Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ärsyttävät asiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sami Turunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko nyt jokin oikeasti muuttunut sillä itsellä esim. Brave kännykässä ja muut estäjät selaimessa pc:llä on estäneet mainokset jo vuosia. Instagramissa olen huomannut että siellä tulee niitä katkoja eri tavalla kun valitsi ei-personoidut (tms.) mainokset mutta niistä pääsee eroon kun ei selaa sitä "for you"-turhaketta, mitä en ikinä oikeastaan edes selaakaan.
Saako nuo mainokset estettyä TV:n sovelluksessa? Olisi aika tärkeää, että saisi.

Saako nuo mainokset estettyä TV:n sovelluksessa? Olisi aika tärkeää, että saisi.
Enpä usko kun niihin ei varmasti saa mitään selain, jonka kautta sitä Youtubea pyörittää. Siis itse en ikinä käytä kännykällä Youtuben sovellusta juuri siksi kun siellähän on mainoksia ihan hirveästi. Samat videot pyöriin Braven kautta mainoksitta ilman mitään lisäosia kun Bravessa on jotain mainoksenestoja oletuksena. Ja Brave on siis selain, minkä saa kai myös pc:llekin.

Toisaalta aika vähän television kautta olen nähnyt silti Youtubessa mainoksia kun lapset sitä joskus katsoo. Vai oliko se juuri niin että lapsille suunnatuissa niitä ei näytetä?

Täällä on ollut Youtube Premium tilauksessa jo pitkään. Ennemmin luovun suurimmasta osasta leffastreamauspalveluja kuin Youtube Premiumista, kun sitä tulee katsottua ajallisesti paljon enemmän. Kallishan se on, mutta kun sitä katsoo sen verran paljon, niin ei niitä mainoksia vaan jaksa.
Itse taas en koe YouTube Premiumia kalliina kun siihen sisältyy myös YouTube Music. Molemmat itsellä kuitenkin kovassa käytössä.

Ylös Bottom