Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ärsyttävin musiikki

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noh ärsyttävimpiä "bändejä" vois olla vaikka
Gimmel ... Hyi S***ana!!!!!!!!!!!!
Marisca (vai mikä sen muija "räppärin" nimi ... "En jaksa tarkastaa tätä")
E-Type ... Euro 4ever????
Finteligens ... Ja kaikki muu suomi"räppi" ... Yrjö lentää ...
Kaikki "euro poppi" ja kone "musiikki" ... On aivan hirveää miettiä, että ihmiset todella OSTAVAT tälläistä skeidaa ...

Ja radioista sitten sen verran, että itse en kuuntele koskaan radiota, koska mistään ei tule kuunneltavaa tavaraa ...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Voidaanko nyt päätellä että konsolipelaajat ovat kaikki hevareita? Ja koska hevarit ovat kaikki saatananpalvojia, voidaan vetää johtopäätös että konsolit ovat saatanasta ja pitäisi siis kieltää.

Toivoisin asialliseen viestiin asiallisia vastauksia, sillä en mä näe paljon järkeä vastata enää tuollaiseen. Tiedän, että nimimerkin takaa voi heitellä miten lapsellisia kommentteja tahansa, mutta harmi jos sellaisen kanssa joutuu kuitenkin itse yrittämään asiallista keskustelua. Mielestäni en mitenkään hyökännyt tai solvannut sun mielipidettä.

Esitin kysymyksiä, sillä mä en tiedä mistä olet saanut päähäsi että esim. rap- ja heavy- musiikkia ei voi missään olosuhteissa vertailla (esim. ärsyttävyydessä, kuuntelijoiden nurkkakuntaisuudessa jne). Mielestäni se oli vain sinun keksintösi. Ihmettelin vain sitä, miksi esim. minä en voisi olla pitämättä r'n'b:stä jos pidän rapista ja jos hevi on alalaji, niin pitääkö rockinkuuntelija auttamatta siitä.

Minulle on tullut sellainen kuva lukiessani kahta lempimusaan keskittyvää ketjua, että suuri osa tämän boardin käyttäjistä on mieltynyt raskaaseen musiikkiin. Toivoisin vain esim. että rap-musiikkia ei teilattaisi jokaisessa musaketjussa muutamien artistien perusteella.

Mun juttuihin ei ole pakko ottaa kantaa, mutta vastaa mieluummin kysymyksiin tai anna vähän parempaa kommenttia. Ei kai mun täydy sun tahtoosi taipua?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Toivoisin asialliseen viestiin asiallisia vastauksia, sillä en mä näe paljon järkeä vastata enää tuollaiseen. Tiedän, että nimimerkin takaa voi heitellä miten lapsellisia kommentteja tahansa, mutta harmi jos sellaisen kanssa joutuu kuitenkin itse yrittämään asiallista keskustelua. Mielestäni en mitenkään hyökännyt tai solvannut sun mielipidettä.

Esitin kysymyksiä, sillä mä en tiedä mistä olet saanut päähäsi että esim. rap- ja heavy- musiikkia ei voi missään olosuhteissa vertailla (esim. ärsyttävyydessä, kuuntelijoiden nurkkakuntaisuudessa jne). Mielestäni se oli vain sinun keksintösi. Ihmettelin vain sitä, miksi esim. minä en voisi olla pitämättä r'n'b:stä jos pidän rapista ja jos hevi on alalaji, niin pitääkö rockinkuuntelija auttamatta siitä.

Minulle on tullut sellainen kuva lukiessani kahta lempimusaan keskittyvää ketjua, että suuri osa tämän boardin käyttäjistä on mieltynyt raskaaseen musiikkiin. Toivoisin vain esim. että rap-musiikkia ei teilattaisi jokaisessa musaketjussa muutamien artistien perusteella.

Mun juttuihin ei ole pakko ottaa kantaa, mutta vastaa mieluummin kysymyksiin tai anna vähän parempaa kommenttia. Ei kai mun täydy sun tahtoosi taipua?

Mielestäni tuo oli vitsi eikä vastaus tai kommentti kysymykseesi tai kommenttiisi. Mistä halvatusta sait päähäsi että tuo liittyi yhtään mihinkään postaukseen täällä, eihän siinä ollut edes quotea herranjesta. Ihan tiedoksi vielä että olen kyllä kuunnellut rap-musiikkia todella paljon, ja tiedän kyllä siitä aika lailla. Teini-iän mennessä ohi musiikkimaku vain kehittyi aika lailla eri suuntaan. En siis ole täällä mollaamassa muiden musiikkimakua, ainoastaan kertomaan mikä ärsyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
No hei älä ota tuota niin vakavasti! Tässä ketjussa kuitenkin kysyttiin ärsyttävintä musiikkia, eikös silloin saa vähän yleistää ja purkaa omia patoutumia haukkumalla vaikka sitten kaikki Suomalaiset bändit :)

En toki ottanut sitä vakavasti, mutta ihmettelen että miksi Blaxor nimeää juuri suomalaiset bändit huonoiksi? Mikä tekee kotimaisen musiikin esim. ruotsalaista tuotosta heikommaksi? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Mielestäni tuo oli vitsi eikä vastaus tai kommentti kysymykseesi tai kommenttiisi...

Kyseessä oli selkeästi vitsi, joka nyt vain meni ShareKhanilta ohi. Turha siitä on hiiltyä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
En toki ottanut sitä vakavasti, mutta ihmettelen että miksi Blaxor nimeää juuri suomalaiset bändit huonoiksi? Mikä tekee kotimaisen musiikin esim. ruotsalaista tuotosta heikommaksi? :)

Niin. Ehkä syy voi olla se, että ruotsin huonoja bändejä ei ehkä täällä paljon soiteta? Me kuullaan vain ruotsin parhaat bändit meidän radioissa (just joo, parhaat heh :p ).

Pointti on kuitenkin se, että....


AARRGH EN TIEDÄ!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Mielestäni tuo oli vitsi eikä vastaus tai kommentti kysymykseesi tai kommenttiisi. Mistä halvatusta sait päähäsi että tuo liittyi yhtään mihinkään postaukseen täällä, eihän siinä ollut edes quotea herranjesta. Ihan tiedoksi vielä että olen kyllä kuunnellut rap-musiikkia todella paljon, ja tiedän kyllä siitä aika lailla. Teini-iän mennessä ohi musiikkimaku vain kehittyi aika lailla eri suuntaan. En siis ole täällä mollaamassa muiden musiikkimakua, ainoastaan kertomaan mikä ärsyttää.

Viestisi on meikäläisen viestin alla ja luettuani asiasisällön, niin mun mielestä se ei ollut vain irrallinen kommentti. Muutenhan tuossa sinun viestissä ei olisi mitään yhteyttä mihinkään (kai?), ellen minä olisi hahmotellut konsolifinin yleistä musamakua. Jos viestisi vielä alkaa "Voidaanko nyt päätellä..." niin kai sinä jostain joudut päättelemään, ja mielestäni tuo päättely ei sovi mihinkään muuhun kuin juuri puhuttuun asiaan :) - hymiö näyttämään, että tämä ei ole mulle mikään hengen asia. Eli siitä minä asian päättelin, jos minäkin jättäisin tästä viestistä quoten pois, niin luultavasti osaisit yhdistää tämän oikeaan kommenttiin.

En nyt sitten tiedä mihin tuo päättely liittyi? Ei tämä niin vakava asia kuitenkaan ole, joten Sorry vaan, luulin sun tarkoittavan että mun kommenteista voisi päätellä noin. En tietenkään ajatellut, että olisit heittänyt tuon vitsin ilkeyttäsi vaan lähinnä ajattelemattomuuttasi. Kieltämättä vähän ihmettelin, miksi noin olisit mulle heittänytkään. Jos nyt jotain muistan sun viesteistä yleisesti, niin yleensä aika asiantuntevia ovat olleet ja samoilla linjoilla olen liikuskellut. Hallitusneuvottelut voidaan siis varmaan aloittaa, vaikka viihdepuolen tulonsiirroista ollaan vasta keskisektorissa samaa mieltä vain pelien alv:n alennuksesta, tai siis poistosta, ja reunaehtojen mukaan luonnollisesti musiikkipuolella tullaan vastaan. (muita poliitikkojen ei-mitään- tarkoittavia sanoja ei nyt tullut mieleen :)).

En mä ole sua muuten mitenkään syytellytkään rap-musiikin teilaamisesta, yleistä keskustelua. Ihan lempimusiikkiaan tässä puolustelllaan itsekkäästi, hehheh. Ihminenhän ei voi valita, mistä musasta tykkää. Musamakukin, kuten sanoit, todella voi kehittyä suuntaan tai toiseen. Musakeskusteluja olen käynyt ulkomaisilla saiteilla joskus ja siellä taas väitellään mikä artisti on huonoin jne. saman musatyylin sisällä jo aika mielenkiintoista- siis miten musamaku voi vaihdella todella pienelläkin tasolla.

Itse olen aloittanut musankuuntelun hevistä ja kavereita on neljässä eri hevibändissä -eli tulee sitä musiikkia kuunneltua pakosti edelleenkin, eikä siinä musassa ole mitään vikaa. Kuitenkin jo kymmenen vuotta olen ollut nykyisillä linjoilla ja sinä aikana oman maun musaan on tullut perehdyttyä hyvin. Siitä syystä mun mieltä täällä aina vähän syö, kun mainitaan vain se yksi MTV-naama ja teilataan sillä koko musa- huomaamatta, että samoin voisi käydä myös sille omalle ja aidolle musalle. Toisaalta ei se mun kuuntelusta ole pois, joten taidan täällä keskustella vain peleistä tästä lähin :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Kyseessä oli selkeästi vitsi, joka nyt vain meni ShareKhanilta ohi. Turha siitä on hiiltyä.

Tuskin keiu tosissaan ajatteli, että en olisi tuota katsonut vitsiksi. Jos sinä olet sitä mieltä, että tuo keiun kommentti olisi mielestäni ollut täysin vakavaa tekstiä (ja mennyt minulta ohi), niin se kyllä loukkaa mua. En mä nyt niin huumorinsokea ole :).

Syyt miksi en tuosta kommentista pitänyt, jonka luulin olevan vastaus mulle oli a) kun itse vaivautuu kirjoittamaan, niin ei toivo vastaukseksi vain lyhyttä vitsiä, b) keiu laittoi mielestäni minun suuhun sanoja, ihan kuin minun postauksien perusteella voisi päätellä tuon asian (en siis halua, että sanojani vääristellään tai sanoja laitetaan suuhuni- vaikkakin vitsillä). No, päättely ei sitten ollutkaan mun kommenteista, joten se oli minun kohdaltani väärinkäsitys ja pahoittelut keiulle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Voidaanko nyt päätellä että konsolipelaajat ovat kaikki hevareita? Ja koska hevarit ovat kaikki saatananpalvojia, voidaan vetää johtopäätös että konsolit ovat saatanasta ja pitäisi siis kieltää.

Läheskään kaikki hevarit eivät ole saatananpalvojia
 
En tajua mitä ideaa on kiistellä siitä mitä musiikkia kuuntelee?!
Paitsi tietty räppi, hip hop ja muu paska ärsyttää!:D
Metallia sen olla pitää!
 
Populaari, yms kaupallinen musiikki on täyttä paskaa:mad: :mad: :mad:

Metalli on parasta mitä tällä maailmalla on tarjota, etenkin grind, black ja death metalli, aijai siitä ei musiikki parane. onhan sielläkin poikkeuksia... mutta POP ON ANAALISTA!!!
 
Siis paskaa musiikkiahan maailma on pullollaan, mutta viime aikoina ehdottomasti ärsyttävimpiä ovat olleet seuraavat:

Yö: Rakkaus on lumivalkoinen (jotkut ei tajua lopettaa ajoissa..)

Jore Marjaranta: Haaveet kaatuu (ihan totta, kaksi kertaa joka mainoskatkolla alkaa olla liikaa ihan mitä tahansa - sietäisin ennemmin vaikka vaippa- ja terveyssidemainoksia..)

Björk: Koko tuotanto on ollut kestovihattuni jo pitkään.

CMX ja muut "älykköbändit" (A.W. Yrjänäkin voisi jo tajuta, ettei ole mikään shamaani tai Jeesuksen toinen tuleminen, puhumattakaan niistä muista Yrjänä-wannabetyypeistä.)

Ylipäänsä joku suomiräppi/reggae, nu metal, amerikan rokki ja MTV hip hop sekä ylipäänsä levy-yhtiö-tuotteet ovat inhokkilistani yläpäässä.

Ihan unohdin hevin ja metallin, ennen kaikkea sankari/sukkahousuhevi kuvottaa, varsinkin jos niihin yhdistetään oopperaa, jota en siedä missään muodossa muutenkaan.

Gootitkin ovat alkaneet ottaa päähän viime aikoina ikiangstillaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Siis paskaa musiikkiahan maailma on pullollaan, mutta viime aikoina ehdottomasti ärsyttävimpiä ovat olleet seuraavat:

Yö: Rakkaus on lumivalkoinen (jotkut ei tajua lopettaa ajoissa..)

Jore Marjaranta: Haaveet kaatuu (ihan totta, kaksi kertaa joka mainoskatkolla alkaa olla liikaa ihan mitä tahansa - sietäisin ennemmin vaikka vaippa- ja terveyssidemainoksia..)

Björk: Koko tuotanto on ollut kestovihattuni jo pitkään.

CMX ja muut "älykköbändit" (A.W. Yrjänäkin voisi jo tajuta, ettei ole mikään shamaani tai Jeesuksen toinen tuleminen, puhumattakaan niistä muista Yrjänä-wannabetyypeistä.)

Ylipäänsä joku suomiräppi/reggae, nu metal, amerikan rokki ja MTV hip hop sekä ylipäänsä levy-yhtiö-tuotteet ovat inhokkilistani yläpäässä.

Ihan unohdin hevin ja metallin, ennen kaikkea sankari/sukkahousuhevi kuvottaa, varsinkin jos niihin yhdistetään oopperaa, jota en siedä missään muodossa muutenkaan.

Gootitkin ovat alkaneet ottaa päähän viime aikoina ikiangstillaan.
Kun tuli noin murskaavat arviot, niin minua alkoi kiinnostaa mitä sinä yleensä sitten kuuntelet? :)
 
NRJ:llä soitettavat TOP-10:n listat. Samoja kappaleita soitetaan muutenkin ympäri vuorokauden, ainakin pari kertaa päivässä. Vähemmästäkin jo pää sekoaa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Ehkä maailman ärsyttävin vastaus :)
Varsinkin kun sen jälkeen tämän vastannut mainitsee aina jonkun käsittämättömän huonon bändin.


Kerrottakoon sen verran, että vuosia on kuuntelussa ollut sellaisia tapauksia kuin David Bowie (etenkin Ziggy Stardust-aika), Sonic Youth, Jesus And Mary Chain, T-Rex, Future Sound Of London, Barry Adamson, Nine Inch Nails, Massive Attack, Aphex Twin (vanhempi tuotanto) jne.
Funk (siis se oikea, ei mikään Red Hot Chili Peppers-kama) on musiikkityyli, josta myös pidän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tsing, tsing, Tsingis Khan, kaikkien naapurikansojen alistaja. Tsing, Tsing, Tsingis Khan, hirveä sapelinsa hilpeä kalistaja. :D
-Frederik : Tsingis Khan

Mahtava kappale. :)
 
Ylös Bottom