kirsikoita ja omenia, mutta jos jotain erilaisia löytyy niin voidaan vaihtaa.
 
Jasso, PunkTown: Tässä sulle Excitebike :)

EKP7F3WelQY8bC
ccwjep4k4VqHeB

Ton kun sanot Nookille, niin pitäisi toimia.

Lähetä mulle joskus jotain.

kaba, Jorspåde

EDIT: Kaupungin nimi oli väärin! :|
 
Vaikuttaa mielenkiintoiselta peliltä, joka on saamani käsityksen mukaan hieman Harvest Moonin (on muuten edelleen eräs lempipeleistäni) kaltainen? GBA-yhteensopivuus ja tavaroiden koodivaihto ovat ne 2 seikkaa, jotka saavat minut harkitsemaan tuon pelin hankkimista ihan tosissaan...ehkä voisinkin pyytää sen syntymäpäivälahjaksi (18.1). :D

kaba: Voiko seivin ensin tallentaa mukana tulevalle muistikortille ja sitten siirtää sen Memory card 251lle niin, että bonustavarat eivät häviä? Tällöin saisin ilmaisen muistikortin pelin oston yhteydessä. ;) Vai onko kyseessä mahdollisesti jokin spessukortti, johon ei voi tallentaa kuin Animal Crosiingin saven? :-\
251:n blockit riittävät kyllä omaan käyttöön, mutta filejen kanssa tulee muussa tapauksessa olemaan ahdasta ensi vuoden puolella.

Lopuksi teille ACn jo omistaville Feng Shui-oppaan URL, vaikka olette sen jo todennäköisesti löytäneetkin. http://www.animalxing.com/fengshui.shtml
 
Animal Crossingin savea ei voi siirtää tai kopioida. Jos haluat välttämättä pelata 251-kortilla, ja saada bonustavarat, tee ensin kaupunki 251-kortille, ja toisessa käynnistyksessä laita 251-kortti B-paikkaan, samalla kun mukana tullut kortti on A-paikassa. Tällöin aloitat pelin A-kortilta, mutta B-kortin kaupunkiin. Yksinkertaista :).
 
Kaba, kiitokset pelistä :). Lähetin sinulle pienen vastalahjan, tässä seurantakoodi:

&82TFokrbWY&Pc
HD2yu3gAXUOWgj

Melkein yhtä hyvää viihdettä kuin NESillä pelaaminen...:D


...Ja noista hedelmistä vielä. Tällä hetkellä kasvaa pelkkää kirsikkaa, mutta eilen istutin päärynäpuun taimen, joka taitaa tosin näöstä päätellen tehdä kuolemaa hyvinkin pikaisesti. :D
 
AC kuulostaa kaiken lukemani jälkeen niin houruiselta peliltä että pakkohan se on ostaa jos se joskus Europppaan asti tulee :D
 
Itse huomasin sen aivan vahingossa, kun veli oli aloittanut pelin 251-kortille, ja yritin aloittaa uutta peliä AC-kortille :).
 
Voiko tuon tempun muuten toistaa? (ei siitä ainakaan minulle mitään hyötyä olisi, kunhan mietin, onko pelin suojaukseen jäänyt aukkoa)
 
Ei kai, sillä nuo bonustavarat saa vain ja ainoastaan ensimmäisellä pelikerralla. Muutenkin tuo peli kannattaa tehdä sille mukana tulevalle muistikortille siitä syystä ettei sitä savea voi siirtää.
 
Animal crossing-kortit...

Onkos ketään hommannut noita Animal crossing e-reader-keräilykortteja jenkeistä? Pitäisi nimittäin saada hommattua tyttöystävälle joululahjaksi jokunen pussi

www.therage.com on ainoa paikka josta olen noita löytänyt, hinta vaan oli hävytön $5,99 ja siihen vielä kulut päälle.

Eli kertokaapa saako jostain halvemmalla tai olisko esim. kimppatilaus ragesta mitään..!
 
Te tätä peliä pelanneet, voisiko teidän mielestänne pelaaminen onnistua vaikka ei osaisi kieliä? Edes jossakin määrin, vai tarvitaanko puhumista lähes koko ajan?

Eli voisikohan 7-vuotias pelata tätä itsekseen vai tarvitaanko 'tulkki' koko ajan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Centauri
Te tätä peliä pelanneet, voisiko teidän mielestänne pelaaminen onnistua vaikka ei osaisi kieliä? Edes jossakin määrin, vai tarvitaanko puhumista lähes koko ajan?
Animal Crossingissa on todella paljon tekstiä (englanninkielistä luonnollisesti). Kaikki keskustelut kaupungin muiden asukkaiden kanssa, kirjeet, valikot ym. Mutta toisaalta myös paljon tekemistä joka ei vaadi edes lukutaitoa (voi vaikka kalastella, pyydystää perhosia ym. ötököitä, sisustaa kotia, kasvattaa puutarhaa, pelata NES:illä ym.). Animal Crossing kuitenkin on luonteeltaan kommunikaatiopeli ja ilman kielitaitoa kommunikaatio kaupungin muiden asukkaiden kanssa jää väkisinkin vähäiseksi. Sanotaan näin, että toki pelaaminen jossakin määrin onnistuu myös ilman kielitaitoa (kunhan alussa vähän opastaa), mutta silloin pelistä ei saa läheskään kaikkea irti mitä se pystyy tarjoamaan.
 
Minä en kyllä tuota tavaroiden koodivaihtoa ymmärrä.. miten se voi toimia.. jos lähetätä kaverille tavaraa niin sitten se häviää sulta vai?... ja kun kaveri jollekkin sanoo jotain niin saa tavaran... mutta entä jos sanoo uudestaan?? saano toisen samanlaisen tavaran?

- mitä käyttöä advancella on pelissä? pakollinen ei varmaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Naahu
Minä en kyllä tuota tavaroiden koodivaihtoa ymmärrä.. miten se voi toimia.. jos lähetätä kaverille tavaraa niin sitten se häviää sulta vai?... ja kun kaveri jollekkin sanoo jotain niin saa tavaran... mutta entä jos sanoo uudestaan?? saano toisen samanlaisen tavaran?

- mitä käyttöä advancella on pelissä? pakollinen ei varmaan?
Elikkä tuo tavaroiden koodivaihto toimii näin:
Menet paikallisen kaupanpitäjän (Tom Nook nimeltään) puheille. Kerrot hänelle että haluat lähettää ****-nimiselle henkilölle ****-nimiseen kaupunkiin paketin. Sitten valitset inventaariostasi tavaran jonka haluat lähettää ja Nook antaa koodin. Koodi toimii vain ****-nimisessä kaupungissa asuvalla ****-nimisellä henkilöllä, joka voi tuon koodin avulla käydä hakemassa tavaran paikalliselta Tom Nookilta. Tavara luonnollisestikkin häviää lähettäjältä.

Tuota koodia pystyy ilmeisestikin käyttämään monta kertaa (kerran kokeilin, ja silloin se ainakin toimi), eli tavaroita pystyy monistamaan tuolla tavalla. Mutta erikoisempia tavaroita tai esim. rahaa ei edes pysty lähettämään tuolla koodivaihdolla. Eli miljonääriksi ei pysty tulemaan rahalähetystä monistamalla :D. Ja kukapa muutenkaan haluaa pilata peliä huijaamalla...

Täällä kerrotaan mitä GBA:lla voi tehdä, mutta sitä ei välttämättä tarvitse.
 
Onpas hauska peli! GBA-tuki on erinomainen lisä, etenkin talvella kun pääsee kesäiselle saarelle hyönteisiä pyydystämään ja ruskettumaan.
Jos jollain sattuisi olemaan muita hedelmiä kuin omenoita ja kookospähkinöitä, vaihtaisin niitä mielelläni edellä mainittuihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba


Mitäs hedelmiä sulla kasvaa? Mulla on kirsikoita ja omenia, mutta jos jotain erilaisia löytyy niin voidaan vaihtaa.
Voi hyvänen aika.:rolleyes:
En tarkota loukata, mutta aika hassua että täällä puhutaan jostain hedelmien viljelemisestä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Voi hyvänen aika.:rolleyes:
En tarkota loukata, mutta aika hassua että täällä puhutaan jostain hedelmien viljelemisestä...

Hah hah. :)

Itse en ollut aiemmin edes tiennyt, millainen peli olisi kyseessä, mutta nyt heräsi kiinnostus. Tuohan on pakko hankkia!
 
Ylös Bottom