Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing

Täysin älytöntä olla julkaisematta tuollaista peliä!! Se olisi varmasti hitti ja ties kuinka kauan tuota kakkososaakin saa odotella.

Täytynee tilata jenkeistä sitten AC, mikäli freeloader täällä ilmestyy ja jotain kimppatilausjuttuja järjestetään, vaikkapa foorumeilla.
 
On lottovoitto syntyä Suomeen... :rolleyes:

Seuraavan konsolin hankinta ei ole minulle itsestäänselvyys, etenkin kun X-boxin pelitarjonta on laajentunut ja hinta tippunut puoleen alkuperäisestä...toivottavasti suunta jatkuu samana jatko-osan kanssa, jotta saadaan kunnon kilpailua aikaan pelimarkkinoille Euroopassa(kin). Nintendosta kun ei tällä pelillä ole haastajaksi. :-\
 
No niin nostetaanpas tää topic taas ylös kun varmasti useampi on saanut pelattu Animal Crossingia Freeloaderin tulon myötä.

Itse pidän pelistä ja sen antamista vapauksista. Se on vain ongelma, että niitä perhanan nes-pelejä on niin vaikea saada. Oiskohan kenelläkään ehdotuksia miten niitä helpoimmin saisi? Lisäksi velkojenmaksu on mennyt yksipuoliseksi kalasteluksi ja se vähän keljuttaa.

Omassa kylässäni asuu jos jonkin näköisiä otuksia ja hedelmät ovat suurimmaksi osaksi päärynöitä, mutta löytyyhän myös jonkin verran omenapuita. Lisäksi gba-saarelta löytyy kookospähkinöitä, mutta ne eivät tunnu kasvavan itse kaupungissa.

Olisi kiva vaihdella jonkun kanssa vaikkapa hedelmiä. Itseltäni puuttuu ainakin kirsikkapuu ja arvatenkin lukuisia muita hedelmäpuita, mutta nuo kyläläiset tuntuvat aina itkevän kirsikoiden perään.
 
NES-pelejä saa helpoiten vaihtamalla. AC:n sivulta saa Soccerin kun klikkailee sitä lehden etusivulla olevaa banneria missä on kaksi pelikaania.
Jos jollain on Excitebike, vaihdan sen mihin tahansa muuhun peliin.

Rahaa saa helpoiten syöttämällä saarelaiselle hedelmiä. Jätät sinne paljon hedelmiä, menet pois ja ohjaat GBA:lla asukkaan syömään niitä. Muutaman hedelmän jälkeen se rupeaa heittelemään rahasäkkejä (100-30'000 B).
Turnipsikaupoilla voi myös saada hyvällä tuurilla älyttömästi rahaa (ennätykseni on n. 1'500'000 B voittoa kerralla).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kiitti rahavinkeistä!

Onkohan kenelläkään mitään tietoa mistä voisin saada DK. Juniorin NESsille. Ainakin jossakin vaiheessa sen sai AC:n omalta kotisivulta, mutta mahdollisuus siihen on ilmeisesti otettu pois.

Olisi mukavaa vaikka saada joltakulta peli Tom Nookin vaihtosysteemin avulla, mikäli muuta vaihtoehtoa ei ole.
 
DK Junioria ja paria muuta joita on joskus annettu, ei käsittääkseni saa mitenkään muuten. Toivottavasti ne tulevat joskus uudelleen jakoon.
Saat minulta jonkun pelin, koska olen niin hyvä ihminen. Valitse näistä: Clu Clu Land, Pinball, Donkey Kong, DK Jr. Math, Golf, Balloon Fight, Tennis.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
DK Junioria ja paria muuta joita on joskus annettu, ei käsittääkseni saa mitenkään muuten. Toivottavasti ne tulevat joskus uudelleen jakoon.
Saat minulta jonkun pelin, koska olen niin hyvä ihminen. Valitse näistä: Clu Clu Land, Pinball, Donkey Kong, DK Jr. Math, Golf, Balloon Fight, Tennis.

Joo olet tosi hyvä ihminen :D . Jos tuo DK. Jr. Math on se joka oli aikoinaan jaossa niin voisitko antaa sen, muuten en ainakaan halua vielä mitään, koska huomenna on syntymäpäiväni :eek: ja silloin voin saada lahjaksi jonkun pelin.

Minäkin koetan keksiä sulle jotain annettavaa. Miltä kuullostais Master Sword (Ocarina of Timestä) ja G Logo (Gamecube logo)? Voit tietenkin itsekin ehdotella ja katson jos omasta katalogistani löytyy tavara.

Ai niin tässä vielä tietojani hahmosta:

Nimi: Folke W.
Kylä: Eternia
 
Vaikuttaa... aika oudolta peliltä. Aika turhauttavaa vaan se jatkuva rahan kerääminen. Voitte pistää mullekkin jotain tulemaan. :D

Nimi: Alex
Kylä: Arcadia
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Vaikuttaa... aika oudolta peliltä. Aika turhauttavaa vaan se jatkuva rahan kerääminen. Voitte pistää mullekkin jotain tulemaan. :D

Nimi: Alex
Kylä: Arcadia

Tässä olis sulle jotain mitä mä tuolta kellaristä löysin. Salasana:
(avainmerkki)
LFCsZLCGw7y%k6
UuubShSnJtiHng
 
DK Jr. Math on ihan tavallisesti saatava peli. Superharvinaisuuksia ei pysty vaihtamaan. Lisäksi DK Jr. Math on surkein NES-peli, joten otin vapauden valita jonkun paremman.
Tässä Kanisille:
%JMRCdqCUKAE%h
ZHifQhunezIFky

Ja Shegille:
&e#hegyTkCXRcu
87xnu@ZPqtYqex

Master Sword ja G Logo löytyy jo. Minulle kelpaa Excitebike, Arwing, jotkut pienoismallit ja melkein kaikki shakkinappulat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
DK Jr. Math on ihan tavallisesti saatava peli. Superharvinaisuuksia ei pysty vaihtamaan. Lisäksi DK Jr. Math on surkein NES-peli, joten otin vapauden valita jonkun paremman.
Tässä Kanisille:
%JMRCdqCUKAE%h
ZHifQhunezIFky

Ja Shegille:
&e#hegyTkCXRcu
87xnu@ZPqtYqex

Master Sword ja G Logo löytyy jo. Minulle kelpaa Excitebike, Arwing, jotkut pienoismallit ja melkein kaikki shakkinappulat.

Noh, mä nyt otin ton mun lahjan. Kiitoksia siitä.

Tuli ihan herkät lapsuusmuistot mieleen Balloon Fightin parissa.

Mä en nyt oikein tiedä mitä mä sulle lähettäisin kun musta tuntuu että sä oot pelannu peliä vähän kauemmin kuin minä. Tollasii mitä sä mainitsit niin multa ei löydy.
 
Mitä ihmettä? Nook alkoi valittamaan että ne ovat jonkun toisen salasanoja, enkä saanut mitään. Ja tarkistin kaiken ainakin 5 kertaa. Hitto soikoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Mitä ihmettä? Nook alkoi valittamaan että ne ovat jonkun toisen salasanoja, enkä saanut mitään. Ja tarkistin kaiken ainakin 5 kertaa. Hitto soikoon.

Jos kummankaan antamat koodit ei toimineet, niin nimesi ei ole Alex tai kaupunkisi Arcadia. Ehkä olet vahingossa laittanut alkuun tai loppuun välin, nekin vaikuttavat, samoin kuin isot kirjaimet pienten paikalla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Mä en nyt oikein tiedä mitä mä sulle lähettäisin kun musta tuntuu että sä oot pelannu peliä vähän kauemmin kuin minä. Tollasii mitä sä mainitsit niin multa ei löydy.

Ei tarvitse lähettää mitään, mutta jos joskus saat jonkun mainitsemistani tavaroista, vaihdan niitä ilomielin mihin tahansa omaani.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Jos kummankaan antamat koodit ei toimineet, niin nimesi ei ole Alex tai kaupunkisi Arcadia. Ehkä olet vahingossa laittanut alkuun tai loppuun välin, nekin vaikuttavat, samoin kuin isot kirjaimet pienten paikalla.



Ei tarvitse lähettää mitään, mutta jos joskus saat jonkun mainitsemistani tavaroista, vaihdan niitä ilomielin mihin tahansa omaani.

EDIT: Eipäs enään mitään... tein uuden tyypin ja sain tavaranne. :) Pelasin koko aamupäivän ja keräsin n. 16 000. Voin pistää jotain tulemaan teille. Nimeni ja kyläni on siis samat kuin teille eilen kerroin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
nyt lähtee animal crossing tulemaan dvdboxofficesta! vihdoinkin kun freeloaderi nyt sen pelaamista mahdollistaa!
 
Hetkonen sano putkonen. Mitenkäs tuon ac:n hinta tuolta dvdbox:ista on kun tämän päivän (27.3.03 16.xx) canadan dollari oli 1.59 joten 72,95cd(lue canadan dollaria)jaetaan 1.59:llä tulee 45,8805031 eli ottaako tulli tästä proviisiot :eek:
 
tulliinjäämisriski on sieltä TODELLA pieni... sain äsken ilmoituksen että eivät olekkaan vielä lähettäneet, koska heiltä on ac loppu.
 
ai niin, ja pyysin kuriiria. sen pitäisi tulla silloin 2 päivässä...
 
DVDCrave näköjään alkaa kaupata AC:n PAL-versiota lokakuussa. Itselleni tällainen tieto oli ainakin odottamaton. Tämä on hyvä uutinen niille, jotka eivät ole saaneet AC:tä pelata :)
 
Voi himputti! tuohan pitää tietenki tilata. Se vaan että luottokortti puuttuu. Eiköhän joku järjestä kimppatilausen (toivottavasti) :)
 
Ylös Bottom