Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Mielestäni tuo oli vitsi eikä vastaus tai kommentti kysymykseesi tai kommenttiisi. Mistä halvatusta sait päähäsi että tuo liittyi yhtään mihinkään postaukseen täällä, eihän siinä ollut edes quotea herranjesta. Ihan tiedoksi vielä että olen kyllä kuunnellut rap-musiikkia todella paljon, ja tiedän kyllä siitä aika lailla. Teini-iän mennessä ohi musiikkimaku vain kehittyi aika lailla eri suuntaan. En siis ole täällä mollaamassa muiden musiikkimakua, ainoastaan kertomaan mikä ärsyttää.
Viestisi on meikäläisen viestin alla ja luettuani asiasisällön, niin mun mielestä se ei ollut vain irrallinen kommentti. Muutenhan tuossa sinun viestissä ei olisi mitään yhteyttä mihinkään (kai?), ellen minä olisi hahmotellut konsolifinin yleistä musamakua. Jos viestisi vielä alkaa "Voidaanko nyt päätellä..." niin kai sinä jostain joudut päättelemään, ja mielestäni tuo päättely ei sovi mihinkään muuhun kuin juuri puhuttuun asiaan
- hymiö näyttämään, että tämä ei ole mulle mikään hengen asia. Eli siitä minä asian päättelin, jos minäkin jättäisin tästä viestistä quoten pois, niin luultavasti osaisit yhdistää tämän oikeaan kommenttiin.
En nyt sitten tiedä mihin tuo päättely liittyi? Ei tämä niin vakava asia kuitenkaan ole, joten Sorry vaan, luulin sun tarkoittavan että mun kommenteista voisi päätellä noin. En tietenkään ajatellut, että olisit heittänyt tuon vitsin ilkeyttäsi vaan lähinnä ajattelemattomuuttasi. Kieltämättä vähän ihmettelin, miksi noin olisit mulle heittänytkään. Jos nyt jotain muistan sun viesteistä yleisesti, niin yleensä aika asiantuntevia ovat olleet ja samoilla linjoilla olen liikuskellut. Hallitusneuvottelut voidaan siis varmaan aloittaa, vaikka viihdepuolen tulonsiirroista ollaan vasta keskisektorissa samaa mieltä vain pelien alv:n alennuksesta, tai siis poistosta, ja reunaehtojen mukaan luonnollisesti musiikkipuolella tullaan vastaan. (muita poliitikkojen ei-mitään- tarkoittavia sanoja ei nyt tullut mieleen
).
En mä ole sua muuten mitenkään syytellytkään rap-musiikin teilaamisesta, yleistä keskustelua. Ihan lempimusiikkiaan tässä puolustelllaan itsekkäästi, hehheh. Ihminenhän ei voi valita, mistä musasta tykkää. Musamakukin, kuten sanoit, todella voi kehittyä suuntaan tai toiseen. Musakeskusteluja olen käynyt ulkomaisilla saiteilla joskus ja siellä taas väitellään mikä artisti on huonoin jne. saman musatyylin sisällä jo aika mielenkiintoista- siis miten musamaku voi vaihdella todella pienelläkin tasolla.
Itse olen aloittanut musankuuntelun hevistä ja kavereita on neljässä eri hevibändissä -eli tulee sitä musiikkia kuunneltua pakosti edelleenkin, eikä siinä musassa ole mitään vikaa. Kuitenkin jo kymmenen vuotta olen ollut nykyisillä linjoilla ja sinä aikana oman maun musaan on tullut perehdyttyä hyvin. Siitä syystä mun mieltä täällä aina vähän syö, kun mainitaan vain se yksi MTV-naama ja teilataan sillä koko musa- huomaamatta, että samoin voisi käydä myös sille omalle ja aidolle musalle. Toisaalta ei se mun kuuntelusta ole pois, joten taidan täällä keskustella vain peleistä tästä lähin
.