Vastaus: Armeijassa
Samoiten tästä. Keitä on rivimiehet? Jaetaanko lopuille jotkut yliluonnolliset haarniskat, jotka suojaavat "tulevilta" pommituksilta? Ja kerro vielä, mitä Venäjä mahdollisesti tavoittelisi Suomesta, jos se ensiksi pommittaisi tämän maan isoksi montuksi?
Onko jossain olemassa joku UG tiedotusfoorumi, missä näitä asioita käsitellään? Kerro siitä lisää minullekin. Minkä asioiden totuuspohjaa en pysty varmistamaan?
Tässä se pointti juuri on. Osa tuntuu uskovan, että jos intti on heidän mielestään leikkikoulu, koko puolustusvoimat olisi samanlainen paikka. Heistä on ylivoimaista ymmärtää, että asioita ollaan tosissaan pohdittu, harkittu ja niihin on varauduttu.
No mitä se venäjä täältä meiltä kaipaa muutenkaan?
Pikkuinen nokare paskaa kartalla.
Toisekseen, mitä olen puheita vertaillut niin kyllä se on aika heikkoa se kuri ja laatu armeijassa nykyään. Leikkikoulu kuten sanoitkin.
Tarkoitan rivimiehillä sellaisia, jotka on arvottomia, eli sotamiehet, korpit yms.. Isot herrat istuu jossakin bunkkerissa ja juo kahvia, kun porukkaa kuolee heidän käskyjensä seurauksesta.
Ylivoimaista on myös ymmärtää se, että miksi armeijan käyneet, jopa korkeammalla olevat on sanoneet minulle, että armeija on mennyt paskempaan suuntaan. Monet myös on sanoneet että menestyminen sodassa on hyvinkin epävarmaa, jos nyt ylipäätään voidaan rinnastaa menestymistä ja sotimista. Ehkä sekin on vain armeijan propagandaa jota ei voi uskoa.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa itkeminen sinun "argumenteillesi" mutta jos vaadit keskustelua, niin voisit jättää ne alentavat kommentit. Ok?
Ja muuten, ethän voi satuttaa minua sellaisella, joka ei pidä paikkaansa. Ärsyttää MUUTEN vaan yleistäminen ja ihmisarvon alentaminen sillä perusteella että ei ole käynyt armeijaa. Jotenkin raivostuttaa vain sellaiset ihmiset, jotka heti luulee tuntevansa toisen, vaikka mitään käsitystä asioista ei ole.
Tuohon sivarijuttuun vielä sen verran, että tarkoitin sitä "todellisuuspohjaa" että sivareita ei ole viime sodan aikana ollut ja heille ei ole vielä edes määrätty sodanajan "juttuja", joten se tuskin on yhdenkään alikessun tai sinun päätettävissä että laitetaanko sivarille asetta kouraan.