Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Oon 67:lla ja oon päässy jo vähän alkuun. Nahan saanti tuottaa hieman vaikeuksia, kun en törmää muihin, kuin vihasiin dinoihin ja hulluilla leveleillä :D Yritin rakennella paljon ja nostaa leveliä, mutta aika hidasta tää on ollu. Sängyn sain tehtyä, ettei enää eksy :D Levelin nostin 15 ja nyt on pakko mennä nukkumaan.

Onko täällä 67 jollain teistä heimo?
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Oon 67:lla ja oon päässy jo vähän alkuun. Nahan saanti tuottaa hieman vaikeuksia, kun en törmää muihin, kuin vihasiin dinoihin ja hulluilla leveleillä :D Yritin rakennella paljon ja nostaa leveliä, mutta aika hidasta tää on ollu. Sängyn sain tehtyä, ettei enää eksy :D Levelin nostin 15 ja nyt on pakko mennä nukkumaan.

Onko täällä 67 jollain teistä heimo?
Mä tuun sinne tänää nii laitetaa heimo pystyy ja yhdistetään sit muiden kans kun löydetään ne :) missä päin sulla on base. Kartassa pitäis näkyä se sun sänky niin siitä näkee coordit :)
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Täällä ois yks ARK noob tulossa mukaan taistoihin.... Heitelkää frendi kutsui niin pääsee remmiin.

psn MikeKowski
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Hyvä päivitys, ei korjannut invite ongelmaa. Myöskään oma Dedicated serveri ei tule edelleenkään listalle, eikä voi lähettää kutsuja sieltä.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Mä tuun sinne tänää nii laitetaa heimo pystyy ja yhdistetään sit muiden kans kun löydetään ne :) missä päin sulla on base. Kartassa pitäis näkyä se sun sänky niin siitä näkee coordit :)
Jep. Mä pääsen tänään vasta illalla pleikan ääreen, ellen lähde juopottelemaan. Pistän kaverikutsua sitten sulle.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Nyt ollaan liitytty 67:lle.

Meillä on nyt brittikaverin kanssa heimo kasassa nimeltä: Viking Wolves. Ja yksi saari on kokonaan meidän ja liittolaisten hallussa. Eli tänne voi liittyä jos haluaa. Ilmoitelkaa vaan kun olette linjoilla niin tullaan hakemaan teidät lautalla
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Lataukseen meni,mahtuukos klaaniin/heimoon monta jäsentä? Voisi itsekkin tulla opettelemaan isompaan porukkaan. Kai tämä on pelattavassa kunnossa ilman pro:ta?
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Lataukseen meni,mahtuukos klaaniin/heimoon monta jäsentä? Voisi itsekkin tulla opettelemaan isompaan porukkaan. Kai tämä on pelattavassa kunnossa ilman pro:ta?

Tottakai mahtuu :) Tervetuloa vaan.

Lisäile kaveriksi: Moneygunx
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Minä voisin kans liittyä sille serverille about tunnin päästä. Jos sinne viel mahtuu.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Jahas, tuli ladattua tämä peli. Parikymmentä minuuttia kerkesin testaamaan yksinpeliä ja sinä aikana henki lähti neljä viisi kertaa.
Huomenna voisi uskaltautua jo moninpelin pariin. Mie voisin kans tulla sinne 67:lle ottamaan oppia teiltä kokeneemmilta. Onko suurta väliä mihin päin saarta spawnaan?
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Jahas, tuli ladattua tämä peli. Parikymmentä minuuttia kerkesin testaamaan yksinpeliä ja sinä aikana henki lähti neljä viisi kertaa.
Huomenna voisi uskaltautua jo moninpelin pariin. Mie voisin kans tulla sinne 67:lle ottamaan oppia teiltä kokeneemmilta. Onko suurta väliä mihin päin saarta spawnaan?
Kannattaa spawnata south zone 3:lle. Meillä on siellä alustava base kunnes resurssit riittävät muuttamaan lumialueelle :)
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Voi jestas, enpä ole aikoihin nauranut minkään pelin parissa näin makeasti. Tukikohta on jo hyvällä mallilla, kerroksia rakennettu pari kappaletta ja ympärillä aitaus jykevien porttien kera. Rakentaminen on yllättävän hauskaa, kun ensin ravataan keräämässä rakennusmateriaalia sylikaupalla tukikohtaan ja kerran päivässä käydään metsästämässä lihat ja muut tarpeelliset raaka-aineet laariin. Yksi dinokin kesytettiin ja pelkästään 25-levelisen kilpikonnan taltuttamiseen meni aikaa noin tunnin verran. Oli siinä näky, kun eräs heimolaisistamme ilmoitti chatissa "mä tuun täältä nyt, avatkaa pääportti" ja sisään ryntää 80-levelinen Triceratops, joka hajoittaa ensi töikseen nuotion, tarvikelaatikon ja isomman kaapin ja alkaa sitten murjomaan tukikohtamme seinää. Kilpikonnamme käy urheasti kimppuun ja lopulta nuolisade tekee hyökkääjästä selvän. Huvittavinta tilanteessa oli, että kukaan ei tiennyt mitä on tulossa ja tantereen tärähdellessä suuttunut otus tömistelee sisään. Pakko se oli lopulta listiä, vaikka harkitsimme kesytystä.

Saman päivän aikana tukikohdassamme vieraili myös jättiläisboa ja yksi brontosaurus, joka sekin teki tuhoa kotipaikassamme. Taktiikkana oli houkutella petoja metsästä perään ja lahdata ne sitten porukalla. Pari kertaa myös kuolema korjasi satoaan, kun valtava krokotiili hyppäsi isoja loikkia pelaajiemme kimppuun - kukaan ei osannut odottaa moista. Mainittu boa taas erottui jo kaukaa vastarannalta, sen verran iso mato se oli. Se jäi hieman arvoitukseksi, mistä se pääsi tukikohtaamme - joko ryömi aidan alta tai sitten kiipesi pitkän vartensa avulla yli. Käärme jopa puri kahta heimolaista jalkaan toisen kerroksen "sniputerassilta" monen metrin korkeudelta, kunnes pari tyyppiä ryntäsi ulos lahtaamaan sen.

Porukalla tekeminen on kyllä todella kivaa ja pieni läpänheitto piristää jatkuvasti meininkiä. Hauska ominaisuus sekin, että esim. lautoille ja kesytetyille eläimille voi antaa omat nimensä ja tottakai baseen kuuluvat myös taulut, joihin voi kirjoitella terveisensä muille. Sellainen vinkki kaikille, että kannattaa "lootata" eläimet ennen kuin hakkaa ne lihoiksi, koska eräs heimomme jäsen sai niistä siistit silmälasit itselleen.

Mainittakoon, että jonkin toisen heimon jäsen laskeutui tukikohtaamme jollakin lentävällä otuksella, halusi kaiketi esitellä saavutustaan. Vastarannalla taas joku ratsasti aiemmin mainitsemallani krokotiililla. Oma eläintarha puuttuu vielä ja ensimmäinen kesytetty kilpparikin heitti jo henkensä, mutta eiköhän se homma tästä vielä laajene - tällä hetkellä basessa tallustaa yksi kaakattava dodo.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Onkos 67:lla porukkaa linjoilla? Hetken aikaa olen tuolla yksin pööpöillyt. Paljon rakennuksia joka puolella, mutta vähän pelaajia tullut vastaan. Ja mites tuo tekstichat toimii? Aina välillä ilmestyy ruutuun ja sitten taas häviää. Voikos sinne kirjoittaa jotenkin
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Onkos 67:lla porukkaa linjoilla? Hetken aikaa olen tuolla yksin pööpöillyt. Paljon rakennuksia joka puolella, mutta vähän pelaajia tullut vastaan. Ja mites tuo tekstichat toimii? Aina välillä ilmestyy ruutuun ja sitten taas häviää. Voikos sinne kirjoittaa jotenkin

Touchpadi pohjaan niin aukee chat. Oon tässä 45min jo koittanu päästä serverille parhaillaan ollu 80/70 pelaajia serverillä. Alakaa hermot loppuun :D
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

sais digital foundry tehdä vähän testiä miten peli pyörii PROlla tuon uuden patchin jälkeen, vaikuttaa mielenkiintoiselta peliltä muuten.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Mistä lähtien PS4 on saanut julkaista keskeneräisiä pelejä, ainakin PC:llä tämä on Steamin Early Accessissa.
Saisivat kyllä mainita storessa että peli ei ole vielä valmis, 7 Days to Dien Store sivulla ei myöskään ole mitään mainintaa pelin keskeneräisyydestä.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Mistä lähtien PS4 on saanut julkaista keskeneräisiä pelejä, ainakin PC:llä tämä on Steamin Early Accessissa.
Saisivat kyllä mainita storessa että peli ei ole vielä valmis, 7 Days to Dien Store sivulla ei myöskään ole mitään mainintaa pelin keskeneräisyydestä.

"The game will grow over time until it releases as a final product in Spring 2017."

Suoraan storen info tekstistä.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Tänään taas pääsen varmaan itekkin pelailemaan. Mites tuo heimon kanssa pelaaminen käytännössä menee? Tarkotan, että onko jotkut "säännöt" esim. Ettei hyökkäillä muiden kimppuun yms. Ja onko heimolla joku tavoite mihin kerätään tiettyä juttuja yhdessä/rakentelua tai muuta semmoista? Jos kesytän jonkun dinon, niin onko se kaikkien käytettävissä vai onko siinä jokin asetus?

Pelaatteko mikit päällä? Itse iltasin joudun aika hiljaa olemaan...
 
Ylös Bottom