Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Vastaus: Arms

GB3 läpi. Homma alko sujuun ku vaihdoin hahmon Helixistä Kid Kobran.

Sitten vain taisteleen vielä GB4 niin pääsis ranked.

Eilen pääsin ensimmäistä kertaa kokeilemaan Armsia (ja itse asiassa myös koko Switch-masiinaa, jota en ollut edes livenä aikaisemmin nähnyt) ja pakko sanoa tämän pelin yllättäneen positiivisesti. Hauskaa mätkettä, joka on reilusti hauskempi pelattuna kuin videolta katsottuna.

GB3 läpi. Homma alko sujuun ku vaihdoin hahmon Helixistä Kid Kobran.

Sitten vain taisteleen vielä GB4 niin pääsis ranked.

Hyppäsin GP1 suoraan GP4 ja läpi. Kera voimasanojen ja tuskanhien. Nyt aukesi rankkipelit, joihin en kuitenkaan näillä taidoilla taida uskaltaa, vielä. Lisää treeniä yksin ja yhdessä.

Eilen pääsin ensimmäistä kertaa kokeilemaan Armsia (ja itse asiassa myös koko Switch-masiinaa, jota en ollut edes livenä aikaisemmin nähnyt) ja pakko sanoa tämän pelin yllättäneen positiivisesti. Hauskaa mätkettä, joka on reilusti hauskempi pelattuna kuin videolta katsottuna.

Pelillistetyn liikkumisen ja liikeohjauksen onnistunut ristisiitos, yhdessä kovan haasteen kanssa. Palkitsevuus tulee kaikista näistä. Pirteä ilmestys kaikinpuolin.

Ovatko noi pelin omalla valuutalla tehtävät hankinnat aikasidonnaisia? Tulevatko uudet hanskat tätä kautta vai avataanko niitä pelaamisen lomassa?

Viimeksi muokattu:

Ovatko noi pelin omalla valuutalla tehtävät hankinnat aikasidonnaisia? Tulevatko uudet hanskat tätä kautta vai avataanko niitä pelaamisen lomassa?

En katsonut videota, mutta siinä mielessä aikasidonnaisia, että maksat tietyn summan rahaa, 30/100/200, joilla saat tietyn määrän aikaa. Sitten sinulla on sen verran aikaa hajottaa tauluja ja mitä enemmän saat comboja (miten monta taulua samanaikaisesti), sen enemmän ilmestyy hanskalaatikoita hajotettavaksi. Myös lisäaikaa tulee tarjolle, kun menee riittävän hyvin. 30:llä rahalla saa muutaman hanskan, sadalla olen saanut 7, 200:lla lähemmäs parikymmentä.

Paras tapa grindata rahaa on pelata volleyballia Helixiä vastaan tasolla seitsemän. Itselle Min Min ja popperit nyrkeiksi, Helixille voi laittaa kolme kertaa ne kilpihanskat. Kolme kolikkoa per voitto ja voiton saa aika äkkiä kun pomppii verkon tuntumassa kyttäämässä koska pallo ilmaantuu ja käyttää paljon komboa heitto + lyönti perään.

Testasin tätä vartin verran, toimii. Tylsää toki mutta näppärää ainakin jos juuri puuttuu muutamia kolikoita esim sadasta.

En katsonut videota, mutta siinä mielessä aikasidonnaisia, että maksat tietyn summan rahaa, 30/100/200, joilla saat tietyn määrän aikaa. Sitten sinulla on sen verran aikaa hajottaa tauluja ja mitä enemmän saat comboja (miten monta taulua samanaikaisesti), sen enemmän ilmestyy hanskalaatikoita hajotettavaksi. Myös lisäaikaa tulee tarjolle, kun menee riittävän hyvin. 30:llä rahalla saa muutaman hanskan, sadalla olen saanut 7, 200:lla lähemmäs parikymmentä.

Kiitos kattavasta vastauksesta! Uskalsin yhden kolmenkympin setin ostaa ja eikun tauluja hajottamaan.

Yhdet hanskat sain, jotka nyt vasurissa torjunnassa vastapuolen lyöntejä. Pelimekaniikka muuttui sohlaamisesta enempi taktikoinnin suuntaan. Muutamassa ottelussa vastapuolelle ei jätetty mitään mahdollisuuksia kun rytmitykset osuivat kohdalleen. Kalpene herra Aibuki! :D

Totuuden nimissä turpaan tulee kuitenkin useammin. Jengillä on moovit hallussa. Liikeohjauksella en tiedä annanko etumatkaa, tästä ei kuitenkaan lähdetä napin painajaksi.

Peli päivitetty viime yönä versioon 1.1.0:

• LAN-mode added. While pressing the left stick, press L+R on the main menu to switch to LAN-mode
  • Arena-mode, basically like ranked-mode, for friends and local play, supports spectators
  • Kid Cobra & Byte&Bark fixes for the sliding boards
  • Fix for the ribbon-girl stage where some arms didn't properly hit the boxes
  • Text-fix for the story-mode

Lähde: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1397238

Pelin tuottaja, herra Yabuki jakaa vinkit liikeohjauksesta:

Viimeksi muokattu:

Pelasin eilen porukalla netissä ja ihan oikea hiki tulee, kun pelaa liiketunnistuksella. Olen syksyllä rantakunnossa. Eikä minulla ole edes huono kunto, päinvastoin.

Mikrobitti arvosteli vieterikädet: https://www.mikrobitti.fi/2017/06/p...lu-paljastuu-seka-hauskaksi-etta-haastavaksi/

Armsissa ei ehkä ole vakavimpien taistelupelien taktisuutta ja syvyyttä, mutta tasokäyrä on selkeästi jyrkempi kuin perus-bilepeleissä. Itse tappelut ovat täynnä toimintaa ja oikein hauskoja, varsinkin saman tasoista kaveria vastaan pelattuna.

Plussat:

• Hupaisa idea
  • Toiminnantäyteistä mätkintää
  • Mukavasti syvyyttä

Miinukset:

• Sisältöä saisi olla enemmän
  • Ei kunnon etenemismahdollisuuksia
  • Kontrolleissa parantamisen varaa

Peliarvostelujen ongelma nostaa vähän päätään, kun liiketunnistusohjausta ei voi oikein kunnolla arvioida ennen kuin se on kunnolla sisäistetty mihin menee niin Armsin kuin Splatoonin tapauksessa kohtuullisen pitkä tovi. Olen samaa mieltä, että pro-ohjaimella torjunta voisi olla jossain muussakin napissa. Mutta voi myös olla, että se on aivan tietoisesti laitettu vasempaan tattiin, jotta sitä ei olisi ihan niin helppo käyttää kuin jos se olisi puskurissa.

Liiketunnistusohjaus on Armsissa erittäin tarkka.

Fiilikset kohdallaan, kun liikeohjauksella pääsee ottamaan erää kaveria vastaan rinnakkain samalta ruudulta. Tämäkin puoli pelistä on nyt koettu ja hyväksi havaittu.

Menee 2000-luvun versiona muinaisista Tekken-turnauksista. Ne tosin päätyivät väliin fyysiselle tasolle. Tänään ei menty niin pitkälle. :D

Mennyt maku täysin rankedista kun joka kolmas lähtee karkuun juuri ennen tappiota ja tästä kun ei saa yhtään mitään voittaja eikä edes mitään rangaistusta raukkamainen karkuri. En taida pelata enää ennen tuon korjausta. Voi tietysti olla että eivät edes korjaa.

Terveisiä käyttäjä "Santtu135" jos tätä luet, olet pelkuri ja pelle :D

Mennyt maku täysin rankedista kun joka kolmas lähtee karkuun juuri ennen tappiota ja tästä kun ei saa yhtään mitään voittaja eikä edes mitään rangaistusta raukkamainen karkuri.

Tuo on kyllä ihan käsittämätöntä, mutta myös yksi syy miksi en rankedia pelaa. Sen lisäksi, että minulla ei sitä pelatessa yksinkertaisesti ole hauskaa. Splatoonissa rage quitteja näkee myös, mutta tosin harvakseltaan, siellä kun lähtee viisi pistettä rankista pois samantien. Ainakin ykkösessä, toivottavasti sama jatkuu kakkosessa.

En ymmärrä tuota. Mutta jos siellä langan päässä on joku 12-vuotias, niin onhan se selvää. Tai henkisesti 12-vuotias, joita niitäkin on aika paljon.

edit:
https://www.reddit.com/r/ARMS/comments/6l30vx/quitting_right_before_a_loss_has_helped_my_rank_a/

Tuo on kyllä ihan käsittämätöntä, mutta myös yksi syy miksi en rankedia pelaa. Sen lisäksi, että minulla ei sitä pelatessa yksinkertaisesti ole hauskaa. Splatoonissa rage quitteja näkee myös, mutta tosin harvakseltaan, siellä kun lähtee viisi pistettä rankista pois samantien. Ainakin ykkösessä, toivottavasti sama jatkuu kakkosessa.

En ymmärrä tuota. Mutta jos siellä langan päässä on joku 12-vuotias, niin onhan se selvää. Tai henkisesti 12-vuotias, joita niitäkin on aika paljon.
Minäkin olen ihan huikea level 3 ja nyt jo väsynyt tuohon. Eli ehkä 15 matsia ottanut ja niistä kolmannes tuota paskaa. On niin intensiivistä ja stressaavaa että ei usein tee mieli rankedia paukuttaa ja kiitoksena sitten tuo pelleily.

Onneksi on rento party mode.

Suomalaiset pelaaja-arviot syytä nostaa aina tähtäimeen:

Viimeksi muokattu:

Päivitys 2.0.0. tullut jakeluun, seuraavin muutoksin. Huomioitavaa on rankkipeleistä kesken lähtevien rankaiseminen rankemmalla kädellä:

DEf7KZ8V0AAVm47.png

Lähde: https://twitter.com/NintendoVS/status/884952203609333761

Ylös Bottom