Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikäs tän julkaisupäivä mahtaa olla pleikkarille, kesää huutaa wikipedia, pelikaupat sanoo 29.1.2016, missä todellisuus menee? Onko tuo ea accesin kautta pelattavissa julkaisuun asti? Tarvii varmaan se sitten tilata kun en kesään asti jaksa odotella.
Jaa se vaatii tollasta kikkailua, mites irkut saa jo ostaa eikä härmäläiset? Hinta ei ole paha mutta tuo taitaa olla vaan onlineversio? Kai maar mun tarvii irkkutili sitten tehdä, Google varmaan auttaa siinä mutta käykö normi cittarista ostettu xbonen rahakortti maksuvälineeksi? En jaa visani ja masterin tietoja mielellään ja tuskin tässä tapauksessa toimii kun maa on eri.
Minä kiitän informaatiosta. Nyt tarvii tehdä siis aikaa ja alkaa pelaamaan. Sen verran vielä kysyn että tarviiko tehdä uusi gamertag vai voiko omaan vanhaan vaihtaa vain lokaation?
Seuraavalla kerralla päräytän striimin kun hypätään linjoille, kannattaa tulla kurkkaamaan. Viimeistää vloppuna, ehkä jo tänään..
Laitappa! Jätkien, etenkin Tuuliksen juttuja on mukava lukea pelistä. Sinäänsä hauska ku en ole katsonu ainuttakaan clippiä tai kuvaa pelistä vaan perustanut mielikuvat teidän höpinöiden pohjalta. Aihe on sellainen, että voisin ottaa mielelläni kartturinpaikan kera kahvin/kaljan, mut itse en varmaan ikinä tule hommaamaan peliä. Paljon on aikojen saatossa tullu pelejä seurattua vierestä, mikä on välillä todella terapeuttista hommaa [emoji23] parempi ohjaa ja itse saa keskittyä vaan auttamaan ja ratkoon ongelmia. Lopetan tän ot:n, mutta ois kiva seurata striimiä.
Streami pärähti käyntiin, tulkaahan kurkkimaan. Meidän EU-164 PvE servulla häärään.
http://www.twitch.tv/tussukotka#3600
Hyppään huomenna messiin, ostin juuri 35 euron edestä krediittiä storesta, lisätkää kavereihin jos kiinnostaa niin pääsee kimppapeleille. Gt: Nikki Sebastian.
Ai sä väsäsit mulle kunnon tussarin? Kyllä tänää taas mennään linjoille ehtoolla.
Eilinen meni enemmänkin rakennushommissa, kun huomasin moneygunin pienen majan lähistöllä ja päätin rakentaa viereen meille yhden metsästysmajan lisää. Muutenkin tuli kerätty materiaaleja yms. Thatchia on kompostissa ja kuivalihaa kylmiössä. Kuivalihan tekeminen kestää aika kauan, mutta sen säilyvyys onkin jotain ihan omaa luokkaansa. Nimittäin siinä missä perus metukka säilyy sen 3h tai vähän päälle kylmiössä, kuivaliha nötköttää hyllyllä 20 PÄIVÄÄ!
Vaatii kyllä öljyä tekemiseen mikä ei nyt ihan perus tavaraa ole, mutta pitemille reisuille jerky on ehdoton eväs.
Mites Tuulis on, pääsetkö tänää oikein mikin kera linjoille? Ajattelin laajentaa torppaa mut siihen tarvitsen sun apua, koska en voi tuhota sun laittamia seiniä. Ja Nikki käydään tänään noutamassa kun ollaan samaan aikaan mestoilla.