Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arcade Stick PS2:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remform
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Vertailkaas Horiin. Joka kannalta.

Itse pelaan pelkästään VF4:sta ja aikaisemmin olen pelannut pelkästään Arcade-koneella. Joten jo tämän takia Horin tikku on mielestäni ylivoimainen tähän verrattuna, se kun tuntuu samanlaiselta kuin Arcadessa (napit ovat vähän erilaiset).

Mitä Thrustmasteriin tulee, niin liikerata on tikussa suurempi kuin Horissa. Itselläni oli tällä jonkinverran hankaluuksia joidenkin suurien liikkeiden kanssa esim. 3/4 osaa ympyrää heitot sekä nopeissa taakse-eteen liikkeissä, mutta eiköhän toi ole lähinnä tottumiskysymys. Tikun pallo on suurempi kuin Horissa/Arcadessa ja tuntuu siksi painavammalta/jäykemmältä ohjata. Nappien laadusta ei tullut moitittavaa. Kooltaan aika pienet. Ihan hyvin ovat toimineet, tosin en ehtinyt tikkua käyttää kuin n. kuukauden päivät.

Toi ohjaimen kotelo on aika heppoisen tuntuista muovia, joten vähän epäilen laitteen kestävyyttä pidemmässä käytössä. Itse pelituntuma oli mun mielestä parempi, kuin esim. Manjin asciiware tikussa (makuasia tietysti tämäkin). Vähän yksipuolinen arvostelu, koska väkisin tulee verrattua vain VF4:sen kabinettiohjaimeen.

VF4EVO stikki

Pliis! Voisko joku antaa tietoo mistä sellasen VF4EVO stikin saa?
Mä ku haluaisin sellasen!
Onko suomess mitää kauppoja mist sellasen saa?
Missä se kauppa olis?
Tai jos ei oo suomen kaupoiss nii antakaa joki kotisivu mistä sellasen saa!
Paljonko se maksaa?
jne.

Gamechoice.com.hk myy Horin VF4evo-tikkua hintaan 29$/kappale. Paras tarjous mitä tähän mennessä on tullu vastaan.

Pakko lisätä www.paradise-online-shop.de
Tekken 4 -tikku ~100 euroa? Kyllä saakin sitä tikkua sitten hyvin epätoivoisesti haluta, jos noihin hintoihin lähtee. Saa olla kyse ns. elämästä ja kuolemasta.

Ihan ohi aiheen niin tavallaan on kyllä ollut ihan hauskaa seurata tätä tikkuboomia sivusta :P "80 euroo ei oo ees paha hinta." No eihän se...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tordragon
Ihan ohi aiheen niin tavallaan on kyllä ollut ihan hauskaa seurata tätä tikkuboomia sivusta :P "80 euroo ei oo ees paha hinta." No eihän se...
Sehän on ihan vaan sitä, mihin rahansa laittaa. Toiset pelaavat intohimoisesti PC:n lentosimuja ja hankkivat 350:n HOTAS-ohjaimet ja toiset haluavat kaiken irti mättöjen konsoli-käännöksistä kunnon ohjaimilla.
Ymmärrän täysin, jos ei tilanne anna periksi vaikkapa 100:n ohjaimen hankkimiseen, mutta esim. UK Amazonista saa varmasti ihan pätevän tikun alle 30 eurolla, joka varmasti kestää satunnaisella pelaajalla muutaman vuoden. Ohjaimethan ovat muutenkin kulutustavaraa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Sehän on ihan vaan sitä, mihin rahansa laittaa. Toiset pelaavat intohimoisesti PC:n lentosimuja ja hankkivat 350:n HOTAS-ohjaimet ja toiset haluavat kaiken irti mättöjen konsoli-käännöksistä kunnon ohjaimilla.
Ihan totta, mutta rajat ainakin itsellä laittaisin kyllä nyt edes johonkin. Olen aika fanaattinen tietyllä tasolla esimerkiksi Tekkenin suhteen ja sitä varten hommasinkin pari-kolme vuotta sitten tikun (joka on kyllä kestänyt "kulutustavarana", kiitos laadun), mutta ei puhettakaan, että silloin olisi edes käynyt mielessä laittaa jotain 80 euroa yhteen tikkuun, ja en näin laittanutkaan.

Vaikea vain minun on kuvitella moista, mutta sanomattakin selvää joo, että vähän eri laineet eri ihmisten veneitä keinuttaa. Mutta kuten sanottu, en nyt asiaa osaa mieltää muuna kuin tikkuna vaikka taistelupelit onkin hyvin lähellä omaa sydäntä, sama se missä muiden rajat rahojensa saralla roikkuu.

Ja pääasiassa kyllä ihan huvituin vain tuosta boomista, ei siinä mitään väärää ollut (kenenkään puolesta).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tordragon
...mutta ei puhettakaan, että silloin olisi edes käynyt mielessä laittaa jotain 80 euroa yhteen tikkuun, ja en näin laittanutkaan.

Niinpä mullakin on nyt toi FIFA-tikku. Ja hyvin tuntuu toimivan. :)

Onko kenelläkään muuten kokemuksia PS2:n tikkujen käyttämisestä muissa koneissa adapterin kautta? (Xbox, GC, PC)

Satuin huomaamaan Itäkeskuksen Anttilan Top Tenissä muutaman kappaleen paljon parjattua Shadowbladea 30 euron hintaan. Lieneekö senkään arvoinen, mutta silti.

HUOM!!!!

http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1002900748/section-games/code-c/version-all/did-1286/

Horin valmistama tikku!

Ilmainen toimitus jos tilauksen yhteishinta ylittää 49$!

Yesasia maksaa arvonlisäverot!

Eli mun matematiikalla tikun ostajalle tulee kuluja ainoastaan sen 27.99$... (kun tilataan väh. tikkua)

Kiinnostusta?? :cool:
Noi muistuttaa Neo Geo tikkuja. Nappien sijoitus on aika heikko, ei "sateenkaarimainen".

BTW Kävin hakemas viimeisen Namco tikun hintaan 30 :D :D :D
Nyt löytyy 3 tikkuu, 2 Namco ja Ascii.

Ylös Bottom