Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Testataan, kävin padilla ainakin poistamassa luottokortin.

Kiitos vastauksista miljoonaan kysymykseen ja pärähtelyyn[emoji4] nyt lähti ainakin lataamaan, lataus kun on valmis niin voin siis muuttaa omat osoitetiedot takaisin oikein?

Kiitos vastauksista miljoonaan kysymykseen ja pärähtelyyn[emoji4] nyt lähti ainakin lataamaan, lataus kun on valmis niin voin siis muuttaa omat osoitetiedot takaisin oikein?

Vaihdat lokaation vaan takaisin suomeen. Jokaisella on omat tietonsa. Itellä on usa,irkku,aussi kukkarot suomen lisäksi :)

ARK: Survival Evolved [Hype]

Nyt kun nämä enemmän ja vähemmän peliin liittyvät höpinät saatu pois alta, palautellaan taas ketjua lähemmäs itse peliä/pelaamista.

Onko heimolaisia tänään linjoilla? Itse viimeistään klo 21:00 eteenpäin yritän puskea EU-164 PvE servulle. Toivottavasti reilusti aikaisemmin jo.

Nyt kun nämä enemmän ja vähemmän peliin liittyvät höpinät saatu pois alta, palautellaan taas ketjua lähemmäs itse peliä/pelaamista.

Onko heimolaisia tänään linjoilla? Itse viimeistään klo 21:00 eteenpäin yritän puskea EU-164 PvE servulle. Toivottavasti reilusti aikaisemmin jo.

Voi olla, että jos bo3 alkaa kyrsimään niin voisin hetkeksi tullakkin pyörimään.. Ennenkuin large saa hommattua jonkun moninpelin tietokoneelle :D

Oon vaan jäänyt niin pirusti jälkeen teistä :)

Voi olla, että jos bo3 alkaa kyrsimään niin voisin hetkeksi tullakkin pyörimään.. Ennenkuin large saa hommattua jonkun moninpelin tietokoneelle :D

Oon vaan jäänyt niin pirusti jälkeen teistä :)

Ei haittaa mitään vaikka on jälkeen jäänyt. [emoji6] meiltä löytyy parempaa työkalua, armoria ja asetta jokaiselle. Ja Blueprintien ansionsta kaikki pystyy craftaamaan tavaroita joista printit löytyy, levelillä ei väliä!

Lvl 45! Keltsu dropit ja Fabricator! Flak armorit. Nyt vaa tarvii paljon cementing pastea, joka vaatii keratiinia/ kitiiniä

Saakelin servu, kun on aina iltaisin täynnä :(

Kaippa se täytyy huomenna päivällä käydä vähän rakentelemassa omaa hökkeliä, kun ei iltaisin pääse.

Saakelin servu, kun on aina iltaisin täynnä :(

Kaippa se täytyy huomenna päivällä käydä vähän rakentelemassa omaa hökkeliä, kun ei iltaisin pääse.

Kärsivällisyyttä ja tauotonta AA<-<- näpätystä vaan niin kyllä jossain vaiheessa pääsee. Voi kylläkin ottaa sen puolituntia helposti.

Kärsivällisyyttä ja tauotonta AA<-<- näpätystä vaan niin kyllä jossain vaiheessa pääsee. Voi kylläkin ottaa sen puolituntia helposti.

Juu, ei taida jaksaa, kun yksi ilta näpyttelin varmaan tunnin ja katselin telsua samalla mutta en päässyt peliin asti :D

Nyt on uusin päivitys tullut jakoon ja kokoa on vähän yli giga :)

ARK: Survival Evolved [Hype]

Ihan putkeen uusi päivitys ei mennyt, kun ilmeisesti jumittui useaksi tunniksi päivittämään pelin sisäisesti eikä servu ollut toiminnassa, joten ihan hyvään aikaan Spyden kanssa lopeteltiin.

Vähän Piraten torpan katolla pompittiin, josko mies tulisi ovea avaan ja saataisiin liitettyä heimoon, mutta nuotio vaan kärysi eikä ukkoa näkynyt missään. [emoji1]

Juon kupin kahvia ja käytän koiran niin meiksi tulee pelaamaan. Rouva lähti töihin muutamaksi tunniksi niin joutaa taas[emoji4]

Lähdin Siljalla etsimään Nikkiä. Sattumalta jopa löysin sen:D annoin peruskalut ja vaatteet, että voi tehä paikan makuupussille. Pojat voi sit liitellä heimoon:)

Lähdin Siljalla etsimään Nikkiä. Sattumalta jopa löysin sen:D annoin peruskalut ja vaatteet, että voi tehä paikan makuupussille. Pojat voi sit liitellä heimoon:)

Loistavaa! Joko minä taikka Tuulis (Yrjö) laitetaan heimo kutsua kun ollaan samaan aikaan linjoilla.

Ylös Bottom