Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apex Legends

Jos jonkun tiimi on PS4:lla yhtä Apex-noboa vailla, niin saa addata mastakillah1988. Pari hassua matsia kokeilin, mut ei vaan riitä meikän kärsivällisyys mikittömien randomien kanssa pelailuun, kun kaikki matsit kaatuu alkumetreillä :D
 
Siisti ase, siisti nimi, hirveetä paskaa
-hidas mutta tehoton ase jolla ei ainakaan mun taidoilla osu ku knokattuun vihuun

Tehoton u say? Muutaman pelin kerkesin vasta pelailla aseen kanssa, mutta ainakin sille turbo chargerilla (? poistaa sen kiihtymisvaihees kokonaan) höystettynä törkeän kova pyssy. Varmasti pyörii siellä kärkikahinoissa dps-rintamalla. Miinuksiakin toki löytyy, kuten: kova rekyyli, pieni lipas ja se että kyseessä on energy weapon. Eli vaatii niitä kallisarvoisia energia panoksia, eikä pysty laittamaan kauhean montaa attachmenttiä kiinni.
 
Tehoton u say? Muutaman pelin kerkesin vasta pelailla aseen kanssa, mutta ainakin sille turbo chargerilla (? poistaa sen kiihtymisvaihees kokonaan) höystettynä törkeän kova pyssy. Varmasti pyörii siellä kärkikahinoissa dps-rintamalla. Miinuksiakin toki löytyy, kuten: kova rekyyli, pieni lipas ja se että kyseessä on energy weapon. Eli vaatii niitä kallisarvoisia energia panoksia, eikä pysty laittamaan kauhean montaa attachmenttiä kiinni.

Tolla turbolla en ookkaa kokeillu, muuttaa kyllä tilannetta paljon... select-firellä räpläsin mut en osunu juurikaan mihinkään kun en tajunnu että se on HITSCAN-ase sillon( osuu siihen mihin tähtää välittömästi)
 
Tolla turbolla en ookkaa kokeillu, muuttaa kyllä tilannetta paljon... select-firellä räpläsin mut en osunu juurikaan mihinkään kun en tajunnu että se on HITSCAN-ase sillon( osuu siihen mihin tähtää välittömästi)

Itsellä taas meni tuo ohi. Tuli vaan suht lähelle kokeiltua select firellä sitä ladattavaa shottia, mutta siihen tarkoitukseen koin aika turhaksi kun piti ladata ja damage pyöri aika samoissa luvuissa mitä longbowilla. Tuo hitscanni kyllä tekee siitä mielenkiintoisen. Ilmeisesti ainoa ase joka on tälläinen? Mahdollisesti siitä saataisiin siis eka snipa jolla osun johonkin :p
 
Apex Finland koostanut jäseniensä lähettämistä klipeistä Top-5 sikermän.



Tässä olisi oma 1 vs. 3 kohtaus:
 
Ensimmäiset kaadot tällä uudella Havocilla. Energia-ase, joka syttyy hitaasti mutta tekee tuhoisaa jälkeä keskipitkällä etäisyyksillä. Kokeilin scopetella pidemmälle, tuloksetta. Rinnalle ottaisin konepistoolin tai Wingmanin.
 
Ei toi Kaustinenkaan mikään huono oo, tuli ostettua kun saanen uudet 12k kerättyä ennenku uusia ukkoja tulee. Jos jätän ansoja maahan, ni palautuuko ne jossain kohtaa?
 
Ei toi Kaustinenkaan mikään huono oo, tuli ostettua kun saanen uudet 12k kerättyä ennenku uusia ukkoja tulee. Jos jätän ansoja maahan, ni palautuuko ne jossain kohtaa?

Maksimissaan voit jättää 6 pönikkää maahan. 10s välein palautuu uusi cooldownista käytettäväksi. Jos heität niitä maahan lisää, niin vanhin häviää. Eli surutta voipi uusia pujotella alas.

Niitä voi myös kerätä takas jos haluaa. Max kolme voi olla käytettävissä.
 
Nuo Kaustisen pänikät olleet alun hämmästelyn jälkeen yllättävän monikäyttöiset. Toimivat ovikelloina, suhinasta arvaa vihun osuneen paikalle. Suojana blokaten sisääntuloja. Hyökkäystilanteessa hyvänä apuna rajoittaessa vihun liikkumatilaa.

Nehän saa pois pelistä kun ampuu siihen punaiseen rinkulaan.
 
Vähän alkaa itsellä ns. "taisteluväsymys" jo painaa. Kaikki on jo nähty ja koettu. Ei oikein mitään porkkanaa ja end gamea. Itse gameplay kyllä edelleen smoothia ja kivaa.
 
Saisi kyllä ne duot ja solot jo tulla pikkuhiljaa. Ehkä jopa nostaa pelaajamäärä 100 ja squadit vielä.
 
Onko nyt ensimmäisellä seasonilla jo tulossa uusia hahmoja peliin? Useissa videoiden kommenttikentissä olen mm. nähnyt tästä puhuttavan. Muistaakseni siinä paljastetussa roadmapissa näkyi että tulisi vasta kesällä

Täällä oli aikaisemmin puhetta siitä että saako aim assistia pois ja että tulisiko siitä pelaamisesta edes mitään ilman sitä. Pcllä tullut kanssa muutama matsi väännettyä ohjaimella ja yllättävän hyvin olen sielläkin pärjännyt. Monta peliä päälle 1000 damagea, +5 killiä jne. Siellä ei siis ole aim assistia käytössä. Toivottavasti tulee mahdollisuus kytkeä se pois halukkaille.
 
Onko nyt ensimmäisellä seasonilla jo tulossa uusia hahmoja peliin?

Tämän tiekartan mukaan olisi tulossa.

snb4gu8iz7QRc3DrjAjXZ6.jpg
 
Tämän tiekartan mukaan olisi tulossa.

Tähän myös itse viittasin. Olin tulkinnut sitä siten että ekalla kaudella tulisi battle passi, toisella uusia hahmoja, kolmalle uusia aseita, neljännellä uutta loottia. Mutta ilmeisesti siis nämä kaikki tulevat joka kaudella...? Parempi toki niin.
 
Ylös Bottom