Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Armeijassa

Vastaus: Armeijassa

Muutamat kaverini kävivät Ivalossa sissikomppaniassa nyt 1/06, 2/04 ja Sodankylän sissikomppania 1/94. Eivät voineet muuta kuin ihmetellä miten Rovaniemellä LapItR:ssä oli niin löysää ja helppoa.
 
Vastaus: Armeijassa

Ohi on myös meikäläisellä, loppui tänään :D Fiilikset ovat aika niin ja näin. Ennen inttiin menoa asiat olivat vielä hyvin. Oli töitä ja kaikkea, nyt ei ole mitään. Tässä nyt pidän pari viikkoa vapaata että totun tähän normiarkeen. En ole 6kk:n saanut nukkua yhtään yötä ilman ettei olisi mitään typerää vahtia tai herätystä tekemään aamupalaa. Juuh, että semmosta laivastossa :D
 
Vastaus: Armeijassa

*UsT* sanoi:
7 viikkoo oltu eli viikko jäljellä p-kautta.TJ 129 pintaan eli puolella vuodella onneksi pääsin.Ihan mukavasti mennyt vaikka kiristää kun koko ajan kipeenä, eikä tuolla missään vaiheessa kerkee parantua kunnolla.

HUI! Tällä hetkellä mennään TJ 54.Vähiin käy ennen kun loppuu.:)
 
Vastaus: Armeijassa

*UsT* sanoi:
HUI! Tällä hetkellä mennään TJ 54.Vähiin käy ennen kun loppuu.:)
Aamukasa :p

Noh ei sentään ehkä enää kun noin paljon on jäljellä (vähän on vasta kun 0 paukkuu :p)
 
Vastaus: Armeijassa

Huvittavaa lueskella miten aina jaksetaan jauhaa kuinka ennen oli kovempaa.

Ja joka ikinen kerta kun sen lukee, niin on sama kaava - koskaan ei unohdeta mainita että itse palveli siellä ja siellä missä oli kovaa settiä ja nykyään ei saa edes moittia ketään/juoksuttaa/pitää kunnon harjoituksia.

Pojat on aina poikia. :rolleyes:
 
Vastaus: Armeijassa

Tänään se alkaa. Toivottavasti hakemukseni Stargate Commandiin hyväksytään.
 
Vastaus: Armeijassa

Muutaman tunnin päästähän tässä jo pitäis alkaa liukenemaan yhteiskuljetukseen Kainuun prikaatia kohden. Fiilis on vittuuntunut ja väsynyt, koska heräsin tänään aikasten tottuakseni uuteen vuorokausirytmiin edes vähän jo etukäteen.
 
Vastaus: Armeijassa

Alotit oikein todella ajoissa rytmin muuttamisen? :D
 
Vastaus: Armeijassa

Lloope sanoi:
Muutaman tunnin päästähän tässä jo pitäis alkaa liukenemaan yhteiskuljetukseen Kainuun prikaatia kohden. Fiilis on vittuuntunut ja väsynyt, koska heräsin tänään aikasten tottuakseni uuteen vuorokausirytmiin edes vähän jo etukäteen.

Eikun hyvää matkaa, Itse lähdin samaanaikaan kaksi kesää taaksepäin, ja vielä samaan paikkaan.
 
Vastaus: Armeijassa

Paavi sanoi:
Tänään se alkaa. Toivottavasti hakemukseni Stargate Commandiin hyväksytään.

Joo siellähän se O`neal on juurikin prikaatin komentajana, minne olet menossa. Itse olen aloittamassa vasta 4:ttä kautta Stargåte:a, ja täytyypi sanoa että kun tässä tulee nuo loput kaudet, niin lämmöllä niitä tuossa syksyn ja talven mittaan kattellaan, kun poijjaat ryynää karhunpaskassa suomen metsiköissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Armeijassa

Onnea ja elämyksiä taas tänään palvelukseen astuville, arvokkaita kokemuksia saa varmasti itse kukin palvelusajastaan irti ja mikä parasta, vastoin huhuja tuo loppuukin joskus. T: II/06 vänskä, reservissä jo 3 aamua.
 
Vastaus: Armeijassa

Zos kia cultus sanoi:
Joo siellähän se O`neal on juurikin prikaatin komentajana, minne olet menossa. Itse olen aloittamassa vasta 4:ttä kautta Stargåte:a, ja täytyypi sanoa että kun tässä tulee nuo loput kaudet, niin lämmöllä niitä tuossa syksyn ja talven mitään kattellaan, kun poijjaat ryynää karhunpaskassa suomen metsiköissä.


Taitaa saada Paavi kuitenkin Hankin komentajakseen, hieno mies hänkin.
 
Vastaus: Armeijassa

Pibe sanoi:
Niin, ei kai tykistössä ole missään päin suomea rankkaa. Olin ite tulenjohtomiehenä ja ainut rankempi kokemus oli rovajärvi.
Saappaat jääty kiinni jalkoihin, ei ruokaa eikä vettä --->sulata lunta, ym. Se oli edes hieman rankempaa, mutta kun katto esim. sen taistelusukeltajadokkarin, ei voi kun ihmetellä mitä sitä ihminen jaksaa... :eek:

Joo itse olin Karjalan Prikaatissa tykistön viestissä, eikä tuollakaan nyt kovin rankkaa se meno ollut. Rovajärven 2vko reissu oli aika mielenkiintoinen meillä, saatiin nukkua ihan perkeleesti. Tämä johtui luultavasti siitä kun edellisenä vuonna oli se onnettomuus ja siellä ei jampat vissii ollut pahemmin nukkunu.

Ainut rankka homma leirillä oli vaan siirtymiset kun piti kauheasti kamaa siirtää paikasta toiseen moneen kertaan vuorokauden aikana. Ja kyllähän tuo muutenkin hieman ankeata oli kun ei pakkeja pystynyt missään kovinkaan usein pesemään, oli mielenkiintoista syödä aamupuuroja kun seassa oli edellisen päivän poron käristyksiä (pusseja ei tietenkään saanut käyttää).

Itsekin olen tuon taistelusukeltaja dokumentin nähnyt ja kyllähän sitä vähän ihmettelin, että miten jotku jaksaa. Itse en olisi lähtenyt. Ei olis tullu mitään.

Niin, hajotkaa mosat aamuihinne! TJ0! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Armeijassa

Toi nyt oli tiedos. Ei kyl paljon huvittas mennä kertaamaan, mutta jos ensvuonna kutsu tulee, niin kai se sit on mentävä.:p
 
Ylös Bottom