Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ärsyttävät asiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sami Turunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hetkinen kuka stalkkaa jonkun trophyja tai toisen pelejä ja jos viel kyseiset henkilöt pelaa viel offiline tilassa?
Kuulostaa ainakin mun korvaan enemmän viel "piripää" toiminnalta kuin se että haluu pelaa rauhassa.
Minä en nyt oikein edes ymmärrä koko konseptia.

Siis on joku henkilö tai henkilöitä jotka salaa trophyt ja pelatut pelit ja on offline tilassa. Miten tämän henkilön käyttäytyminen vaikuttaa johonkin toiseen henkilöön? Tai siis että mikä siinä ärsyttää, jos jollain on trophyt ja pelit salassa. En saa järkeiltyä syy-seuraus yhtälöä tässä.

Ehkä silloin ymmärtäisin offline tilan ärsytyksen, jos tämä on sellainen pelikaveri, jonka kanssa jatkuvasti pelaa. Silloinhan häntä ei saa kiinni, jos on kokoajan offlinessa, mutta toisaalta ehkä juuri siksi on offlinessa, ettei häiritä.
Kiinnostaako jotakin oikeasti, että mitä trophyja joku online-kaveri on saanut?

Itseäni nämä saavutukset kiinnostivat joskus 20 vuotta sitten, kun ne olivat uusi juttu ja niitä tuli jopa keräiltyä, mutta nyt en enää edes muista, koska viimeksi olen jonkun pelin trophy-listaa vilkaissut.
Kyllä me välillä Xboxin puolella "kisaillaan" Achievementeista. Ei mitään vakavaa, mutta kun on kuukausikohtaiset listat näkyvissä, niin se on ihan hauska vertailla pistesaaliita. En minäkään kenenkään random onlinekaverin Achievementteja tietenkään juuri vilkuile.

Minä en nyt oikein edes ymmärrä koko konseptia.

Siis on joku henkilö tai henkilöitä jotka salaa trophyt ja pelatut pelit ja on offline tilassa. Miten tämän henkilön käyttäytyminen vaikuttaa johonkin toiseen henkilöön? Tai siis että mikä siinä ärsyttää, jos jollain on trophyt ja pelit salassa. En saa järkeiltyä syy-seuraus yhtälöä tässä.

Ehkä silloin ymmärtäisin offline tilan ärsytyksen, jos tämä on sellainen pelikaveri, jonka kanssa jatkuvasti pelaa. Silloinhan häntä ei saa kiinni, jos on kokoajan offlinessa, mutta toisaalta ehkä juuri siksi on offlinessa, ettei häiritä.
No tollein itsekin ajattelen ,mutta oon kyllä käyttänyt sitä et jos henkilö ei oo vuoteen ollu online enkä muista koska viimeks pelannut yms niin poistin kavereista kun oli pakko pienentää jo listaa ku peleissä sai rullaa miljoona vuotta että sai kutsua laitettua jos siis pelaaja oli juuri offline tilassa.

No tollein itsekin ajattelen ,mutta oon kyllä käyttänyt sitä et jos henkilö ei oo vuoteen ollu online enkä muista koska viimeks pelannut yms niin poistin kavereista kun oli pakko pienentää jo listaa ku peleissä sai rullaa miljoona vuotta että sai kutsua laitettua jos siis pelaaja oli juuri offline tilassa.
Juu, siihen voihan sitä poistella tyyppejä kaverilistalta esim. siitä syystä, etteivät ole onlinessa, mutta en silti täysin ymmärrä miksi se kovasti ärsyttäisi. Siis se että joku on offline tai että salaa pelit ja trophyt.

Minua on alkanut ärsyttää nää "piri/peukkunisti" säädöt näissä konsoleissa. Jos on oikeesti niin hirveet vainoharhat et pitää salata pelit, trophyt ja lurkkii offlinetilassa ni eikö voi vaan suosiolla tyhjentää sitä kaverilistaa ettei se jää mun hommaks poistella niitä.
Mikä siinä tarkalleen siis ärsyttää? Se ettet näe toisen tekemisiä? Miksi ne tai ylipäänsä kaikki pitäisi nykyään jakaa kaikille?

Itse pidän itseni aina offlinessä konsoleilla koska en pelaa netissä. Joka kerta kun joku on kysynyt että "tuletko pelaamaan sitä tai tätä" niin vastaus on että en. Joskus kysytty jopa pelistä jota en edes omista: wtf?

Kavereiden kanssa taas yleensä on tiedossa jos pelataan yhdessä jotain. En edes oikein ymmärrä niitä randomeita, jotka on jostain syystä halunneet kaverilistoille ja luulee että koska olen kerran eksynyt samaan peliin, niin voin/ehdin pelata sitten aina kun ehdotusta tulee.

Tosin kaverilistoilleni en ole laittanut varmaan kymmeneen vuoteen ketään eikä siellä taida olla edes kymmentä ihmistä millään alustalla.

En minä pidä kavereita/tuttuja listoilla siksi että niiden kanssa on pakko pelata X ajan välein. Pidän niitä siellä koska ne on kavereita/tuttuja.

En minä pidä kavereita/tuttuja listoilla siksi että niiden kanssa on pakko pelata X ajan välein. Pidän niitä siellä koska ne on kavereita/tuttuja.
Valitettavasti kaikki ei pelaa niitä pelejä mitä itse pelaan niin oon nähnyt hyvänä pitää myös ns vanhoja pelituttuja tms.
Tuohon peli omiatamiseen mitä et omista nii ootko varma ettet oo demo tai kokeilu versiota pelannut.
Siihen ei mikään asetus välttämättä toimi ?

Pieni ärsytyksen aihe minkä olen huomannut itsessäni. Mun on vaikea keskittyä pelin juoneen. Välivideoiden aikana saatan vain ihastella grafiikkaa ja sitten ihmettelen että mitä siellä höpötellään.

Laitteiden akut ärsyttää.

Tuli tässä Pokémon LeafGreeniä pelatessa fiilis että voisin seuraavaksi pelata New 3DS XL:llä SoulSilverin uudestaan. Kaivoin konsolin esiin ja testailin että toimii. Huomasin alanäytössä pienen haalean tumman alueen joka ei kadonnut ollenkaan. Googlettelin ja näytön keskellä olevista oudoista alueista monet pohtivat että olisiko turvonnut akku. Noh takalevy irti ja akku olikin ihan reunassa eli ei voi painaa näyttöön jälkeä, mutta kyllä se perkele oli turvonnut.

Viime kesänä kärräsin ison läjän käyttämättömien laitteiden akkuja kierrätykseen, jottei tarvitsisi turpoamisesta huolestua, mutta jätin 3DS:n akun paikalleen kun ajattelin sillä vielä pelata. Noh, pitääpä tämäkin nyt kärrätä kierrätykseen.

Edit: jahas, päätinkin käydä kaikki akulliset laitteet läpi ja Switch 1:n yksi joy-con akku oli turvonnut jo sen verran että koko ohjain on hieman turvonnut. Tämän lisäksi toisessa Switch 1 pro-ohjaimessani oli aivan pikkuisen turvonnut akku kun avasin molemmat. Helvetin akut.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom