Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Armeijassa

Vastaus: Armeijassa

Jotkut ihmiset ovat vanhoja ikäisikseen. :D En voi väittää itseäni kovin varttuneeksi henkisesti, mutta ainakin intissä oleviin kakaroihin kyllästyi aika nopeasti. Jopa kapiaisetkin olivat vähän lapsellista jengiä.
 
Vastaus: Armeijassa

Mulla lähtö parin viikon päästä Hyrylään. Polvi paskana jo valmiiks, B-papereilla.
Ihan positiivisilla fiiliksillä lähetään, suurin harmi tällä hetkellä että pysyykö Socom-jengini kasassa ilman liiduaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Armeijassa

danholo sanoi:
Ei yhtään hullumpi. Tarvittavat vehkeet löytyy ja treenin jälkeen voi hakea grilliltä safkaa tai munkkeja sodesta! :D

!
Sinäkin täällä perkele. :D

Grillillä tuli tosiaan käytyä vähän turhan usein... :eek:
 
Vastaus: Armeijassa

Alikessun natsast tuli sitten eilen. "Jee"

Arvaa
Uudestaan
Kannattiko

No ei vaan, on tuolla jotain hyviäkin kokemukia ollut. Hajottaa vaan ajatus siitä, että osa samasta saapumiserästä kotiutuu parin viikon päästä ja itsellä on palvelus vasta puolvälissä.
 
Vastaus: Armeijassa

Shaban sanoi:
Alikessun natsast tuli sitten eilen. "Jee"

Arvaa
Uudestaan
Kannattiko

No ei vaan, on tuolla jotain hyviäkin kokemukia ollut. Hajottaa vaan ajatus siitä, että osa samasta saapumiserästä kotiutuu parin viikon päästä ja itsellä on palvelus vasta puolvälissä.

Loppuaika meneekin kuin siivillä, paitsi että hajoa rastikoulutukseen :D
 
Vastaus: Armeijassa

Shmn sanoi:
!
Sinäkin täällä perkele. :D

Grillillä tuli tosiaan käytyä vähän turhan usein... :eek:

Jep. VIP-kuski 1/04. Päivärahat meni sinne. On kuitenkin ihme kuinka vähän karkkia loppujenlopuksi söi!
 
Vastaus: Armeijassa

Shaban sanoi:
Alikessun natsast tuli sitten eilen. "Jee"

Arvaa
Uudestaan
Kannattiko

No ei vaan, on tuolla jotain hyviäkin kokemukia ollut. Hajottaa vaan ajatus siitä, että osa samasta saapumiserästä kotiutuu parin viikon päästä ja itsellä on palvelus vasta puolvälissä.

EliittiSotilas Shaban. Kuulin juttua että Tikkakoskella pojista tehdään miehiä. Kuulin myös vähäisestä TJ:stä. :(
 
Vastaus: Armeijassa

mahakas sanoi:
EliittiSotilas Shaban. Kuulin juttua että Tikkakoskella pojista tehdään miehiä. Kuulin myös vähäisestä TJ:stä. :(

Itse kuulin valitettavasti huhua vain vähäisesti Tikkakoski TJ:stä :(

Hyrylä on kotimme <3
 
Vastaus: Armeijassa

Pari päivää jäljellä ja ihan positiivisilla fiilareilla lähdetään liikenteeseen - tähtäimessä AUK ja RUK :).
 
Vastaus: Armeijassa

Hyh, hyh! Onneks ei tarvi miettii enää koskaan mitään inttijuttuja. Paska paikka ja sillä siisti. Ainoa juttu mitä siellä "oppii" arvostamaan on se, että siviilissä on järkevämpiä ihmisiä. Armeijaan pitäis mennä sillon ku tekee mieli vielä leikkiä. Jonnin joutavaa paskaa koko touhu. Ai niin, onhan se mukavampi käydä pytyllä paskalla kuin kyykkiä jossain fidun metsässä -30 pakkasessa. Sen minä opin ollessani armeijassa. Ei ollu mukavaa ku paska jääty perskarvoihin kiinni. Sulatteleppa ne sit kaminan ääressä kun muut kannustaa...
 
Vastaus: Armeijassa

Mun kai pitää tässä vaiheessa sanoa, että toista se oli meidän aikaan, kun tutustuttiin muun muassa jalkarättien villiin alakulttuuriin. :eek:

Mjooh, ekat pari kuukautta voi olla rankkaa, jos ei ole ikinä liikkunut, mutta loppu on kiinni uravalinnoista. Järkevää touhusta ei saa juuri mitenkään, mutta kyllä sen voi sietää.
 
Vastaus: Armeijassa

Toivotan jälleen uusille lähtijöille:

Hajotkaa sinne.

Perinteistä pidetään kiinni :)
 
Vastaus: Armeijassa

Oliver sanoi:
Mun kai pitää tässä vaiheessa sanoa, että toista se oli meidän aikaan, kun tutustuttiin muun muassa jalkarättien villiin alakulttuuriin. :eek:
Kyllä ne vielä minunkin aikanani kuuluivat varustukseen. Tosin vähän eri nimellä ja käyttötarkoituksella. Jossain välissä sitä vaan hiffasi, että tässähän pyyhitään naamaa jonkun jalkarättiin. Mahtavaa!
 
Vastaus: Armeijassa

Hohoo, huomenna itselläkin lähtö edessä, vihdoinkin! o/_

Pärjäilkää kaikki muutkin kohtalotoverit :)
 
Ylös Bottom