Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

RoboCopDonin jälkeen seuraavana vissiin lisätään peliin nämä(v.232):

[video=youtube;QH06UKDOFy4]https://www.youtube.com/watch?v=QH06UKDOFy4[/video]

Toi Dimetrodonhan on todella kätevä, lämmittää kylmällä, ja jäähdyttää kuumalla

Se voisikin olla tämän illan homma napata puuta tarpeeksi mukaan ja mennä vaikka kahdella lautalla pingujen maille ja tehdä pieni hökkeli sinne vai oliko nimenomaan siellä jo maja? Jättäisi toisen lautan sinne ja tullaan viikkarilla takas.

Katos johkin viesti, tai sit tunaroin sen postaamisessa... noh:

Jos tonne West Coastin majalle sais Pteranodoneille turvalliset laskeutumisalustat, ni vois pitää niitä siellä, ja lähtee vaikka metsästämään Rexiä Kiikarikivääreillä... Tai kesyttää Carnon tai jotai. Carno tippuu Tranq arroweilla nopsaan.

Majan liki on ihan kohtuullisesti resursseja, mut ehkä sinne pitäs rakentaa smithy et saa korjattua aseita jos tarvii? Sit tekee muutaman ison storage boxin, ni vois pitää kummassakin kämppää aina varustesetit, ja matkustaa ton sängyn kautta sillon kun ei oo kuskaamassa materiaaleja

Maja on n. minuutin matkan päässä lumivyöhykkeeltä, piti rakentaa rajalle, mut vastassa oli lauma sapelihampaita matsaamassa argentaviksien kanssa...

Ovesta ulos astuessani öiseen ARKin maailmaan havahduin Brontosaurukseen talomme edustalla. Äkkiä nukutusnuolet laatikosta ja ampumaan brontoa hanurille. Siitähän se vasta riemastui, tuli päälle kuin höyryjuna, kahdella hännän huiskauksella talosta puolet seinistä lensi helevettiin! Kun olin varma, että tästä selvittiin ehjin nahoin, niin 21 lvl Carno hyökkäs kimppuun. Elukat takapihalla ihan sekaisin, Tussu juoksee paskat housussa karkuun ympäri pihaa [emoji1]

Pera ja Noottori eivät sitten tykänneet yhtään, että meidän maille tullaa riehumaan vaan tappoivat kylmästi sekä Bronton Ja Carnon!

PS. Lautta tehty ja nimetty viikkarin rinnalle Siljaksi.

Ovesta ulos astuessani öiseen ARKin maailmaan havahduin Brontosaurukseen talomme edustalla. Äkkiä nukutusnuolet laatikosta ja ampumaan brontoa hanurille. Siitähän se vasta riemastui, tuli päälle kuin höyryjuna, kahdella hännän huiskauksella talosta puolet seinistä lensi helevettiin! Kun olin varma, että tästä selvittiin ehjin nahoin, niin 21 lvl Carno hyökkäs kimppuun. Elukat takapihalla ihan sekaisin, Tussu juoksee paskat housussa karkuun ympäri pihaa [emoji1]

Pera ja Noottori eivät sitten tykänneet yhtään, että meidän maille tullaa riehumaan vaan tappoivat kylmästi sekä Bronton Ja Carnon!

PS. Lautta tehty ja nimetty viikkarin rinnalle Siljaksi.

Ahahaha, on ne kovia tipuja. Vissiin hiukan paineita ku eivät oo päässeet painelemaan toisiaan ainaskaa viikkoo(pitää olla Wander päällä molemmilla et onnistuu)

Ahahaha, on ne kovia tipuja. Vissiin hiukan paineita ku eivät oo päässeet painelemaan toisiaan ainaskaa viikkoo(pitää olla Wander päällä molemmilla et onnistuu)

Todella kovia tipusia! Onneksi tulivat apuun, koska Carno oli vetässyt mun healtit jo ihan nollille. Aitauksen kaikki elukat olivat valmiina rähinään myös, mutta ovat sen verran tyhmiä etteivät tajunneet kiertää portista ulos. 20 nukutusnuolta meni 16lvl Brontoon eikä ollut edes moksiskaan!

Harmi ettei ollut striimiä päällä niin olisi nähnyt tapahtumat tallennuksena jälkikäteen.

ARK: Survival Evolved [Hype]

Pitää syöttää irkkuosoite ja sitten voit tehdä oston.

Tässä osotietiedot mitkä voi heittää irlannin tiedoiksi:

kilmainham
dublin
Irlanti
8
(35) 8014201800

Mitä laitan postinumeroon? Siitä herjaa ja mikään tunnu käyvän.

8, D8 ei kelpaa vaikka kuukle tuon kertoo

94568 näytti kelpaavan ja tallensin tiedot mutta en kyllä näe kaupassa arkkia vaikka haun tein? Perkeleen sekavat nä poksin valikot

Kuva poistettu.

Miksi helvetissä mulla lukee noin? Jotain oon tehnyt väärin. Jostain syystä lukee Suomi kuitenkin tuolla.

Löytyihän tuo, poistatko tussukotka tuon kuvan tuosta ni ei mee netin syövereihin. Tallensi piru mun masterinkin sinne kun krediittiä ostin, seuraavaksi se tarvii saada pois[emoji4] säätöä säätöä.

Asetuksista (kieli ja sijainti) muutat englanti ja irlanti. Sitten redeem code, rahat tilille ja hakuna ark. Ja muistaa että on noi irkku osoite tiedot laitettu.

En pysty poistelemaan mitään, mutta jos joku mode lukee tätä ni poistakoot sen kuvan. Voit myös itse poistaa jos olet peeceellä. Advanced settings tai joku vastaava

Viimeksi muokannut moderaattori:

No niin, muokkasin sen verran että sain poistettua sen. Toivottavasti homna lähtee siellä rullaamaan!

Pian menee perkele hermo tän säätämisen kanssa. Laitoin noi 35 euron koodit mitkä Microsoftilta ostin mutta arkin kohdalla kun laittaa buy niin haluaa vaan laskutusosoitetta, mistä saan valita että maksan noilla krediiteillä jotka juuri tilille lunastin?

156338080a6a23650875b06416f666d8.jpg

Tuolla näkyy, johtuiskohan se siitä että mulla on luottokortti tuolla rekisteröitynä? Tarvii saada se nyt pois ettei ala siitä laskuttamaan

Tuohon billing info kohtaan nyt heität sen irkku osoitteen ni pitäisi alkaa toimimaan

Ylös Bottom