Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 3

Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Jaahas. Benedict Arnold DLC ei sitten olekaan ilmainen, jos pelin osti PS Storesta (Classic Edition). prkl.

Eipä tuo DLC nyt kallis ole, mutta kuitenkin.

No nyt on kyllä kannustimet PS Storesta ostamisen suhteen kohdillaan, mikä ihmeen järki tässä nyt on :confused:

Hetken pelasin eteenpäin ja voi luoja miten osaakin koko peli ärsyttää. Sellainen Assassin's Creed for Dummies -henki houkuu kaikesta. Ensimmäisen 2h aikana ei pelaamista ole nimeksikään: 5-20 sek kävelyä tai toimintaa, välipätkä, lyhyt hetki pelaamista, taas välipätkää. Näyttäviä kohtauksia kyllä piisaa, mutta peli pitelee kädestä kiinni ja kaikki sujuu kuin raiteilla. Ampuakaan ei voi jollei satu osoittamaan kohtaan mihin peli haluaakin sinun ampuvan. Lisäksi bugeja on ainakin alussa vaikka muille jakaa. Olin jo pitkään haistattamassa Ubisoftille pitkät ja jättämään tämänkin sarjan pelin hyllyyn, mutta jostain syystä päätin toisin. Tämän on parasta kääntyä vielä parempaan suuntaan ja vähän äkkiä :mad:
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Hetken pelasin eteenpäin ja voi luoja miten osaakin koko peli ärsyttää. Sellainen Assassin's Creed for Dummies -henki houkuu kaikesta. Ensimmäisen 2h aikana ei pelaamista ole nimeksikään: 5-20 sek kävelyä tai toimintaa, välipätkä, lyhyt hetki pelaamista, taas välipätkää. Näyttäviä kohtauksia kyllä piisaa, mutta peli pitelee kädestä kiinni ja kaikki sujuu kuin raiteilla. Ampuakaan ei voi jollei satu osoittamaan kohtaan mihin peli haluaakin sinun ampuvan. Lisäksi bugeja on ainakin alussa vaikka muille jakaa. Olin jo pitkään haistattamassa Ubisoftille pitkät ja jättämään tämänkin sarjan pelin hyllyyn, mutta jostain syystä päätin toisin. Tämän on parasta kääntyä vielä parempaan suuntaan ja vähän äkkiä :mad:

Olen kyllä niin samaa mieltä tuosta "tyhmentämisestä". Alkoi todella ahdistaa tuo jatkuva ohjaaminen ja neuvominen ja oikeaan suuntaan työntäminen. Toivottavasti tämä vähenee pelin edetessä. Bugeihin en kyllä juuri ole toistaiseksi törmännyt. Myös tarina tuntuu ainakin näin alkuun melko yhdentekevältä. Olen kaikki aikaisemmat osat pelannut, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa. Tykkäsin Eziosta huomattavasti enemmän, samoin koko renessanssimeiningistä. Jospa sitä kohta rupeasi jotain positiivistakin löytämään...
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

I pitty the fool, joka pelasi tämän pelin läpi hakematta Kapteeni Kiddin aarretta! :D
Itse sain aarteen tänään käsiini ja jumantsuikka ku peli muuttu hauskaks. Eli suosittelen tämän hakemista. Matka on pitkä ja kivinen, mutta kannattaa silti. Niille, jotka välttämättä tämän jälkeen haluavat tietää jo etukäteen:
Aarre on sormus, joka hylkii metallia. Kun Connoria ammutaan, sormus luo Connorin ympärille suojakentän. Kentästä luodit voivat hyvällä tuurilla pingota muihin vihollisiin.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Mulla ei jostain syystä tuo Kiddin aarre toimi. Ja bugittaa silleenki vielä että joka kerta kun siirtyy jonnekkin tullee oikeaan yläkulmaan ilmotukset kiddin aarteen saamisesta ja kansalaistehtäväesineestä ja että olen saanut :"aseita 1kpl". Ei ymmärrä.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Kysyn tämmöstä pikkuseikkaa, eli miten voin kierähtää vartijan yli (ps3-versio)? Piitkö minun olla tappelussa vai muuten vaan voin.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Kysyn tämmöstä pikkuseikkaa, eli miten voin kierähtää vartijan yli (ps3-versio)? Piitkö minun olla tappelussa vai muuten vaan voin.

Nyt olet hakemassa ominaisuutta väärästä pelistä. AC:Revelationissa pystyi kierähtämään vartijan yli hook-bladen ansiosta.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Olen kyllä niin samaa mieltä tuosta "tyhmentämisestä". Alkoi todella ahdistaa tuo jatkuva ohjaaminen ja neuvominen ja oikeaan suuntaan työntäminen. Toivottavasti tämä vähenee pelin edetessä. Bugeihin en kyllä juuri ole toistaiseksi törmännyt. Myös tarina tuntuu ainakin näin alkuun melko yhdentekevältä. Olen kaikki aikaisemmat osat pelannut, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa. Tykkäsin Eziosta huomattavasti enemmän, samoin koko renessanssimeiningistä. Jospa sitä kohta rupeasi jotain positiivistakin löytämään...

Stay strong, kyllä tästä selvitään...ehkä. Sequence 2 oli ylivoimaisesti surkeinta mitä olen Assassin's Creedeissä kokenut, en vain voi olla hämmästelemättä että mitä yhdelle suosikkipelisarjoistani on tapahtunut. Pakko jatkaa vielä jokunen tunti ennen myyntiin iskemistä. Toivottavasti parin viikon päästä on peli kahlattu läpi ja naureskelen tällekin viestille ;)
 
Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Mulla ei jostain syystä tuo Kiddin aarre toimi. Ja bugittaa silleenki vielä että joka kerta kun siirtyy jonnekkin tullee oikeaan yläkulmaan ilmotukset kiddin aarteen saamisesta ja kansalaistehtäväesineestä ja että olen saanut :"aseita 1kpl". Ei ymmärrä.
Onhan Kiddin puku käytössä? Muuten se ei toimi.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Onhan Kiddin puku käytössä? Muuten se ei toimi.

Meikäläisellä ei toiminut. Vetelin pelin loppuun kyseiset kostyymit niskassa, mutta joka armas kerta kun tuli johonkin uuteen tilaan yms. niin peli kertoi nuo jo edellä mainitut "uutiset" yläkulman laatikossa. Ei silti, en olisi kyseistä ominaisuutta kaivannutakaan koska immersio olisi kärsinyt vahvasti.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Tietääkö joku, mistä löytyisi ohjeet pelin kontrolleista eri pelitilanteissa.. Manuaalivihkosessa ei ole mitään ja tutoriaalit viuhahtaa melko nopeasti ohi. Yritin googletella, mutta turhaan.
Tarkoitan siis sellasta perinteistä button layouttia tmv.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Onkos täällä kellään ollu samaa ongelmaa ? New Yorkin vapautustehtävissä vaatimus nostaa Jacob Zenger asassiiniksi. Tuo on tehty mutta dna-seuranta väittää että se on vain 81% valmis. Meikäläisen platina on pätsin takana, alusta en taatusti peliä ala.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Onkos täällä kellään ollu samaa ongelmaa ? New Yorkin vapautustehtävissä vaatimus nostaa Jacob Zenger asassiiniksi. Tuo on tehty mutta dna-seuranta väittää että se on vain 81% valmis. Meikäläisen platina on pätsin takana, alusta en taatusti peliä ala.

Ei itellä ilmennyt vastaavaa ongelmaa. Täytyy toivoa, että todella patchaavat tuon. Itselleni juuri platina-trophy napsahti ja täytyy sanoa, että tehtävät kuten encyclopedia for a common man pitäisi kieltää lailla. En muista, koska noin puuduttavaa tehtävää olisi missään vastaan tullut. Jos olisin etukäteen tiennyt, mitä platina vaatii, en olisi sitä tästä pelistä kyllä pelannut.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Voin nyt itsekin vahvistaa muutamia aika kettumaisia vikoja. Eli tosiaan joka kerta kun siirtyy johonkin paikkaan, tulee yläkulmaan ilmoitus, että eedenin sirpale löydetty tai jotain vastaavaa. Tänään tein tuon maanalaisen New Yorkin ja länsi näyttää 84% vaikka kuitenkin uloskäyntejä 11/11 löydetty. Maanalaisessa New Yorkissa myös kaikki avatut portit jysähtivät kiinni, kun poistuin sieltä ja menin takaisin. Eihän se ole ongelma kun NIISTÄ VOI KÄVELLÄ LÄPI!

Myös suoritettuani kaikki tässä vaiheessa auki olleet sivutehtävät, pääsin vihdoin aloittamaan tarinatehtävät jaksosta 9. Minut yllätti suuresti se, että
nyt Connor ja Haytham tekevät yhteistyötä. Tietty kaikki se heitetty huuli pisti naurattamaan. Erittäin hauska jakso tuntuu olevan tulossa :D

Ja peliä takana 32h!!
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Hommasin eilen Connorille holsterin kahdelle pistoolille ja niihin ilmestyi oikein hienot hopeiset pitcarn-putnam piilukkopistoolit. Tänään palasin peliin ja toinen pistooleista oli vaihtunut siihen ensimmäiseen pistooliin joka pelissä ostettiin. Menin kartanon kellariin ränkkämään pistoolit saman parisiksi ja seuraavan cutscenen jälkeen pistoolit oli taas eriparia. Taattua bugisoft laatua. Ilmestyykö se salamurhaajien tomahawk johonkin muualle kuin kellarin asehuoneeseen, itse en sitä sieltä uuden aseen hankittuani löytänyt enkä koko kartanosta.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Hommasin eilen Connorille holsterin kahdelle pistoolille ja niihin ilmestyi oikein hienot hopeiset pitcarn-putnam piilukkopistoolit. Tänään palasin peliin ja toinen pistooleista oli vaihtunut siihen ensimmäiseen pistooliin joka pelissä ostettiin. Menin kartanon kellariin ränkkämään pistoolit saman parisiksi ja seuraavan cutscenen jälkeen pistoolit oli taas eriparia. Taattua bugisoft laatua. Ilmestyykö se salamurhaajien tomahawk johonkin muualle kuin kellarin asehuoneeseen, itse en sitä sieltä uuden aseen hankittuani löytänyt enkä koko kartanosta.

Itellä on muutamaan otteeseen käynyt niin, että tomahawk on vaan itestään kadonnut asevalikoimasta. Ja se ei tosiaan ilmesty sinne kartanon salahuoneeseen vaan se on käytävä varustamassa general storessa uudestaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

New Yorkin ja länsi näyttää 84% vaikka kuitenkin uloskäyntejä 11/11 löydetty.

- Viimeiset loput 16% tulee edessä olevasta tehtävästä. Enempää en paljasta, mutta siis pelaa peliä vain eteenpäin, niin saat
sen 100%
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Tää on kyllä niin buginen paska ettei aiemmat AC:t ollu tän rinnalla yhtään bugisia. :D Olin äsken NY:n tunneleissa ja joku paholainen otti pelin valtaansa... Nostin maasta ruutitynnyrin ja voi jumalauta miten lähellä oli, että ois paskat housuun tullu. :D Ruutu pamahti harmaaksi, äänet tuli hidastettuna extra volyymillä ja kuullosti aivan joltain saatanan kätyriltä. Tuolta maan alta löytyy näköjään bugisimmat textuurit, sateenkaarenvärejä yms. paskaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Hetken pelasin eteenpäin ja voi luoja miten osaakin koko peli ärsyttää. Sellainen Assassin's Creed for Dummies -henki houkuu kaikesta. Ensimmäisen 2h aikana ei pelaamista ole nimeksikään: 5-20 sek kävelyä tai toimintaa, välipätkä, lyhyt hetki pelaamista, taas välipätkää. Näyttäviä kohtauksia kyllä piisaa, mutta peli pitelee kädestä kiinni ja kaikki sujuu kuin raiteilla. Ampuakaan ei voi jollei satu osoittamaan kohtaan mihin peli haluaakin sinun ampuvan. Lisäksi bugeja on ainakin alussa vaikka muille jakaa. Olin jo pitkään haistattamassa Ubisoftille pitkät ja jättämään tämänkin sarjan pelin hyllyyn, mutta jostain syystä päätin toisin. Tämän on parasta kääntyä vielä parempaan suuntaan ja vähän äkkiä :mad:

Oletkos varma ettet pelaa Assassin's Creed kakkosta tämän uusimman sijaan? Itsellä olivat näet kokemukset juuri nurinkurin näiden kahden välillä.
 
Ylös Bottom