Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Vastaus: Arms

Mulla toimi Nordean MC ilman ongelmia klo 5:30

Hyvä tietää, niin ehkä ei ole laitettu koko korttikantaa sulkuun. Testaan korttia muuten nyt päivällä.

Turpaan tulee Grand Prixissa jo kolmostasolla. Haastetta piisaa.

Tuossa ehdin Testpunchien aikana pelaamaan yli kuusi tuntia ja en ollut edes joka kerta mukana. Tasoeroja siis löytyy kun osa tulee kylmiltään ottamaan erää.

Laitoin sitten lataukseen. Kumma miten tähän tultiin "hyvä peli mutta ei kiinnosta" -lähtökohdasta. Olen heikko. Mutta aion pistää teitä letkukäsillä turpiin, jos tilaisuus tulee.

Laitoin sitten lataukseen. Kumma miten tähän tultiin "hyvä peli mutta ei kiinnosta" -lähtökohdasta. Olen heikko. Mutta aion pistää teitä letkukäsillä turpiin, jos tilaisuus tulee.
Itse muistaakseni naurahdin kun ensin näin. Sitten hahmot alkoivat iskeä ja aloin innostua. Ensimmäinen Testpunch oli pettymys mutta kokeilin toisen kerran nappiohjauksella kun foorumeilla moni sanoi muuttaneensa mielipiteen näin. Ja niinhän siinä kävi.

Nyt tuntuu että linjoilla alkaa olla vaihtelevamman tasoista väkeä. Tulee jo voittoja. Grand Prixissa silti vielä hikinen urakka että pääsee rankedia vääntämään mutta party mode on nyt alkuun varmasti paras vaihtoehto. Nintendolla tiedetään että palaisin loppuun jos menisin nyt rankediin ottamaan pataan.

Itse muistaakseni naurahdin kun ensin näin. Sitten hahmot alkoivat iskeä ja aloin innostua. Ensimmäinen Testpunch oli pettymys mutta kokeilin toisen kerran nappiohjauksella kun foorumeilla moni sanoi muuttaneensa mielipiteen näin. Ja niinhän siinä kävi.

En tiedä lienetkö nähnyt, mitä tapahtui kun pelin tuottaja Kosuke Yabuki astui kehiin E3:lla Invitationin voittanutta vastaan.

[video=youtube_share;Sp4rQ-9DHnM]https://youtu.be/Sp4rQ-9DHnM?t=21m46s[/video]

Parissa päivässä Yabuki on jo saanut netissä melkoisen tähtiaseman. Ihan hänen esimerkillään meinasin mennä liiketunnistuksella. Katsotaan mihin johtaa.

En tiedä lienetkö nähnyt, mitä tapahtui kun pelin tuottaja Kosuke Yabuki astui kehiin E3:lla Invitationin voittanutta vastaan.

[video=youtube_share;Sp4rQ-9DHnM]https://youtu.be/Sp4rQ-9DHnM?t=21m46s[/video]

Parissa päivässä Yabuki on jo saanut netissä melkoisen tähtiaseman. Ihan hänen esimerkillään meinasin mennä liiketunnistuksella. Katsotaan mihin johtaa.
Joo olen. Alun pieni tutoriaali pitää pelata liikeohjauksella ja se kyllä taas riitti, tuo liikkuminen ei iskostu selkärankaan. Olisi kiva kokeilla miten sujuisi jos tatilla olisi hahmon liikkuminen ja muuten liikeohjaus.

Joko joku rankedia vääntää? Itse olen ehtinyt GP:tä vasta 3 levelin puoleen väliin. Pelailen yksi taso kerrallaan.

Pari kaveriakin käynyt toteamassa että hyvä on peli ja metaa löytyy.

Liikkuminen ei niinkään ole enää ongelma, mutta torjunta on. Minulla suurimmat liiketunnistusongelmat liittyvät omaan hätääntymiseen kun kello tikittää kohti loppua ja henki pihisee viimeisiään. Teknisesti toimii hyvin, käyttäjäpuolella suurin vika. Pitää jossain vaiheessa kokeilla prolla.

Pelasin vasta ensimmäisen vaikeustason GP:n läpi, olin jonkin aikaa jumissa Skillshotissa enkä vieläkään päässyt lähellekään tuhatta pistettä, tuurilla lienen lopulta voittanut.

Liityin kaverin peliin ja päädyttiin yhdessä 1v1v1-peliin. Tietenkin sitten Discordissa sovittiin, että pudotetaan ensin se kolmas kaveri pois pelistä.

Oltiin vähän ikäviä. Huono omatunto.

Tietenkin juonin minä sen verran, että annoin sen kolmannen mäiskiä kaverilta vähän elämää vähemmäksi niin on minun helpompi lopussa voittaa. Näin kävi.

Liityin kaverin peliin ja päädyttiin yhdessä 1v1v1-peliin. Tietenkin sitten Discordissa sovittiin, että pudotetaan ensin se kolmas kaveri pois pelistä.

Oltiin vähän ikäviä. Huono omatunto.

Testien aikana näkyi usein kolmannen osapuolen jäävän sivuun ja odottamaan kahden selvitellessä välejä. Tähän malliin herrasmiessopimuksella.

Nyt tarvis jotain vinkkiä. Tulee rankasti pataan grandbrixin kakos tasolla jo. Pelaan sillä limaäijällä.

Nyt tarvis jotain vinkkiä. Tulee rankasti pataan grandbrixin kakos tasolla jo. Pelaan sillä limaäijällä.

Helixillä pelaaminen ei ilmeisesti ole ihan helpointa, sillä kun ei hyppely ja syöksyminen niin onnistu. Mutta pystyyhän sillä väistämään iskut menemällä lammikoksi. Mutta jos tekee tiukkaa, suosittelen vaihtamaan johonkin suoraviivaisempaan hahmoon - liikkuminen kun on tässä pelissä se kaikkein tärkein juttu, mistä syystä pelaan tällä hetkellä pääasiassa Ribbon Girlillä (level 3 GP).

Myös uusien käsien hankkiminen auttaa, mutta siinä ei kannata mennä siihen kolmekympin hankintaan vaan sataseen: sillä olen saanut jo kaksi kertaa seitsemän uutta kättä. Kolmekymppinen on yksinkertaisesti liian lyhyt.

Helixillä pelaaminen ei ilmeisesti ole ihan helpointa, sillä kun ei hyppely ja syöksyminen niin onnistu. Mutta pystyyhän sillä väistämään iskut menemällä lammikoksi. Mutta jos tekee tiukkaa, suosittelen vaihtamaan johonkin suoraviivaisempaan hahmoon - liikkuminen kun on tässä pelissä se kaikkein tärkein juttu, mistä syystä pelaan tällä hetkellä pääasiassa Ribbon Girlillä (level 3 GP).

Myös uusien käsien hankkiminen auttaa, mutta siinä ei kannata mennä siihen kolmekympin hankintaan vaan sataseen: sillä olen saanut jo kaksi kertaa seitsemän uutta kättä. Kolmekymppinen on yksinkertaisesti liian lyhyt.

Helix jotenkin vain vetoaa eniten noista =D Auttaiskohan jos sille sais uusia käsiä muutaman. Ne peruspallot on aika hitaat.

Helix jotenkin vain vetoaa eniten noista =D Auttaiskohan jos sille sais uusia käsiä muutaman. Ne peruspallot on aika hitaat.

En ole kertaakaan vielä pelannut Helixillä, niin en oikein tiedä käytössä olevasta arsenaalista. Ribbon Girlillä olen viime aikoina (vähän tilanteesta riippuen) pitänyt toisessa kädessä raskasta ja toisessa kevyttä/keskiraskasta hanskaa, jolloin pystyy toisella torjumaan hyökkäyksiä ja tekemään kovaa vahinkoa, toisella tekemään nopeita iskuja. Slapamanderit ovat myös pelin pisimmälle yltäviä käsiä ja nopeita vielä.

Hanskojen lataaminen tietenkin auttaa myös niin saa tehtyä elementaalivahinkoa.

En ole kertaakaan vielä pelannut Helixillä, niin en oikein tiedä käytössä olevasta arsenaalista. Ribbon Girlillä olen viime aikoina (vähän tilanteesta riippuen) pitänyt toisessa kädessä raskasta ja toisessa kevyttä/keskiraskasta hanskaa, jolloin pystyy toisella torjumaan hyökkäyksiä ja tekemään kovaa vahinkoa, toisella tekemään nopeita iskuja. Slapamanderit ovat myös pelin pisimmälle yltäviä käsiä ja nopeita vielä.

Hanskojen lataaminen tietenkin auttaa myös niin saa tehtyä elementaalivahinkoa.

Versus training ottelut on näköjään hyviä. Meni niiden jälkeen kerralla 2 ottelua grandbrix eteenpäin.

Versus training ottelut on näköjään hyviä. Meni niiden jälkeen kerralla 2 ottelua grandbrix eteenpäin.

Kyllä ja kun ottaa sieltä myös "fight" ja laittaa pelisäännöiksi loppumattomat elämät ja ikuisen keston, voi aivan huoletta harjoitella ihan mitä tahtoo. Itse treenailin siellä eri hahmojen eri kykyjä tänä aamuna.

Kannattaa ottaa se 100 kolikon setti kun koittaa saada uusia hanskoja. 30 kolikolla tuntuu olevan aivan liian lyhyt aika. Sillä sain yhden hanskan ja sadalla sain kuusi.

Party Matchin perusteella pelissä on tällä hetkellä vain yksi hahmo. Kid Cobra. Kid Cobra. Kaksi Kid Cobraa.

Kauheaa grabfestia välillä nuo matsit. Oli taas muutenkin hirveän hankalaa saada edes yksi tavallinen isku osumaan.

Kannattaa ottaa se 100 kolikon setti kun koittaa saada uusia hanskoja. 30 kolikolla tuntuu olevan aivan liian lyhyt aika. Sillä sain yhden hanskan ja sadalla sain kuusi.

Kyllä, juuri näin. Olen saanut kaksi kertaa seitsemän eikä tarvitse edes hirveästi vaivaa nähdä. Kun saisi säästettyä sen kaksisataa, niin tulisi varmaan pitkälti toistakymmentä. Liian kärsimätön vaan keräämään rahaa.

Ensimmäiinen hikinen tunti takana varsinaista versioita.

Vedin heti alkuun Grand Prixin läpi helpoimmalla, ja yritin perään vaikeimmalla... Siellähän kone pieksee kuin ihmispelaajat! Lopuksi vielä nettiin ja tiukkoja matseja. Aika usein tulee vastaan pelaajapareja samalta konsolilta. Mukana uusia kenttiä, joita ei ollut Testpunchissa. Autoja maantiellä ja tyhjästä ilmestyviä kuutioita. Taktisia, kun pääset hetkeksi suojaan tai hyökätessä hyppäät esteen päälle ja annat paukuttaa yläviistosta. Pelaaminen on paljon liikettä ruudulla ja olohuoneessa.

Otetaan illan pelillistettynä liikkumisena, kun liikeohjaimilla (tunteella) mennään.

Ylös Bottom