Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Army Of Two [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Pitää vielä torstaina katsella jos olisi Storeen demo ilmestynyt, ja vähän tarkkailla arvosteluja ennen kuin lähtee ostoksille..
Vegas 2 olisi toinen vaihtoehto, mutta vaikuttaa olevan liian samanlainen ekan osan kanssa, ettei sellaisesta viitsi 60 pulittaa. Ja tässä vaikuttaisi olevan parempi CoOp, joka on isoin tekijä minulle :P

E:
" The gameplay is engaging and, in some aspects, original; the presentation is very good; and the action never lets up, even going as far as throwing in unnatural elements your way when you least expect it. Bottom line, it takes Two to make a thing go right. "

Toivon todellakin ettei nyt liian pitkälle mennä tuon kannalta, Drake jo yllätti, mutta että tässäkin ?!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Onko tossa nettipelissä headset tuki? Ja voiko suojautua kuten R6 Vegasissa? Ennakkotilasin just tunti sitten : ) Ja jos joku vois tehä pienen tiivistelmän plussat ja miinukset.
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Onko tossa nettipelissä headset tuki? Ja voiko suojautua kuten R6 Vegasissa? Ennakkotilasin just tunti sitten : ) Ja jos joku vois tehä pienen tiivistelmän plussat ja miinukset.

Suojatumista vartenhan tässä ei mitään erikoista kikkaa tietääkseni ole, eli senkun vain menee laatikon/muurin/tms taakse suojaan, niin se riittää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Ekana pakollinen tyhmä kysymys, eli peli julkaistaan nyt sitten varmasti Suomen kamaralla perjantaina ? :rolleyes:

Onko toi co-op tehty nyt sitten verkkopelaamisen osalta niin, että kaveri on helppo kutsua seuraksi, vai onko peliseura arpomisen varassa?:p

Perjantaina pitäis sitten itsekin kyseinen peli saada ja headset löytyy jo taloudesta, joten lisäilkää PerfectEnding kaveri listoille niin katotaan jos saatais pelit aikaseks :)

Jos joku viitsii niin pistäkää nyt joku tiivis arvostelu paketti kyseisestä pelistä :D
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Huhhei! Just tuli mailia konsolinetistä että paketti on postitettu! Perjantaina saapuu army viimistään jiihaa! Nyt vaan sitä peliseuraa sitten :D
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Huhhei! Just tuli mailia konsolinetistä että paketti on postitettu! Perjantaina saapuu army viimistään jiihaa! Nyt vaan sitä peliseuraa sitten :D

Käyppä huomenna postissa klo 16 jälkeen kysymässä pakettia postin lähetyskoodilla mikäli sait sen konsolinetiltä :) Luulisi että on jo siellä silloin :)
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Eilen illalla pelin tilasin ja tänään kysyin milloin tulee, ja vastasi että mikäli vpd:n nettisivut saadaan kuntoon niin huomenna on peli mulla ja kaverilla :) Viim. perjantaina! Lisätkää Peplight psn ja viestiks army of two tms. niin tiiän peliseuran :P
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Itsekin kävin pelin tuossa pari tuntia sitten hakemassa. Hetken kerkesin kaverin kanssa co-op:pia pelaamaan ja vaikutti kyllä ihan hyvältä. Osa luvatuista jutuista ainakin toimi niin kuin toivoikin, esim. haavoittuneen kaverin raahaaminen. Pientä totuttelua peli kyllä aluksi vaatii, mutta näin ensivaikutelmat ovat kyllä varsin lupaavat.

Voi lisäillä mua listoille jos satunnainen peliseura joskus kiinnostaa.
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Itsekin kävin pelin tuossa pari tuntia sitten hakemassa. Hetken kerkesin kaverin kanssa co-op:pia pelaamaan ja vaikutti kyllä ihan hyvältä. Osa luvatuista jutuista ainakin toimi niin kuin toivoikin, esim. haavoittuneen kaverin raahaaminen. Pientä totuttelua peli kyllä aluksi vaatii, mutta näin ensivaikutelmat ovat kyllä varsin lupaavat.

Voi lisäillä mua listoille jos satunnainen peliseura joskus kiinnostaa.


Mistäs hait pelin :P ?
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

On kyllä NIIN Gears of War klooni että.. Jopa kongikin on mukana..
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Mites tuo ohjattavuust ja kamerakulmat? Onko tasoa K&L? Vai toimiiko ohjattavuus ja kamera sujuvasti?
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Mistäs hait pelin :P ?

Paikallisesta peliliikkeestä nimeltään Playcity...oli tullut päivää aikasempaa. Kovasti vakuutteli, että mä olen Porin ensimmäinen kenellä on se PS3-versio :D.

Mites tuo ohjattavuust ja kamerakulmat? Onko tasoa K&L? Vai toimiiko ohjattavuus ja kamera sujuvasti?

No itse en ainakaan vielä törmännyt suurempiin ongelmiin. Ja pelasin vielä kaverin kanssa Co-op:ina, että siinä nyt vielä vähemmän on sitä näkyvyyttä. Ohjattavuudessa en nähnyt mitään suurempia moittimisen aiheita, tottui jopa yllättävän nopeasti (tosin juuri uncharetedin läpi pelanneena, on tuntuma jo valmiiksi säädettynä).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Mistäs hait pelin :P ?

Paikallisesta peliliikkeestä nimeltään Playcity...oli tullut päivää aikasempaa. Kovasti vakuutteli, että mä olen Porin ensimmäinen kenellä on se PS3-versio :D.

edit: hmm...tää nyt sekoilee jotain ihan omiaan...sorry tuplaposti...
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Käyppä huomenna postissa klo 16 jälkeen kysymässä pakettia postin lähetyskoodilla mikäli sait sen konsolinetiltä :) Luulisi että on jo siellä silloin :)

Ei ole lähetyskoodia kun tulee suoraan kotiin ja kun soitin ja kysyin asiaa ni sanottiin että tupsahtaa huomena postiluukusta :D
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Kyllä tänään käyn jossakin liikkeestä pelin hakemassa :) Oli liike sitten 150km kaukana tai ei :P

edit: Luin tuossa ea foorumeilta että ps3 versiossa olisi kauheasti jäätymisiä ja kommunikointi onkelmia varsinkin moninpelissä kun vihollisia tulee esiin... ja tuppaa heittämään pelistä pois vähän väliä ja jotain tuollaista. Pitäisiköhän sittenkin ostaa xbox versio :P Toisaalta taas home tulossa pikapuoliin niin tulisi mielekkäämpää peleistä joissain määrin tjsp ja kyllähän tuo ps3 versio fvarmaa pikapuoliin saa jonkinlaisen päivityksenkin kun kovasti tulee palautetta xD
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Army Of Two [Hype]

PERKULE!!!!

On tää niin väärin venata että GS:lta jaksaa joku soitella että voi tulla noutamaan pelin varatun pelin :D
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

PERKULE!!!!

On tää niin väärin venata että GS:lta jaksaa joku soitella että voi tulla noutamaan pelin varatun pelin :D
Ei se pelkkä venailu aina auta...mulla ei kuulunu soittoo viikkoon ni menin käymään siellä...ne sano että kyllä ne soitti, tarkistin vielä puhelimesta...vitut ne mittää oo soitellu...mut peli ootteli siellä.
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Ei se pelkkä venailu aina auta...mulla ei kuulunu soittoo viikkoon ni menin käymään siellä...ne sano että kyllä ne soitti, tarkistin vielä puhelimesta...vitut ne mittää oo soitellu...mut peli ootteli siellä.

Nooh soitti ne sitten tuossa juuri :) Ei muuta ku peliä hakemaan sitten. Illalla sitten kaverin kanssa mättämään.

Jos peliseuraa kaipaa niin infz nick:n voi lisätä kaverilistalle :) voidaan ottaa vaikka 2vs2:sta :)
 
Vastaus: Army Of Two [Hype]

Hyvältä vaikutti mitä kokeilin ton alun trainingin läpi. Ohjattavuus way-more-better than kane & lynchis :) Varmaan hullun hauskaa netis. Vois joku ilta pistää jtn pelailuja foorumilaisten kesken kehiin? Varmaan löytys porukkaa tohon 2vs2 vääntöön.
 
Ylös Bottom