Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen pohdiskellut X-Taticien ostoa, ja käyttöä Xbox 360 kanssa. Elikkäs, mitä piuhoja täytyy laittaa kiinni, ja mihin rööreihin?En siis ole varma siitä, mihin vanha kuvaputkitelkku kykenee...
Ohjekirjassa lukee tuon rullan kohdalla "Microphone volume (only Xbox 360)", mutta kyllä siitä PS3:lla tosiaan chat-volumea voi säätää.Ja muistako tuon oikein, että mikrofonin ruuvista ei pitäisi PS3 -setupissa pystyä mitään äänichatteja säätelemään?
Ja muistako tuon oikein, että mikrofonin ruuvista ei pitäisi PS3 -setupissa pystyä mitään äänichatteja säätelemään?
Itellä on se kolmas versio näistä kuulokkeista ja kyllä ainakin minulla chat volumea voi säätää kaukosäätimestä. Siis kavereiden ääntä, ei ulos lähtevää ääntä.
Ketjua lueskellessani huomasin myös että kaikki eivät saa itse kuulokkeita kiinni? Sehän tapahtuu painamalla volume nappi ja Front nappi pohjaan. Vai onko tämäkin myöhempien versioiden ominaisuus? Ei kannata välttämättä tehdä tätä kuulokkeet korvilla, itsellä ainaki kuuluu semmonen kova "paukahdus" ku laittaa virtoja päälle tai pois.
Kaiken saa boxiin kiinni paketissa tulevilla kamoilla, mitään ei tarvitse pistää telkkuun kiinni. Paitsi että tarvitsen sen mötikän boksiin josta saat optica out liitännän ulos boxista. Itse jouduin hommaamaan sen mötikän erikseen kun sitä ei tullut boxin mukana.
Aion hankkia samalla kun ostan X-taticin optisen kaapelin, mutta mitä mötikkää tarkoitat? Siis mikä se on nimeltään, että osaan googlettaa mistä löydän sen ja mitä se maksaa. Lisäksi muistaakseni uudessa HD ready-töllössäni on optisen kaapelin ulostulo. Vaan eipä taida hyödyttää.
Aion hankkia samalla kun ostan X-taticin optisen kaapelin, mutta mitä mötikkää tarkoitat?
Mitenkäs pitkä yhteensä tuo koko piuhahässäkkä on? Onko se vaan se kolme metriä kuulokkeista siihen äänensäätöboksiin vai lähteekö siitä äänensäätöboksista vielä paljonkin piuhaa eteenpäin? Mietin vaan kun itellä tarttis olla joku 4-5 metriä piuhaa ainakin niin jääkö tuo vajaaksi vai onko piuhaa riittävä määrä.
En muista miksi sitä sanottiin (xbox optinen lähtö tai jotain...)
Tuollainen.
http://i16.tinypic.com/4r7rej7.jpg
Ja hinta on suolainen. Gamestopparilla näin jonkun halppis kilkkeen jossa madollisesti oli myös optinen lähtö. En ollut varma oliko se vastaava ja myyjätkään eivät tienneet sitä. En sitten uskaltanut ostaa vaan ostib useita kertoja kalliimman virallisen "mötikän"
Nyt olen about viikon verran Sharkooneja käyttänyt ja nyt sitten luultavasti hajosivat.
Eli siis virta ei tule kuulokkeisiin ollenkaan eli mitään ääniä ei kuulu ja valot eivät mene päälle. Olen kokeillut virtajohtoa eri pistorasioissa, mutta eipä ole auttanut. Sen lisäksi tarkistin, että se virtajohdon irrallinen pää on kunnolla kiinni. Tähän asti ovat siis normaalisti toimineet joten onko tämä nyt sitä, että "Rikki se on, takuukorjaukseen vaan" vai olisiko ongelmaan ratkaisua?
Nämä Sharkoon X-Tatic Digital (Rev 3) -kuulokkeet kesti sitten 8kk kunnes mikki heitti yllättäin toimimasta. Uusien toimitusajat 4-8kk ja muutama ärräpää ehti tulla.
Pakkasin kaikki piuhat ym. ja kävelin liikkeeseen takuulapun kanssa. --> "Toimitusajat näyttävät aika pitkiltä... saat halutessasi rahat takaisin?".
Kuulokkeiden hajoamisprosentista johtuen, en kyllä enää halua koskea kyseisen firman kuulokkeisiin.
Pian lähtee luultavasti Astro A40 wireless system tilaukseen. Hintaa tulee about 100€ lisää, mutta parempi sekin, kuin 120€ maksavat toimimattomat kuulokkeet.