Vastaus: Arvostelu: X-Tatic Digital Headset
Pari kysymystä:
Olen ensimmäistä kertaa vasta nyt MW2:n kera kokeilemassa kyseisten kuulokkeiden mikkiä X360:llä, mutta jostain syystä en saa sitä toimimaan. Yhdistän mikin kuulokkeisiin (pitäisi olla kunnolla paikallaan) ja piuhan siitä säätöboksista ohjaimeen ja napsautan säätöboksin kyljestä mikin päälle. Kun yhdistän johdon tulee party ikkunaan minun kohdalleni se mikrofonin merkki, mutta mitään puhetta se mun mikki ei rekisteröi. Ohjekirjassa ei ole sen kummempia ohjeita. Olenko missannut jotain vai onko se nyt sitten paskana?
Toinen, miten säädätte pelejä varten nuo eri kaiuttimet, varsinkin takakaiuttimien säätö kohdalleen tuntuu vaikeelta? Etenkin juuri MW2 tyylisessä fps:ssä on oiken toimivat surroundit valttia. Teoriassahan sen voi tehdä niin, että säätää noiden säätöboksin valojen mukaan kaiuttimet samalle tasolle, mutta en ole ihan täysin vakuuttunut sen tyylin tarkkuudesta.
Edit: Testasin kuulokkeita liittämällä tietokoneen opitcal outtiin ja mikrofonin usb:llä PSU:sta koneeseen, kuten ohjekirjassa neuvotaan, mutta en saanut kyllä koneellakaan mikkiä rekisteröimään mitään.