Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing

Itselläni on jenkkiversio ollut jo puolisen vuotta ja kyllähän se mainiota ajanvietettä on. Hauskaa pikku näpertelyä.

- Esa
 
Vastaus: Animal Crossing

Itse heräsin söpöjen eläinten maailmaan hieman myöhässä, ja laitoin pelin vasta eilen tilaukseen play.comista, vieläkö tätä joku pelaa vai onko kaikki jo väsähtäneet?
 
Vastaus: Animal Crossing

Juuri pääsin pelaamaan Animal crossingia. :) Ja nyt sitten infot että minulle voi lahjoja antaa:

Nimi: donkey
Kaupunki: karkkila
 
Vastaus: Animal Crossing

DonkeyKong sanoi:
Juuri pääsin pelaamaan Animal crossingia. :) Ja nyt sitten infot että minulle voi lahjoja antaa:

Nimi: donkey
Kaupunki: karkkila

No, saat appelsiinin. :) Toivottavasti eivät juuri nuo kylässä kasva jo valmiiksi, ja toivottavasti rustasin koodin paperille oikein.

jNLQBrjJFoLcG9
@D&udBqQYYKZaU
 
Vastaus: Animal Crossing

Pari päivää sitten postilaatikkoon kilahti Animal Crossing, lopultakin. Tiedän, myöhässä taas :D


Lahjoja saa antaa ;)
Nimi: Nemo
Kaupunki: Ryshad

Jotain etelän hetelmiä ois kiva saada. Sais istutella ympäriinsä niitä, jos sais vaikka vähä värikkäämmäksi tuota omaa kaupungin pahastaan.

Asukkaina kaupungissa on muutamia hemmoja:
- Cupcake(nimi oikein?)
- Rex
- Rosie
- Tank
- Chief

Ja joku oli vielä, mutta en muista sen nimee :p
Eli ihan alussa ollaan vielä.
Myös sen takia en ole vielä törmännyt onkeenkaan edes, se varmaan tulee aikanaa Tom Nookille myyntiin vai saako sen jostain muualta?
 
Vastaus: Animal Crossing

nallet sanoi:
Lahjoja saa antaa ;)
Nimi: Nemo
Kaupunki: Ryshad

Jotain etelän hetelmiä ois kiva saada. Sais istutella ympäriinsä niitä, jos sais vaikka vähä värikkäämmäksi tuota omaa kaupungin pahastaan.

DonkeyKongille ei tainnut appelsiini kelvata, niin heitetään se sitten sinne. :)

5GLjgoHQe3UD%y
BNZIX27sD%SCyQ


Muutkin hedelmät löytyy, jos haluat, mutta joskus asukkaatkin saattavat antaa hedelmän palkkiona. Onki tulee Tom Nookille jossain vaiheessa myyntiin, kuten myös kirves.
 
Vastaus: Animal Crossing

Kiitoksia, kiitoksia :)

Nyt vaan innokkaasti istuttelemaan ja katsotaan saadaanko mitään aikaan-. Vois kokeilla kytkee oman GBA:n GC:n kiinni ja kattoo mitäs sillä saa touhuttua tuossa AC:ssä, kun en vielä ole sitä kerennyt kokeilemaan.
 
Vastaus: Animal Crossing

Aika hiljaista on tällä rintamalla. Jos nyt joku ihan välttämättä haluaa heittää minua klassisella tuolilla (classic chair), niin en ota siitä itseeni. :)

Kaupunki: Narpes
Nimi: Jarza

Vastalahjasta voi esittää toivomuksia, vaikkei minulla mitään ihmeellisyyksiä olekaan. Voisin antaa esim. Arwingin.
 
Ylös Bottom