Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Soitan sinne, venaas.

edit: torpan ovi auki, mutta teikä idlaa. :D

Yritän päästä antamaan admin-oikeudet tässä muutaman tunnin sisässä kun kone vapautuu.

Sit ku saadaa cooking pot auki, voitais värjätä heimolle omat värit?

Tääl on joku saksalainen meiän majan lähellä. Ei ainakaan heti käynyt päälle, mutta nyt postaa majan ulkopuolella...

Onko se niitä saksalaisia "Stoneriders" tms? Sillon joskus kun itse olin päässyt servulle ni kävi jutustelemassa mun mökillä mulle ja spydelle, en tiiä onko samat jotka sit raidaski meidät. Iso heimo sekin, 70/70... Puolisen tuntia on taas koitettu joinia mutta ei, muilla bookmark servuilla on ollu tilaa. Tuleekohan taas v731 tullessa lisää servuja

No nyt ne sitten löysivät meidät. Niin toivoin et oltais saatu olla rauhassa ilman et kukaan löytää. Toivotaan et oli ystävällisestä heimosta.

Täytyy koittaa löytää joku luola jostain ja tehdä sinne kauheet muurit yms.. En huomannu kattoo mistä heimosta oli. Ei se ainakaan päälle käynyt kun tonton kanssa mentiin keihäitten kanssa ulos :D

Toivottavasti laittavat sitten vähän enemmän kuin 100servua lisää jos tulee.. Itellä meni joku 15min niin pääsin sisälle.

Jos ne siitä saksaheimosta oli niin varmaan jossain 40lvl paikkeilla

37levelillä oli. Ja se oli yksin liikenteessä. En tiedä oliko tutkimassa ympäristöä vaan... Täytyy saada äkkiä vahvistetua vaan tätä tukikohtaa tai sitten tehdä muuttoretki, koska uskon, että tulevat jossain vaiheessa ryöstöretkelle.. :(

ARK: Survival Evolved [Hype]

Sitä piikkiseinää vaan heti kun leveli antaa periksi unlockata. Aluksi ihan niitä jyrkimpiä kohtia ei tarvitse suojata, koska niistä ei pääse ainakaan ukolla ylös. Sopivalle etäisyydelle tekee niin jää tilaa laajentaa basea.

Kattelin noita servuja niin uusimmat odotetusti jo ihan piukassa, muualla paljon tilaa, itteä ainakin ottaa päähän toi ettei pääse joinimaan :D Oisko muut halukkaita siirtymään johonkin vähän vanhemmalle servulle niin pääsis edes pelaamaan koko heimon kanssa? Jos tätä tahtia pääsee pelaamaan niin oon lvl 25 parin vuoden päästä...

E: Kävin muuten myös viiden aikaan aamulla koittamassa päästä servulle, en päässyt

ARK: Survival Evolved [Hype]

Kattelin noita servuja niin uusimmat odotetusti jo ihan piukassa, muualla paljon tilaa, itteä ainakin ottaa päähän toi ettei pääse joinimaan :D Oisko muut halukkaita siirtymään johonkin vähän vanhemmalle servulle niin pääsis edes pelaamaan koko heimon kanssa? Jos tätä tahtia pääsee pelaamaan niin oon lvl 25 parin vuoden päästä...
E: EU335 3/70 :D

Nyt pojat saa päättää! Ainakin tolle samalle paikalle voisi miettiä basen tekemistä jos servua vaihdetaan.

Laittakaa seurue pystyyn ja sopikaa kimpassa. Tulppa ja moneygun ainakin on linjoilla ja tietävät missä kotkanpesä sijaitsee.

No vaihdetaan vaan, mutta sitten ei enää ettei tarvi taas alottaa alusta :D Äkkiä tähän tasoon kyllä takas pääsee :)

Ullatus! Ei päässyt läpi. Lisätkääs kaverilistalle Carolus Rexx, vanhoja Zlutzeja, osti pelin

meikä jatkaa vielä 473:lla veivaamista vaikka nyt on hankala päästä läpi.

EU-335 ei toimi (could not retrieve address.)

Ei iteänikään kauheasti nappaa pelata speden spelejä montaa tuntia päivässä :)

Hyppäsin EU-324:n. Täytyy vaan saada base pystyyn ja puolustus kuntoon niin eiköhän tuollakin pärjää. Otan saman westzone-3 spawn pointin.

EU-335 ei toimi (could not retrieve address.)

Ei iteänikään kauheasti nappaa pelata speden spelejä montaa tuntia päivässä :)

Hyppäsin EU-324:n. Täytyy vaan saada base pystyyn ja puolustus kuntoon niin eiköhän tuollakin pärjää. Otan saman westzone-3 spawn pointin.

Minkä verran 324:lla oli pelaajia? Ei toi 10lvl mikää iso homma ole jos pääsee heti tekemään hommia ja keräämään xp:tä

Minkä verran 324:lla oli pelaajia? Ei toi 10lvl mikää iso homma ole jos pääsee heti tekemään hommia ja keräämään xp:tä

40/70 oli kun hyppäsin, mut kuolin carnoon heti :D Hyppäsin NorthZone 2:n, koska tuolla oli pari isoa basea heti

Okei. Ilmottele miltä NZ2:ssa näyttää. Tässä voi yrittää paukuttaa näillä kahdella servulla nyt, kumpaan vaan pääsee joinimaan ja katsotaan kummassa elostelu lähtee rullaamaan. Riittää et edes yksi taikka kaksi pelaajaa saa itsensä korkeammalle levulle ni ne pystyy craftaamaan muille tavaroita. Minä kun joinasin aikoinani meidän PvE servulle, Tuulis oli jotain 25-30 lvl ja antoi mulle paremmat kamat päälle niin hyvin pärjää ja nopeasti levelit nousee.

Ylös Bottom