Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
*UsT* sanoi:7 viikkoo oltu eli viikko jäljellä p-kautta.TJ 129 pintaan eli puolella vuodella onneksi pääsin.Ihan mukavasti mennyt vaikka kiristää kun koko ajan kipeenä, eikä tuolla missään vaiheessa kerkee parantua kunnolla.
Aamukasa*UsT* sanoi:HUI! Tällä hetkellä mennään TJ 54.Vähiin käy ennen kun loppuu.
*UsT* sanoi:TJ 0. Hajotkaa mosat.
[FIN]Scorpion sanoi:Onnittelut! Mikäs susta tuli?
Lloope sanoi:Muutaman tunnin päästähän tässä jo pitäis alkaa liukenemaan yhteiskuljetukseen Kainuun prikaatia kohden. Fiilis on vittuuntunut ja väsynyt, koska heräsin tänään aikasten tottuakseni uuteen vuorokausirytmiin edes vähän jo etukäteen.
Paavi sanoi:Tänään se alkaa. Toivottavasti hakemukseni Stargate Commandiin hyväksytään.
Zos kia cultus sanoi:Joo siellähän se O`neal on juurikin prikaatin komentajana, minne olet menossa. Itse olen aloittamassa vasta 4:ttä kautta Stargåte:a, ja täytyypi sanoa että kun tässä tulee nuo loput kaudet, niin lämmöllä niitä tuossa syksyn ja talven mitään kattellaan, kun poijjaat ryynää karhunpaskassa suomen metsiköissä.
Pibe sanoi:Niin, ei kai tykistössä ole missään päin suomea rankkaa. Olin ite tulenjohtomiehenä ja ainut rankempi kokemus oli rovajärvi.
Saappaat jääty kiinni jalkoihin, ei ruokaa eikä vettä --->sulata lunta, ym. Se oli edes hieman rankempaa, mutta kun katto esim. sen taistelusukeltajadokkarin, ei voi kun ihmetellä mitä sitä ihminen jaksaa...