Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Armeijassa

Vastaus: Armeijassa

Oliver sanoi:
Oiva paikka treenata taktisempaa päänaukomista niin, ettei vastapuoli edes huomaa sitä. Tietysti kiinni jäämisessä voi olla riskinsä.

Suuni venähtää niin helposti sen maagisen rajan yli, että parempi ajatella jotain mahdollisimman neutraalia niin naama pysyy peruslukemilla. Varmaan se yrmy meininki alussa herättää aika paljon hilpeyttä mutta kaikkeenhan tottuu. Totuinhan Dual Shockiinkin.
 
Vastaus: Armeijassa

kajaanin on lähtö, ei taida olla pitkä aika enää. No eipä se puolivuotta tai vuosi niin ylivoimainen haaste ole. :rolleyes:
 
Vastaus: Armeijassa

Kohtahan sitä ollaan jo puoliväli ylitetty. Kuten joku viisaasti edempänä totesi, niin kyllä siellä armeijassa ehtii hajoamaan useampaankin kertaan, mutta (yleensä) sieltä päästään hengissä poiskin :p
 
Vastaus: Armeijassa

Luckyman sanoi:
Kyllä te sinne hajootte.

En mä tiedä mistä toikin nyt taas putkahti esiin, mutta mulla oli oikeasti kivaa armeijassa :) Varusmiehenä viihdyin 390 päivää (jälki-RUK) ja sen jälkeen olin vielä vuoden ylikessuna, kun jäi opiskelupaikka saamatta aikoinaan. Ja mulle maksettiin vielä 12 * 1300 siitä hyvästä, eli ihan kohtuullisesti... Ei ole tarvinnut opintolainaa vieläkään nostaa tai töissä muutenkaan käydä...

Okei tunnustetaan, pää meinasi hajota ensimmäisen 6 viikona aikana, mutta se oli ennen syväjohtamisen aikakautta eli simputus oli sallittua silloin...

Oikeasti: sinne hajoo, jos sinne menee sinne sillä asenteella, että sinne hajoo... Jos sinne menee leikkimään ja pitämään hauskaa, niin vuosi tai puoli menee todella nopeasti... Siis todella.
 
Vastaus: Armeijassa

Baron sanoi:
Oikeasti: sinne hajoo, jos sinne menee sinne sillä asenteella, että sinne hajoo... Jos sinne menee leikkimään ja pitämään hauskaa, niin vuosi tai puoli menee todella nopeasti... Siis todella.

Olen kuullut monilta tahoilta aivan samaa, repullinen iloista mieltä siis mukaan. Vaikeaa voi kyllä olla, kun ei todellakaan kiinnosta lähteä mihinkään metsään puoleksi vuodeksi samoilemaan. Pitkittyy opiskelu/valmistuminenkin vuodella. Oma varusmiespalvelukseni alkaa ensi vuoden heinäkuussa. :(
 
Vastaus: Armeijassa

oujees vajaan kolmen tunnin päästä on lähdön paikka. ite en mitään lykkäyksiä viittinyt ottaa. käyn sen nyt kerralla läpi, ja yritän mahdollisimman positiivisella asenteella vielä mennä sinne. ;)
 
Vastaus: Armeijassa

Innokkuutta ja positiivisuutta löytyi yhdeltä meidän tuvan kaverilta, joka oli tullut paikalle jo aamukymmeneltä vaikka ilmoittautumisaika päättyi vasta kuudelta illalta :eek: Itsehän tulin juuri ennen kuutta :D

Oi niitä aikoja... Tsemppiä kaikille tänään aloittaville! :)
 
Vastaus: Armeijassa

Kiitokset vaan killille, nyt on kohta puoliin lähtö, aivan pieni jännityksen poikanen kutkuttaa tasaisin väliaijoin. :)
 
Vastaus: Armeijassa

Vähän asennetta kehiin, niin intti menee hyvin. Nykyään se on vielä sellainen suklaakoulu, että kyllä siellä pärjää vaikka välillä vähän kiukkua olisikin.

Itseäni jännitti meno, mutta niin jännitti muitakin. Ja hyvinhän siinä pääsi vauhtiin parin sekavan päivän jälkeen. Sen jälkeen jännitti vain ATT:ssä (ampumataitotesti), sillä sen otin tosissani kun halusin pärjätä. Ja olinkin sitten yksi niistä kolmesta, jotka ampui täydet 12/12. :) Piti saada isi ylpeäksi kun hänkin oli ollut ryhmänsä parhaimpia ampujia omana aikanaan.

Tsemppiä kaikille inttiin menijöille! Muistakaa se, että varmasti ajattelette joitain juttuja sitten lämmöllä, kun intti on ohi. Ihan varmasti.
 
Vastaus: Armeijassa

Kyllä kai meidän komppanjassa att:ssä ampui 12 osumaa ainakin 50 %, sitä en tiedä mistä se johtui :confused: Oma tulos 12/12 ja 107/120 pistettä.
 
Vastaus: Armeijassa

Huvittava mesta. Miten tonne muka voi hajota? Tylsää on mutta nauraa saa senkin edestä. Kohta takas - en pistäisi pahaksi jos iltavapaat olisivat yli 3 tuntia.
 
Ylös Bottom