Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Minä en nyt oikein edes ymmärrä koko konseptia.Hetkinen kuka stalkkaa jonkun trophyja tai toisen pelejä ja jos viel kyseiset henkilöt pelaa viel offiline tilassa?
Kuulostaa ainakin mun korvaan enemmän viel "piripää" toiminnalta kuin se että haluu pelaa rauhassa.
Siis on joku henkilö tai henkilöitä jotka salaa trophyt ja pelatut pelit ja on offline tilassa. Miten tämän henkilön käyttäytyminen vaikuttaa johonkin toiseen henkilöön? Tai siis että mikä siinä ärsyttää, jos jollain on trophyt ja pelit salassa. En saa järkeiltyä syy-seuraus yhtälöä tässä.
Ehkä silloin ymmärtäisin offline tilan ärsytyksen, jos tämä on sellainen pelikaveri, jonka kanssa jatkuvasti pelaa. Silloinhan häntä ei saa kiinni, jos on kokoajan offlinessa, mutta toisaalta ehkä juuri siksi on offlinessa, ettei häiritä.
Kyllä me välillä Xboxin puolella "kisaillaan" Achievementeista. Ei mitään vakavaa, mutta kun on kuukausikohtaiset listat näkyvissä, niin se on ihan hauska vertailla pistesaaliita. En minäkään kenenkään random onlinekaverin Achievementteja tietenkään juuri vilkuile.Kiinnostaako jotakin oikeasti, että mitä trophyja joku online-kaveri on saanut?
Itseäni nämä saavutukset kiinnostivat joskus 20 vuotta sitten, kun ne olivat uusi juttu ja niitä tuli jopa keräiltyä, mutta nyt en enää edes muista, koska viimeksi olen jonkun pelin trophy-listaa vilkaissut.