Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hartman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3 Hype]

Ihmeen vähän tästä pelistä on keskustelua.. Itse ainakin odotan tältä peliltä paljon. Ensimmäisellä osalla oli todella paljon potentiaalia ja yksitoikkoisuudesta huolimatta peli oli todella hyvä. Tässä pitäisi olla korjattu ensimmäisessa osassa tehdyt virheet, joten omalle kohdalle tästä pitäisi tulla melkein tämän vuoden paras yksinpeli.. :)

Ihmeen vähän tästä pelistä on keskustelua.. Itse ainakin odotan tältä peliltä paljon. Ensimmäisellä osalla oli todella paljon potentiaalia ja yksitoikkoisuudesta huolimatta peli oli todella hyvä. Tässä pitäisi olla korjattu ensimmäisessa osassa tehdyt virheet, joten omalle kohdalle tästä pitäisi tulla melkein tämän vuoden paras yksinpeli.. :)

Itse odotan innolla, mitä desmondelle kävi/käy pelin aikana. Vähän skeptisenä en odota paljoakaan pelillisiä muutoksia, mutta enpä oikeastaan tarvitse. Kunhan vaan AC1 fiilinki on mukana niin kyllä kelpaa.

Muutamia hyviä uudistuksia mitä huomasin tuosta videosta...
Enään ei pääse niin naurettavasti välttämättä pakoon vartioita että hyppää johkin koppiin tai menee penkille istuun. Vartijat osaavat hakea näistä paikoista. Ärsytti ekassa osassa kun vaikka olit tappanut sen kohteen niin pakoon meno oli aivan liian helppoa. Hyvä saada pientä paniikkia ja tunnelmaa siihen pakoon juoksuun..

Toinen tuo energia systeemi.. Vaikka yleensä en tykkää siitä että täytyy käyttää healt packeja. Tässä se toimii. Tuo varovaisuutta siihen pomppimiseen koska putoamisesta rankaistaan enemmän. Enään ei healt palaudu muutamassa sekunnissa vaan joudut maksamaan että saat itsesi täysiin voimiin.. Täytyy vaan toivoa että tuo rahasysteemi on tehty sillai järkevästi että viimeistään puolivälissä olet miljonääri eikä rahankäytöllä ei enään ole väliä..

Kyllä tästä tulee varmasti loistava peli :)

Yksitoikkoisuus oli juurikin se asia jonka vuoksi menetin mielenkiintoni peliin hyvin nopeasti. Nykyisin hyviä pelejä tuppaa olemaan jopa liikaakin niihin käytettävään aikaan nähden, joten ensimmäinen osa upposi alkuihastuksen jälkeen keskinkertaisten pelien kastiin armotta. Potentiaalia ykkösosassa oli vaikka mihin, joten odotukset kakkososaa kohtaan ovat korkealla, maltillisesti kuitenkin. Itseäni miellyttää kakkososassa muunmuassa italian kielen käyttö pelissä. Autenttisuutta lisää vaan:)

Ääää miksi ottaa taka-askeleita? Healthpackit ovat menneisyyttä, ärsyttää kaikissa peleissä missä niitä vielä joutuu keräämään:mad: Toivottavasti ovat rankasti muuttaneet pelin kaavaa, eli ei enää
uusi kaupunki
muutama todella ärsyttävä minitehtävä jotta saa uuden kaupunginosan auki
toista muutaman kerran
+bossi
ja toista
Ja pliis ei enää pakko katsoa todella surkeita välidemoja.

Ääää miksi ottaa taka-askeleita? Healthpackit ovat menneisyyttä, ärsyttää kaikissa peleissä missä niitä vielä joutuu keräämään:mad: Toivottavasti ovat rankasti muuttaneet pelin kaavaa, eli ei enää
uusi kaupunki
muutama todella ärsyttävä minitehtävä jotta saa uuden kaupunginosan auki
toista muutaman kerran
+bossi
ja toista
Ja pliis ei enää pakko katsoa todella surkeita välidemoja.
Mun mielest noi health packit on pal parempii ku se et paranee itestään. Ku paranee itestää ni olis vaan jossain nurkas piilos et tulis helat takas. Eikä siin vissiin oo mitää et saat joltain niit, vaan ne ostetaan, tai meet käymään lääkärillä. Ja noit missioni tyypei oli kai yli 50 erilaist? Ja jossain sanottiin et pelin aikana teet saman tyylisen tehtävän ehkä 2-3 kertaa max? Luulenpa et ite oon torstaina gigantil, vaik en usko et niil niit kuitenkaan oo....

Kattelin Youtubesta pelikuvaa AC2 niin huomasin että ei ole tähänkään korjattu ns virheitä.. kun pelaaja käveli vartijan ohi kadulla niin vartija alkoi huutamaan "There he is!" ja tuon jälkeen koko kaupungin kaikki vartijat juoksivat perässä, ja piiloutuminenkin tapahtui vain tietyihin paikkoihin eli et voinnut mennä kulmantaakse kun vartijat juoksivat sinnekkin.

Kattelin Youtubesta pelikuvaa AC2 niin huomasin että ei ole tähänkään korjattu ns virheitä.. kun pelaaja käveli vartijan ohi kadulla niin vartija alkoi huutamaan "There he is!" ja tuon jälkeen koko kaupungin kaikki vartijat juoksivat perässä, ja piiloutuminenkin tapahtui vain tietyihin paikkoihin eli et voinnut mennä kulmantaakse kun vartijat juoksivat sinnekkin.
Pelissä on ilmeisestikin nyt sellainen ominaisuus kuin notoriety, eli pahamaineisuus. Mitä enemmän sinulla on siis notorietya, niin sitä helpommin vartijat tunnistavat sinut ohimennen jne. Tätä voi vähentää ilmeisestikin mm. repimällä etsintäkuulutuksia seiniltä ja lahjomalla tiettyjä tahoja. Näin siis, mikäli muistan oikein.

Peliä en ole vielä saanut käsiini, mutta hyvällä tuurilla tänään saapuu. Arvostelut lupaavat hyvää ja juurikin sitä, mitä itse olin tältä jatko-osalta toivonut, eli enemmän monipuolisuutta tehtävissä. Teknisesti peli oli jo riittävän hyvällä tasolla viime osassakin minun mielestäni.

Pelissä on ilmeisestikin nyt sellainen ominaisuus kuin notoriety, eli pahamaineisuus. Mitä enemmän sinulla on siis notorietya, niin sitä helpommin vartijat tunnistavat sinut ohimennen jne. Tätä voi vähentää ilmeisestikin mm. repimällä etsintäkuulutuksia seiniltä ja lahjomalla tiettyjä tahoja. Näin siis, mikäli muistan oikein.

Peliä en ole vielä saanut käsiini, mutta hyvällä tuurilla tänään saapuu. Arvostelut lupaavat hyvää ja juurikin sitä, mitä itse olin tältä jatko-osalta toivonut, eli enemmän monipuolisuutta tehtävissä. Teknisesti peli oli jo riittävän hyvällä tasolla viime osassakin minun mielestäni.

No nyt selvensit hieman tuota minullekin, kiitos siitä ^^

Jostain kumman syystä rupes kovin hymyilyttämään :)

Mut onneks tämä julkastiin nyt ennen joulukuuta ku kohta on synttärit nii voi pyytää lahjaks ku on nii paljo pelejä tulos nii ei rahat riitä ku ei oo vakituloja vaan kesäsin tienatut :o

Nyt kun tutustu tuohon "wanted poster" hommaan niin rupesi vähän miettimään miksi/miten niitä julisteita on saatu talojen/tornien katolle josta kukaan ei niitä näe, mitä hyötyä niistä on sielä katolla jos joutuu ne sieltä repiä kun kukaan ei niitä ole katsomassa -.-

Nyt kun tutustu tuohon "wanted poster" hommaan niin rupesi vähän miettimään miksi/miten niitä julisteita on saatu talojen/tornien katolle josta kukaan ei niitä näe, mitä hyötyä niistä on sielä katolla jos joutuu ne sieltä repiä kun kukaan ei niitä ole katsomassa -.-

En oo peliä pelannut ja näin, mutta kyllähän esim. monet vartijat partioi jossin talojen katoilla ja niidenhän on just hyvä nähdä niitä julisteita, jos sattuis näkymään jossakin samannäkönen tyyppi. Eri asia jos niitä julisteita on jossain tornin huipulla, jonne ei pääse kuin kiipeämällä jne. ;D

En oo peliä pelannut ja näin, mutta kyllähän esim. monet vartijat partioi jossin talojen katoilla ja niidenhän on just hyvä nähdä niitä julisteita, jos sattuis näkymään jossakin samannäkönen tyyppi. Eri asia jos niitä julisteita on jossain tornin huipulla, jonne ei pääse kuin kiipeämällä jne. ;D

No eiköhän ne vartijat suunilleen muista ihan kadulla olevista julisteista miltä epäilty näyttää. :) Kuitenkin hieman harvinaisen näkönen asu tällä hemmolla joka on helppo erottaa joukosta (?).

Onko tässä edelleen yhtä kököt piilopaikat kuin ykkösessä? Tyyliin: Heinäpaali, kattojuttu ja puistonpenkki. ;)

Onko tässä edelleen yhtä kököt piilopaikat kuin ykkösessä? Tyyliin: Heinäpaali, kattojuttu ja puistonpenkki. ;)

No onhan noikin viel. Mut jos joukset istumaan penkille ni vartiat kyl huomaa sut jos menee ohi. Heinäpaalejahan jotkut tuli tökkimään, ja niitä katto juttuja en oo hirveesti huomannu nois jossain gameplay videois. Siis olihan niit katto juttuja siel mut et huomasin 2 ku katoin 10 minuutin pitusta freeroamia :) Sit on noit uusiakin tullu, yhtenä esimerkkinä et menee johonkin porukan keskelle ni sulautuu siihen porukkaan... En nyt oo ihan varmana näist, mut noita oon ainakin niis videois nähny ku oon kattonu :D Ite oon tän huomen heti ostamas, ja nyt yritän vaan kovasti olla kattomat mitään walktrough videoit :o

Olenkohan ainoa jotai ei AC1:ssä häirinnyt esim. salakuuntelut penkillä istuskellen ? :D
Mielestäni siinä oli omanlainen fiilis istua muinamiehinä penkillä ja tarkkailla ympäristöä. Tästähän nyt on ilmeisesti tehty vähän suoraviivaisempi ilman ns. tylsiä tehtäviä..

Koska tässä on pitänyt ketjusta siivota jo reilusti puolentusinaa "jee, peli tulossa" -viestiä, muistutan taas kerran noiden turhuudesta. Tuollaiset yhden rivin tiedonannot eivät näihin peliketjuihin kuulu. Hehkutelkaa sitten, kun olette peliä oikeasti pelanneet. Pelkät "uuh, nyt se asentuu, kohta meen pelaan" -viestit lähtevät nyt ja jatkossakin armotta pois ilman erillistä varoitusta

Tää peli vaikuttaa paljon enemmän roolipeliltä kuin ensimmäinen osa. Ja raha/kauppasysteemi on mahtavaa, että kaupunkeja käytetään enemmän hyödyksi. Jossain videossa kerrottiin jostain omasta talo jutusta, ja jotain arkkitehtuurista... En tajunnut asiasta mitään, mutta ilmeisesti voi rakentaa oman talon ja vuokrata asuntoja niin että saa rahaa..

Harmi vaan että olen töissä Helsingissä, ja peli on postissa Lohjalla... Ei pysty keskittymään töihin kun kotona odottaa niin ihanan näköinen peli.

Eikös tänään ole julkaisupäivämäärä? Onko kenelläkään tätä vielä? Mitkä fiilikset?

Eikös tänään ole julkaisupäivämäärä? Onko kenelläkään tätä vielä? Mitkä fiilikset?

Joo, on tänää julkaisu ja kävin ostamassa anttilasta ja voin sanoa että todellakin suosittelen tätä! Aivan mahtava!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom