Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360]
Sehän siinä pointtina olikin että jokaisella teolla on seurauksia ja ne ei välttämättä ole juuri niitä jotka itse suunnittelit, asiat voivat mennä kokkeliksi vaikka tarkoitat hyvää.
Se turvallisuus vartiakin varmaankin tarvitsi ne rahat perheensä elättämiseen tai siihen että sais rahaa että pääsis pois sieltä Shanghaista.
Ja se ihan viimeinen ratkaisu on aika kinkkinen jos alkaa miettimään sitä:
Musta ne valinnat oli vaan ihan älyttömiä, tyyliin: (SPOILERIA):
"Vanha ukko ei anna viedä aseita omin luvin, tapatko ukon vai jätätkö mutkat paikalleen. Hyvis tietysti säästää ukon, MUTTA HAHAHAA, ukko olikin rahanahne pahis joka myöhemmin myy pyssyt ROISTOILLE!!!"
Eli siis, päätöksissä oli harvemmin mitään pointtia, koska seuraukset ovat jokatapauksessa ihan mitä pelintekijät ovat nopalla heittäneet Olihan niitä läpällä hauska katsella, mutta ei niissä musta mitään järkeä ollut
Sehän siinä pointtina olikin että jokaisella teolla on seurauksia ja ne ei välttämättä ole juuri niitä jotka itse suunnittelit, asiat voivat mennä kokkeliksi vaikka tarkoitat hyvää.
Se turvallisuus vartiakin varmaankin tarvitsi ne rahat perheensä elättämiseen tai siihen että sais rahaa että pääsis pois sieltä Shanghaista.
Ja se ihan viimeinen ratkaisu on aika kinkkinen jos alkaa miettimään sitä:
Kumpi painaa enemmän? Monien miljoonien henki vai oman ystävän? Ihmettelen miksi Mass Effectissä esim ei ole yhtä tylyjä ratkaisuja.