Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Jälleen, sounds like a plan! Masan kanssa pistettiin yks sammakko reisiksi grilliin. Pisti muuten jumalattomasti hanttiin ja sylkee sellasta myrkkyä et meidän Masakin oli ihmeissään. Täytyy varmaan kimpassa iskeä tranquilla kimppuun jos sais nukutettua sillai nopeiten. Muuten voi olla hengenlähtö lähellä.

LVL 20 sammakko tipahtaa kolmesta tranqista keskivartaloon, et ei se paha oo tainnuttaa kun vaan kaukaa tähtäileepi. Siinä kun ensin teurastaa parit käärmeet, ni saa sammakolle parempaa metukkaa suuhun

No sehän putoo helposti! Tänään kurnuttaja aitauksen. Samalla voisi iskeä puuta ja ottaa Masa mukaan kantamaan tavarat. Suolta saa puuta, kuitua ja tatchia todella nopeasti. Puut yhdessä kasassa isoissa määrin ja puskaa silmän kantamattomiin.

No sehän putoo helposti! Tänään kurnuttaja aitauksen. Samalla voisi iskeä puuta ja ottaa Masa mukaan kantamaan tavarat. Suolta saa puuta, kuitua ja tatchia todella nopeasti. Puut yhdessä kasassa isoissa määrin ja puskaa silmän kantamattomiin.

Joo vois olla kova sana keräillä noita kans. Onkos meillä jossain jemmassa Flinttiä ja kivee? Vois tehdä valtavan kasan spark powderia-> yhtä ison kasan gunpowderia --> muutama kymmentä kiväärinpatia kummallekki mukaa. Ja vois peräti tehdä niin et lennän edeltä hiukan scouttamaa, ja laitetaa vaikka Mirjami seuraamaan sua, ni saan sit vaihdettua maaratsuun kun on ylhäältä hiukan kurkishteltu

Joo tehdään niin! Flinttiä on varastossa about 100,
mutta sitä ja kiveä saa kans nopeasi kerättyä.

Olipahan hauska sammakonmetsästys. Ennen reissuun lähtöä kävin scouttaamassa, suo oli täynnä sammakkoja, lähin n. 100 metriä mein talosta... Koitin houkutella sammakon talolle, purasin peranoottorilla sitä persiille. Ei lähtenyt mukaan. Palasin talolle, laitettiin Tussukan ja Tonton kanssa kamat kuntoon ja lähettiin retkikuntana kohti sammakoita. Tussu ratsasti Stegolla, Tonto Raptorilla ja mä lensin edeltä Peralla. Koko seikkailun aikana EI YHTÄÄN sammakkoa tullut vastaan... Tonto lähti nukkumaan ja vei lentoliskon kotio, jatkettiin Tussun kanssa, mut ei silti löytyny ku kärmeksiä. Raptori laitto ongelmitta 2 Titanoboaa nippuun, hiparit ei laskenut lainkaan, TORPOR nousi yhden viidenneksen. Mut toi TORPOR laskee todella hitaasti, et iso lauma noita saa kyllä raptoriltakin tajun kankaalle. 1 Titano oli syönyt myös uhrinsa backpackin, Raptori söi sen ni hoksasin et raptori sai muutaman hakun, nuolia, jousen jne...

Tässä kohtaa peliä vois todeta et mikä vaan dino saadaan kesytettyä, jos jollain vaan on aikaa jäädä tunkemaan Narcoticsia sen kurkkuun 3-5 tunniksi... 2 miestä lentoliskoilla laittaa T-rexinkin kumoon alta aikayksikön kun hiukan taktikoi

Mulla oli päivällä talon vieressä trike, pachy ja kilpikonna taju kankaalla talon vieressä, mut en ehtiny jäämään pitää niitä tajuttomina, ni oli pakko niitata ne, perhana.

Vähemmän yllättäen, kun olin menossa nukkumaan, kotimatkalla tuli sit se perhanan sammakko vastaan...

Nyt on muuten myös longneck riflen blueprintit hommattu, eli ketävaan pystyy tekemään sellasen. Tosin siihen tarvii sen 160 metallia(80 ingottina).

Noilta isoilta, pahojen alueidenkin vuorilta saa kohtuullisen vaivattomasti metallia kerättyä, kunhan on todella varovainen. Siellä kun tulee usein t-rexejä ja muita tovereita vastaan.

Tuksu-dodo oli muuten muninut pari munaa, keräsin talteen. Pitäis kai koittaa perustaa munafarmia kans, et sais järkevissä ajoissa tamettua noita karvakuonoja

ARK: Survival Evolved [Hype]

Kävin yksinpelin puolella köhjäämässä. Keräsin vuorokauden ajan (pelinajassa) tavaraa ja sitten hyökkäsi kasa ötököitä ja Carno kimppuun, no metukkaa minusta tuli. Nopea spawni, hakemaan tavaroita takas kun kuolin olin n. 50m päässä talolta. Sitten tuli tuli ilmoitus et Carno tappoi mun stegon ja tavaroita en pimessä löytänyt, kun käännyin perkuleen carno tappoi mut uudestaan. Makuupussi oli tuhoutunut joten päätin jättää helpot rannat taakse ja valitsen pohjoisen (hard) spawnin. Synnyin, meni sekunti ja kuolin Dire Wolf haukkas mut hengiltä heti. Uusi spawni toiseen pohjoisen kohtaan ja löysin todella kauniin rannan missä oli metukkaa liikkeellä ja paljon kasveja, puita ja droppeja näytti tulevan tiuhaan.

Katsotaan miten elo lähtee siellä sujumaan. Talon takaa alkaa synkkä ja todella tiheä metsä. Sinne siis kunhan saan varusteet paremmaksi.

---

Tulppa otti yhteyttä ja vähän funtsittiin josko olisi aika ottaa tuon PvE servun kylkeen PvP puoli myös? Katsotaan joku yksi tietty servu ja sinne voisi myös alkaa panostamaan. Tuota PvE 164 servua unohtamatta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joka ekana hyppää PvP:hen laittaa servun ylös muistiin. Veikkaan, että ne Easy spawnit ovat aika tiuhaan asutettuja, joten olisiko parasta valite heti se North spawn (hard) katson vielä kun menen omaan yksinpeliin, että mikä niistä kolmesta se oli. Siellä o lämmintä eikä ekan tunnin aikana tullut mitää ihmeellistä elukkaa kimppuun. Voisi olla vähän rauhallisempi mesta aloittaa ja kerätä kunnon kamaa sekä rakentaa tukikohtaa.

On kyllä jäänyt pelaaminen vähemmälle tuolla 164 servulla tuon lagin takia ja miksi hitossa ne meni nostamaan vaikeustasoa, kun siellä mun kämpän luona on jatkuvasti noita yli 100 levusia Diloja ja enhän mä niitä saa tapettua vaan kuolen aina itse :mad:

Yksinpeliä tuli jatkettua pikkasen, kun ei tarvitse pelätä lagittamista :)

On kyllä jäänyt pelaaminen vähemmälle tuolla 164 servulla tuon lagin takia ja miksi hitossa ne meni nostamaan vaikeustasoa, kun siellä mun kämpän luona on jatkuvasti noita yli 100 levusia Diloja ja enhän mä niitä saa tapettua vaan kuolen aina itse :mad:

Yksinpeliä tuli jatkettua pikkasen, kun ei tarvitse pelätä lagittamista :)

Yksipeli kyllä maistui minullekin tänään. Huomattavasti sulavampaa menoa. Yhden 52lvl dilon näin siinä sun kämpän lähistöllä, mutta se putoaa parilla metallikeihään tökkäsyllä. Ja yhden Triken houkuttelin sun tekemiin piikkeihin, menin itse niiden välistä ja laiton dinon lihoiksi. Tarttis nyt vaan olla samaan aikaan linjoilla ni saisit meiltä parempaa kamaa ylle kera aseiden ja aitauksessa on "turvamiehiä" joka lähtöön!
Paitsi Tuksu. Se vaan syö ja paskoo ja joskus munii. [emoji1]

Hyvä, että niistä piikeistä on jotain hyötyä :D

Olen säästellyt metallia ja chitiniä omissa laatikoissa. Ei niitä paljoa ole, mutta ehkä saan jotakin väsättyä siellä teidän tukikohdassa, kun saadaan mut teidän heimoon :)

Joka ekana hyppää PvP:hen laittaa servun ylös muistiin. Veikkaan, että ne Easy spawnit ovat aika tiuhaan asutettuja, joten olisiko parasta valite heti se North spawn (hard) katson vielä kun menen omaan yksinpeliin, että mikä niistä kolmesta se oli. Siellä o lämmintä eikä ekan tunnin aikana tullut mitää ihmeellistä elukkaa kimppuun. Voisi olla vähän rauhallisempi mesta aloittaa ja kerätä kunnon kamaa sekä rakentaa tukikohtaa.

Ilmota kun muistat mihin spawnasit niin alottelen tossa kasin aikoihin :)

SERVUN nimi: EU-XBOXOFFICIALSERVER366 Taisin spawnailla tonne north 2...Ei mitään hankalaa tullut vastaan. Pirusti metsää,ranta,muutama scorpio ja yks raptori tullut vastaan...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyynel silmäkulmassa luen tätä ketjua :D Varmaan reilu kuukausi sitten aloin katselemaan mitä pelejä Pleikan VR-laseille on tulossa ja näin tämän nimen listassa. Nimi ei sanonut mitään, joten menin Youtubesta katsomaan trailerin ja voi yrpä kuinka myyty olin. Nyt oon katellu enemmänkin noita pätkiä tubesta ja kyllä tää odottelu on todella pepusta...

Tussukotka:

Spawnaile sä johonkin servulle. Laita sit tänne vaikka mihin niin liitytään sinne. Tuo spawnpoint minkä valitsin ei ollutkaan niin hyvä kuin luulin :) Ei sieltä rannalta pääse mihinkään liikkumaan ettei tule vastaan mitä ihmeellisempää ökkömönkiäistä :)

EU329 ja sama spawni eli North Zone 2. Ei näkynyt kuin pelkkiä dodoja, patchy ja dilo. Olin jo saanut perustusta tehtyä, kun olin inventoryssä, niin kolme jotai munapäätä tuli ja ottivat mut hengiltä. Voidaan vapaasti katsoa vielä servua taikka spawnia jos haluatte. Perjantaina olen seuravaksi linjoilla. Kannattaa mennä jonkun kans kimpassa. Silloin molemmat voi painaa duunia taikka toinen toimii vahtina jotta saa pienen torpan tehtyä suojaksi. Illalla jos valkkaa sellaisen servun missä on 20-50 palaajaa linjoilla on varmaan aika uusi ja suht rauhallinen servu. Vanhat alkavat olemaan aika täynnä taloa ja aina saa jonottaa ennen kuin pääsee mestoille.

EU329 ja sama spawni eli North Zone 2. Ei näkynyt kuin pelkkiä dodoja, patchy ja dilo. Olin jo saanut perustusta tehtyä, kun olin inventoryssä, niin kolme jotai munapäätä tuli ja ottivat mut hengiltä. Voidaan vapaasti katsoa vielä servua taikka spawnia jos haluatte. Perjantaina olen seuravaksi linjoilla. Kannattaa mennä jonkun kans kimpassa. Silloin molemmat voi painaa duunia taikka toinen toimii vahtina jotta saa pienen torpan tehtyä suojaksi. Illalla jos valkkaa sellaisen servun missä on 20-50 palaajaa linjoilla on varmaan aika uusi ja suht rauhallinen servu. Vanhat alkavat olemaan aika täynnä taloa ja aina saa jonottaa ennen kuin pääsee mestoille.
Tosiaan, sille on syynsä, miks oon koittanut pvptä monella eri servulla max tunnin. ..

Sanoisin, et talo kandee tehdä vasta kun saa sen tehtyä kivestä. Muuten kakarat käy tappaa. Rannalla ei kannata olla, vaan yrittää selvitä metsä ssä. Sinne makuupussi ja boksi alkuun, ei muuta. Yöksi juostaan biitsille, ettei lokaatio paljastu notskin loimusta. Henkisesti kandee varautua siihen, et se 3 tuntia tamettu Argentavis ammutaan kesken rutiinilennon longneckillä (onneks on laskuvarjot, argy kestää max. 2 head shottia). Läntinen ranta lähellä lunta vois olla suht. Rauhallinen?

Ja tosiaan, valitkaa yks noista ihan uusista servuista

Tosiaan, sille on syynsä, miks oon koittanut pvptä monella eri servulla max tunnin. ..

Sanoisin, et talo kandee tehdä vasta kun saa sen tehtyä kivestä. Muuten kakarat käy tappaa. Rannalla ei kannata olla, vaan yrittää selvitä metsä ssä. Sinne makuupussi ja boksi alkuun, ei muuta. Yöksi juostaan biitsille, ettei lokaatio paljastu notskin loimusta. Henkisesti kandee varautua siihen, et se 3 tuntia tamettu Argentavis ammutaan kesken rutiinilennon longneckillä (onneks on laskuvarjot, argy kestää max. 2 head shottia). Läntinen ranta lähellä lunta vois olla suht. Rauhallinen?

Ja tosiaan, valitkaa yks noista ihan uusista servuista

Mistä tietää mitkä on uusia :D

Mistä tietää mitkä on uusia :D

Mitä isompi numero, sen uudempi. Nyt alkaa olemaan servukapasiteettia vissiin tarpeeks, eilen oli 64/70 pelaajaa 164:llä klo 23.00.

Näin lvl 36 Carnon talon lähellä notkossa, menin sen reunalle ja tranqqasin jannun sinne. Sit vein Ankylon ja Raimon sen ympärille henkivartijoiks, heitin sille metukkaa ja lähdin metsästämään Titanokäärmeitä, ei yhtään löytynyt. Lopulta harhailin aivan helvatun kauas, ja törmäsin lvl 102 titanoon, toiseen lvl 40 ja sarcoon. Laitoin ne paistiks, sit löysin pari stegoa, ne meni kans. Oli invissä 6 prime meatiä, jes, tame nopeutuu. Vatut, eksyin vielä syvemmäs sisämaahan. Sit ku pääsin takas notkoon, primet oli menny pilalle, vaiks mirjamin invissä ne säilyy kokonaiset 9 minuuttia. Kun 2 tuntia oli tamettu, Carno oli n. puolivälissä. Sit näin et toiselle puolelle notkoa spawnas lvl 96 Carno, joka lähti höökimään päälle. Kävi suoraan ton tajuttoman kimppuun. Raimo ja Ankylo alko "puolustamaan" sitä, ja Ankylo tappo ton melkein kesyn Carnon heilauttamalla häntäänsä... se kun tekee AOE-lämää. Tapoin ton pahis-carnon ja lähdin nukkumaan. PRKELE.

Residenssin yläkerrassa on nyt Fabricaattori, ja toisessa pinkissä storage boxissa bensaa sitä varten. Tein FLAK chestpiecen ja pöksyt, loput FLAKit aukee parin levelin päästä

Ahoi! VERITULPPA loikkii vaipoissa mukaan varmaan 21 jälkeen! McTontokin lupaili tulla.

EU329 ja sama spawni eli North Zone 2 nyt se PvP? Joukolla onlineksi, kasataan kivestä tupa niin ei oo eka jannu puhaltamassa kumoon. Eller hur?

Ahoi! VERITULPPA loikkii vaipoissa mukaan varmaan 21 jälkeen! McTontokin lupaili tulla.

EU329 ja sama spawni eli North Zone 2 nyt se PvP? Joukolla onlineksi, kasataan kivestä tupa niin ei oo eka jannu puhaltamassa kumoon. Eller hur?

Joo koitan kans päästä sinne. Siinä vois heti alkuun mätkiä porukalla muutaman dinon kanveesiin, esim. Trikejä, diloja jne, ni saadaan nopsaan puolustusvoimaa kun ne siinä kesyyntyy

Ylös Bottom