Omenanraato
Well-Known Member
Vastaus: Apple iPad 2
Ei tue flashiä, eli niitä ei pysty katsomaan. Mut kuten just oli jossain uutisessa et yli 80% kaikista netin videoista on jo muussa kuin flash muodossa, niin itselle ei tuo koidu ongelmaksi. Toki jos itse tiedät jo valmiiksi surffailefan flash pohjaisilla sivuilla niin ipad on aika heikko kaveri silloin..
Tähän ihan mielenkiinnosta toivoisin tarkennusta, eli onko kyseessä flashit vai mitä pyörität ja miten tuo käytännössä toimii, appletvn kautta kenties? Omassa nettisurffailussa kun kuitenkin erinäiset flash-sivustot on pääroolissa ja niitä olisi mukava katsoa isommaltakin ruudulta (nyt homma hoituu tietokoneen ollessa kiinni telkkarissa ja surffailua langattoman hiiren sekä näppiksen voimalla, mutta olisihan tuo iPad mukavampi). Ehkä tuossa keväämmällä tulee itse sorruttua iPadiin, veikkaisin sitä kolmosen julkistusta kuitenkin maaliskuulle.
Ei tue flashiä, eli niitä ei pysty katsomaan. Mut kuten just oli jossain uutisessa et yli 80% kaikista netin videoista on jo muussa kuin flash muodossa, niin itselle ei tuo koidu ongelmaksi. Toki jos itse tiedät jo valmiiksi surffailefan flash pohjaisilla sivuilla niin ipad on aika heikko kaveri silloin..