Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Army of Two

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Army of Two

Luin Pelit-Lehden ja Game-Reactorin arvostelun pelistä ja siinä ne sano et hyvä peli tulee olemaan.
PS: En ennakkotilannut tätä,vaan meen suoraan hakee CityMarketista koska siellä on uudet pelit yleensä ekana. Viimeks ainakin oli samana päivänä kun piti ilmestyäkkin.

ihan ok:lta vaikuttaa, jotenkin hilpeä fiilis tuli kun yksi niistä maskiheeboista tappaa "burmalaisen" soltun. Kyllä kyseistä peliä pitää kokeilla co-op muodossa.

Onkos jossain ollut tarkempia kuvauksia pelin kestosta/kenttien/tehtävien määrästä?

Uusimmassa pelit lehdessä on uusi arvostelu pelistä. 90 pistettä ja pelit suosittelee. Todella kiinnostavaltahan tämä näyttää, luultavasti todella hyvää toimintaa kaverin kanssa. Pakko se kai tämäkin jossain vaiheessa on hankittava (vaikka muutenkin on jo tarpeeksi kiinnostavia pelejä, mitä ei ole ehtinyt hankkia ;))

Eikö kellään ollut vapaapäivää että olisi käynyt hakemassa pelin heti aamusta?
Kokemuksia olisi kiva kuulla. Itse pääsen pelin hakemaan vasta illalla.

Eilen alottelin pelaamaa. Ihan mukava ammuskelu, mutta ehdottomasti kannattaa pelata Co-oppina kaverin kanssa, jos mahdollista. Yksin pelinäkin toimii, mutta ei oikein tarjoa mitään mullistavaa.

Yhden versus matsin verkossa otin ja ei todellaakaan ollu mulle. Ehkä sekin toimii paremmin kaveri laumassa.

Onkos kukaan kerennyt testamaan tätä onlinessa? Millaiselta tunuu, ja onko tässä headset-tuki?

Eikö kellään ollut vapaapäivää että olisi käynyt hakemassa pelin heti aamusta?
Kokemuksia olisi kiva kuulla. Itse pääsen pelin hakemaan vasta illalla.

No nyt on jo ilta, mutta silti... Pari ensimmäistä tehtävää olen yksinpelissä nyt pelannut ja vaikuttaa todella lupaavalta. Alustava pers'tuntuma on sellainen, että voi hyvinkin olla paras peli sitten CoD4:n. En malta odottaa, että tätä pääsee co-oppina vetämään.

Onkohan se ennakkotilaajille tarjottu aseita unlockaava koodi henkilökohtainen ja kertakäyttöinen? Ainakin näyttäisi ottavan yhteyden EA:n palvelimeen, kun koodia (jota minulla ei tietenkään ole) rupeaa syöttämään. Jos joku on sitä koodia ehtinyt jo testailemaan, voisiko kertoa mitä sillä saa?

Jees tossa se peli odottelee muoveissa.
Kaveri oli käynyt hakemassa molemille pelit ja kävin äsken hakemassa omani.
On vaan kaveri koulussa vielä ni joutuu odottelee. :)

No täytyy syödä täsä ennen ja alkaa pelaa, punkkua siemaillen. :D

Aikaisemmin päivällä pelasin tätä yksinpelinä. Oli silloinkin oikein mukavan oloinen peli ja tykkäsin kyllä paljon. Äsken pelasin tätä kaverin kans co-oppina ja täytyy kyllä sanoa että on paras co-op peli mitä olen pelannut. Aggro systeemi on yks parhaista keksinnöistä kaksinpeliin. Se on hienoa että tässä täytyy oikeasti tukeutua toisen apuun. Usein co-op pelit on vaan niin että liikutaan yhdessä mutta ei niinkään tarvi toisen apua..

Ihan hauska peli GoW ja Kane&Lynch diggareille, yksin ei mitenkään erikoinen paketti, toki hyvin tehty kauttaaltaan mutta ei tämmöisestä perusshootterista oikein saa enää mielenkiintoista. Kaverin kanssa voisi kuvitella että on erityisen hubaa, siltä kannalta kiva lisä pelivalikoimaan ettei tarvitse kaverin kanssa aina sitä NHLää tai PGRää mättää.

Vitun hyvä peli! Ostin muutama tunti sitten. Kaverin kaa pääsee huomenna pelaa ja tänää koitin yksinpelillä. Ei kovin hyvä sillain mutta koitan livessä kohta. Tosi hyvä peli! Parempi ehkä kun GoW.

Ylös Bottom