Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 3

Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Hyviä uutisia ainakin joillekkin, kuten minulle: Assassin's Creed 3 on ennakkovarattavissa PSN-storesta. Ja tuossa ennakkovarauskessahan on se hienoa, että voit ladata ja asentaa pelin valmiiksi kovalevylle paria päivää julkaisua ennen ja peli on heti pelattavissa, kun päivä vaihtuu sille julkaisupäivälle. Myös Vita-versio on ennakkovarattavissa ja yhteishinta näille kahdella on 99.90€. Pelkkä AC3 maksaa 69.90€ ja löytyy myös mahdollisuus gold editioniin, jossa tulee mukana kaikenlaista DLC:tä.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Eilen tuli katsottua tuo traileri joka kertoo pelin alkutilanteen. Oli muuten todella tyylikkäästi toteutettu. Mielenkiinnolla odottelen tätä peliä. Toivottavasti pelissä olisi kunnolla Desmond osuuksia, esimerkiksi Revelationsin alku loi mielenkiintoisen juonen Desmondin ympärille mutta sitä oli liian vähän.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Tätä gameplayta ei näytä ketjusta vielä löytyvän:

[video=youtube;bojYfbtsCw4]http://www.youtube.com/watch?v=bojYfbtsCw4&feature=related[/video]

Eli näytetään vähän kaupunki-pelimekaniikkoja ja tuosta pätkästä nostan kaksi asiaa esille:

- Liikkuvat heinäkärryt AKA assassiinien lempi-piilopaikka V2.0

- Ehkä mahtavin uudistus eli suojautumismekanismi. Tämä on yksi isoimmista puutteista aiemmissa peleissä eli ettei päässyt suojaan nurkan taakse ja vielä hienompaa tehdä suora assassinatio suojasta.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

AC3 näyttää uudistuvan samalla tavalla, kuin AC2 verrattuna sarjan ensimmäiseen osaan! Tuota Deus Eximäistä nurkkien takaa takedownia on peli kaivannut jo pidemmän aikaa. Vielä kun tuohon saisi sellaisia kunnon hiippailuja ála Thief, niin hommahan olisi paketissa.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Tuossa vähän pidempi Boston pätkä ja Multiplayeria, jossa nähdään paikkojen valtaus-pelitila.
[video=youtube;cT8kOn1c_FU]http://www.youtube.com/watch?v=cT8kOn1c_FU&feature=g-vrec[/video]
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Onko kyllä todella syksy/talvi tulossa Hitman ja Assa. Minua harmittaa kyllä pikkasen sotilaiden taktiikka, että he hyökkäävät yksi kerrallaan. Eivät sitten ottaneet Lepakkomiehestä mallia. No ei tuo ole kuitekaan ratkaiseva asia :).
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Onko kyllä todella syksy/talvi tulossa Hitman ja Assa. Minua harmittaa kyllä pikkasen sotilaiden taktiikka, että he hyökkäävät yksi kerrallaan. Eivät sitten ottaneet Lepakkomiehestä mallia. No ei tuo ole kuitekaan ratkaiseva asia :).

Tietääkseni tässä AC III:ssa kyllä voi tehdä useampaakin counter-iskua samaan aikaan, että saattaahan nuo vaikka iskeä yhtä aikaakin. Tuossa videossahan pelaaja lähinnä hoiti tuon hyökkäämisen, viholliset otti vaan miekan kiinni naamallaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Tietääkseni tässä AC III:ssa kyllä voi tehdä useampaakin counter-iskua samaan aikaan, että saattaahan nuo vaikka iskeä yhtä aikaakin. Tuossa videossahan pelaaja lähinnä hoiti tuon hyökkäämisen, viholliset otti vaan miekan kiinni naamallaan.

Tuon video perusteella ymmärssinkin, että viholliset eivät hyökkää tai hyökkäävät yksi kerrallaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Tuon video perusteella ymmärssinkin, että viholliset eivät hyökkää tai hyökkäävät yksi kerrallaan.

Juu no aika loogistahan se on, että ne ei hyökkää, vaan ennemmin suojaa itteään, jos tollanen assasiini teurastaa sekunneissa siitä ympäriltä muita sotilaita. Toki sitten jos ite on puolustuskannalla, niin toivon mukaan viholliset hyökkäilee ihan yhtä aikaakin, eikä aiempien AC-pelien tapaan vain yksitellen. Mutta siis muistan lukeneeni, että counter-iskut useampia vihollisia vastaan samanaikaisesti on mahdollista tehdä, niin eikö tämä periaatteessa vahvista sen, että viholliset hyökkii päälle myös yhtä aikaa? :) Toivottavasti...

Tuo puissa kiipeily on toteutettu kyllä huisin hienosti. Samaa mekaniikkaa käytetään näköjään myös tuossa laivan mastoon kiivetessä.

EDIT: Eikö olis muuten hieno uudistus moninpeliin, jos siihen tulis joku Red Dead Redemptionin tyylinen Free Roam, jossa on koko pelialue (tai edes vaikka yksi kaupunki kerrallaan tai se "The Wilderness") vapaasti koluttavissa muutaman muun ihmispelaajan kera? :p
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

EDIT: Eikö olis muuten hieno uudistus moninpeliin, jos siihen tulis joku Red Dead Redemptionin tyylinen Free Roam, jossa on koko pelialue (tai edes vaikka yksi kaupunki kerrallaan tai se "The Wilderness") vapaasti koluttavissa muutaman muun ihmispelaajan kera? :p

Oioi! Toi olisi kylla aika nannaa... Mutta itse toivon edelleen (Brotherhoodista saakka) sellaista kilpajuoksu pelitilaa. Esim. olisi vaikka neljä kilpailijaa ja kaikki lähtisivät yhdestä pisteestä ja maali olisi sama mutta reitin saisi ihan itse valita ja kisojen laajuus olisi juurikin kaupungin toisesta laidasta toiseen. Toinen hieno pelimuoto olisi CTF assassiini tyyliin. Eli olisi vaikka 3 kahden hengen joukkuetta ja kentän keskelle spawnaisi lippu, joka pitäisi saada kuljetettua omaan "Baseen". Tälläinen CTF olikin jo Assassin's Creed 2:ssa, kun siellä Venetsian karnevaaleissa piti se yksi hyypiö voittaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Pikku traileri.
[video=youtube;t4IgDWJqMvw]http://www.youtube.com/watch?v=t4IgDWJqMvw[/video]
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Pikku traileri.

Olin 99.9% varma, että AC:stä olisi tullut uutta traileria ylihuomenna mutta tulipas sitten vähän ajoissa. Mutta kyllä tuossa trailerissa oli taas jotain sellaista mikä veti ihon kananlihalle.

Asiasta toiseen: Alex Hutchinson, AC3:n luova johtaja on haastattelussa sanonut, että pelistä löytyy muutama suuri pelimekaniikka mitä ei tulla julkistamaan. ELi selviävät vasta, kun peliä pelaa.

Alex Hutchinson sanoi:
There’s some cool stuff. If you buy the game there’s two or three really big systems that we won’t talk about...

Hutchinson oli itse yllättynyt ettei E3:ssa nähty laivataistelumekaniikka ollut vuotanut, koska se on ollut jo kaksi vuotta kehityksessä.

IGN
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Aijai, että uusi traileri maistuu makealta. Poislukien peppukipeys jota on ilmennyt jenkkilässä trailerin musiikkivalinnan suhteen, odotukset kasvaa eksponentiaalisesti tämän suhteen. Onko tämän mp-puolesta ollut mitään puhetta?
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Youtuben kovimmat pekonin käyttäjät tai toisin sanoen Epic Meal Time promoaa AC3:sta heidän uusimmassa jaksossa itsenäisyyspäivän kunniaksi:

[video=youtube;ixp52bKEPSc]http://www.youtube.com/watch?v=ixp52bKEPSc&feature=youtu.be[/video]

Mä haluan tuollaisen tomahawkin niin pahasti.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Ubilla näyttää olevan kova tahti näiden trailereiden kanssa joten tässä seuraavaa, joka ei niinkään keskity itse peliin vaan vallankumoukseen ylipäätään. Todella upeasti tehty ja tunnelmallista matskua.

[video=youtube;7N9gGK4-GI0]http://www.youtube.com/watch?v=7N9gGK4-GI0&feature=g-u-u[/video]
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Boston - Assassin's Creed III Demo Walkthrough

[video=youtube;mEHFPXBTaVY]http://www.youtube.com/watch?v=mEHFPXBTaVY&feature=g-u-u[/video]

Näyttää pirun hyvältä :eek:
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Joo enpä itse ole tätä sarjaa koskaan oikein mitenkään ihmeellisenä pitänyt, tai ei ainakaan ole itselle iskenyt sellaisena pakko ostoksena. Olen ykkösen muistaakseni läpi pelannut ja joitain niitä AC2 osia myöskin pelannut mutta tuntunut aina jotenkin kankealta taistelut ja jotain pientä närää ollut juonen kanssa etc. Mutta tämä on nyt tehnyt vaikutuksen että oikeasti ovat hyvinkin paljon uutta tuoneet sarjaan mukaan, voisin tämän jopa ostaakkin...sitten kun halvemmalla saa :D muitakin pelejä tulossa niin pitää jotain karsia sinne myöhempään ostohetkeen. Kuinkahan kauan pitää pelata että on samanlainen ninja kuin videolla? Itse en koskaan mikään hyvä ollut taisteluissa esim 1 osassa.
 
Ylös Bottom