Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apex (ent. Racing Evoluzione)

Jep, olen Tombadin kanssa täysin samaa mieltä, eli tässä on minusta tämän pelin ne huonoimmat puolet, eikä missään liian alhaisessa ruudunpäivityksessä tai aivan liian arcademaisella ajotuntumalla, kuten joistakin tahoilta on ehditty alkujaan jauhaa paskaa! Helvetin hyvä ajopeli tämän joka tapauksessa on ja taatusti parempi kuin joku säälittävä ja yli hypetetty Sega GT2002.

GT3 paremmuudesta olen kuitenkin jyrkästi eri mieltä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
GT3 paremmuudesta olen kuitenkin jyrkästi eri mieltä!

Noh, toinen tykkää tyttärestä ja toinen isästä... Ilmeisesti et ole pelannut kunnolla GT3:sta (ja concepteja), jos tuollaista mieltä olet. GT3 on force ratilla on oikeastaan ainut vakavasti otettava autopeli, mitä konsoleilta löytyy. Vaikka se on pääsasiassa katuautoilua niin siinä vieläpä rallimallinnus, joka pesee colinit ja wrc:t. Tekisivät GT3 WRC pelin, niin johan myisi. Xboxin heikkoutena on kunnollisen ratin puute ja vaikka padilla ajo voi olla hauskaa niin se on aika arcade touhua. Ei Apex ole huono peli, mutta korkeintaan keskinkertainen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mlappi
Noh, toinen tykkää tyttärestä ja toinen isästä... Ilmeisesti et ole pelannut kunnolla GT3:sta (ja concepteja), jos tuollaista mieltä olet. GT3 on force ratilla on oikeastaan ainut vakavasti otettava autopeli, mitä konsoleilta löytyy. Vaikka se on pääsasiassa katuautoilua niin siinä vieläpä rallimallinnus, joka pesee colinit ja wrc:t. Tekisivät GT3 WRC pelin, niin johan myisi. Xboxin heikkoutena on kunnollisen ratin puute ja vaikka padilla ajo voi olla hauskaa niin se on aika arcade touhua. Ei Apex ole huono peli, mutta korkeintaan keskinkertainen.

Olen kyllä jonkun verran GT3:stakin kokeillut(riittävästi) ja se ei minusta missään nimessä ole enää mikään hehkutuksen aihe katuautopeli rintamalla, melkoisia vikoja siitäkin kun löytyy, siksi minusta on naurettavaa sitä enää nykyään yrittää nostaa GT-autopelien kuninkaaksi ja siinä ei paljoa mielipiteet paina jos ruvetaan lyömään vertailu pohjaista faktaa pöytään, pelien eri ominaisuuksista jne...

Peli idean pohjalta näitä on kuitenkin aika vaikee ruveta vertaamaan keskenään, mutta voi nekin ominaisuuksina mukaan laskea, sillä GT3 on luonteeltaan aika perinteinen katuautopeli, kun taas RE on jotain vähän tavanomaisuudesta poikkeavaa.

Ja täysin naurettava kommentti tuokin, että GT3:n köyhä ralli-osio olisi muka parempi kuin kokonaisuudessaan CMR3. Ratti-ohjaimista en juuri tiedä, miellän ne kuitenkin aika leluiksi, padillä on minusta paljon hauskempi ajella sohvalla löhöten ja jos rattiohjain mielletään sellaiseksi, että autopeli on vasta silloin uskottava, niin ihan täyttä soopaa jos asiaa verrataan kylmästi oikealla autolla ajamiseen, siis silloin ovat force ratit ja pelit kaukana jo todellisuudesta, mutta näennäinen realismin merkeissä sitten tietysti...mutta sama asia se on minusta silloin pädilläkin, eli Peli kuin peli ja kunnon koti auto-simulaatiot häämöttää vasta joskus tulevaisuudessa.

Ja alla vielä linkkejä niihin mainitsemiisi Xboxin heikkouksiin:

Mad Catz

Thrustmaster
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mlappi
Vaikka se on pääsasiassa katuautoilua niin siinä vieläpä rallimallinnus, joka pesee colinit ja wrc:t. Tekisivät GT3 WRC pelin, niin johan myisi. Xboxin heikkoutena on kunnollisen ratin puute ja vaikka padilla ajo voi olla hauskaa niin se on aika arcade touhua.
Minun on vaikea uskoa, että olet ajanut oikeaa ralliautoa tai katuautoa. Lisäksi en ymmärrä miten ratti vaikuttaa pelin hyvyyteen? Pitäisikö kaikki XBoxin autopelit arvostella sen mukaan, kuinka mojovat FF efektit tämänhetkisillä rateilla on mahdollista saada? Henk. koht. se on ihan sama vaikka ajaisi hiirellä kunhan peli on hyvä.
 
Ylös Bottom