Vastaus: Arvostelu: X-Tatic Digital Headset
joo elikkä tuli kans ostettua nää kuulokkeet trittonien sijasta, eikä mennyt mulla ainakaa rahat hukkaan. aika mielenkiintosta et jotku sanoo tääll et mikki "nuorentaa", mulle taas sanottiin et kuulostat 40seltä viskinjuojalta (oon 19v). ja revin kans hiukset päästä ku testailin mikkiä et miksei kuulu mitää, sit huomasin et kaukosäätimestä saa mikin pois päältä
joten kannattaa tarkistaa se ennenku tuomitsee mikin hajonneeksi. ja kehotan olemaan varovainen piuhojen/liittimien kanssa(etenkin optisen) koska vaurioittuvat helposti ja tulee turhia vikoja tai vaikuttaa äänenlaatuun ja kannattaa asentaa huolella ettei vaan lyö piuhoja kiinni ja pelaa ni siinäki minimoi mahdollisia liittimien vaurioita varsinkin pitkällä ajalla.
joo elikkä tuli kans ostettua nää kuulokkeet trittonien sijasta, eikä mennyt mulla ainakaa rahat hukkaan. aika mielenkiintosta et jotku sanoo tääll et mikki "nuorentaa", mulle taas sanottiin et kuulostat 40seltä viskinjuojalta (oon 19v). ja revin kans hiukset päästä ku testailin mikkiä et miksei kuulu mitää, sit huomasin et kaukosäätimestä saa mikin pois päältä