Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanelto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Olen syvästi pahoillani etten ole vielä vakuuttunut, tai loukkasin jotenkin sinua.

Älä ymmärrä väärin, en loukkaantunut. Pidän kovaa ja karua, ehkä hivenen yksinkertaistakin tapaasi puhua asioista todella vrikistävänä. Maailma kaipaa monipuolisuutta. Ja oikeesti, hyvä keskustelualue tarvitsee muutamaa riitapukaria(täksi voisin sinua kutsua jos olisin hypen sokaistama(en ole)) tai edes jonkinlaista pikkukovista! Jatka samalla linjalla! Hyviä moninpelejä ja keskusteluja yhdistää yksi ominaisuus: ne saavat veren kiehumaan.

Aika uskomatonta, etten ole vieläkään törmännyt spoilaukseen loppuratkaisusta vaikka huolettomasti surffailen Gamespotin foorumeilla. Siis oikeesti, mikä ihme niitä trolleja nyt vaivaa??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Pääseehän niitä, Animuksesta valitsee kohdan DNA ja sieltä etsii oikean muiston.

Ahaa, kiitoksia. Kyllä jotenkin käsitin että näitä pääsee uudelleen pelaamaan, mutta löytäminen oli sitten jostain hemmetin syystä ylivoimainen toimi sillä hetkellä. Ehkä vähän turhautti koska olin yhtä muistoa kokeillut juuri pelata varmaan parisenkymmentä kertaa ja se kusahti yleensä ensimmäisen sekunnin aikana jos kusahti... helvetti sitä lataamista. Ei saanut menettää energiaa tuossa ja yleensä osuma tuli ennen kuin ehti asemoida itsensä taistelussa niin että iskut saa torjuttua.

Pidän tästä pelistä. Saatan vain kävellä kaduilla sen ihmeemmin mitään tekemättä, seurata jotakin henkilöä joka pistää jollakin tavalla silmään. Koitan liikkua huomaamatta, sulavasti. Kujilta tullessa kurkistelen näkyykö vartijoita ja tarvittaessa odotan että partio kulkee ohitse. AC2:ssa tein ihan samaa. Koitin eläytyä. Harmi kun hahmon ei tarvitse syödä tai käydä naisissa. Harmi kun kaduilla ei ole enempää elämää johon voisi tuloksellisesti halutessaan puuttua. Harmi kun päähahmo on pukeutunut kuin riikinkukko vaikka pitäisi olla matalaprofiilinen salamurhaaja. Harmi että hevosella ei voi kaupungissa ratsastaa nopeasti koska ei halua ratsastaa kaikkien päälle. Harmi ettei kaduilla juokse lapsia ja vanhempia etsimässä niitä ennen pimeän tuloa kotiin. Harmi että kansalaisten repliikit on suoraan AC2:sta. Harmi ja harmi.

Pidän tästä pelistä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Harmi kun hahmon ei tarvitse syödä tai käydä naisissa. Harmi kun kaduilla ei ole enempää elämää johon voisi tuloksellisesti halutessaan puuttua. Harmi kun päähahmo on pukeutunut kuin riikinkukko vaikka pitäisi olla matalaprofiilinen salamurhaaja. Harmi että hevosella ei voi kaupungissa ratsastaa nopeasti koska ei halua ratsastaa kaikkien päälle. Harmi ettei kaduilla juokse lapsia ja vanhempia etsimässä niitä ennen pimeän tuloa kotiin. Harmi että kansalaisten repliikit on suoraan AC2:sta. Harmi ja harmi.

- Kyllähän Ezio saa, ja muutenkin melko kadehdittavan kovaksi naistenmieheksi tehty. :D
- Kyllä tuota katuelämää on hiukan paranneltu, ei toki niin paljon mitä toivoisi.
- Nimenomaan pukeutuminen hiukan hauskaa, ja täyssota meneillään eikä ketään reagoi suureen ja mahtavaan Ezioon. Toki pelaamisen kannalta täysin mahdotonta olisi jatkuva blendaaminenkin..

- Nimenomaan hevosella pystyy ratsastamaan kaupungissa. :D Hyvä vai huono, että vartijat eivät edes reagoi kun surutta runtelen aina muutaman sataa siviiliä ratsastaessa. Noh, ainakin reagoivat jos niiden vartijoiden päälle ajaa. Olisi muuten aika tuskaista, jos siviilien päälle ajamisesta aina alkaisi mellakkaa syntymään. Selvyyden vuoksi, en saa mitään sairasta tyydytystä siviilien runnomisesta hevosella, säästän vain aikaa näin alkupelissä kun tunneleita ei ole käytössä puoliakaan.

Oli muuten todella helppoa jo Borgia Captainin listiminen, vaikka oli sijoittuneena johonkin maan alle syvälle. Assassin signaaleja venailin ja kun nuo kätevissä parin ryhmissä aina tönöttivät niin käskyä vaan ja kylmäksi. Assassiinien organisointi, tehtäviin lähettäminen on kyllä loistava lisä. Tykkään todella paljon. Vielä kun saa täydet expat niille ja lähettää vaikeisiin tehtäviin pisin maailmaa, niin saa kivasti fyffeäkin siinä samalla.

Nuo Leonardon sotakone-tehtävät varmasti toimivat monelle, jotka kaipaa vähän enemmän hiiviskelyä ja sen semmoista. Harmi vaan, että aina kun "havaitaan" niin alkaa alusta. Sekin, jos vartija huomaa kun tapat sen, niin alkaa alusta (vaikkei ketään huomaisikaan!). Sitä en tosin ymmärrä...

Osaako joku muuten sanoa, että mistä ihmeestä tietää kartalla katsoen, mitkä kaupoista, hevostalleista jne. on "entisöity"/"ostettu"/"kunnostettu"? Tietysti ne on ekaksi lukittuja Borgia Towerin takia, mutta mistä tietää onko ne kunnostettu kun ne "auki" Towerin tuhouduttua? :o

Edelleen tykkäsin ehkä enemmän kakkosen useammasta pelialueesta, mutta kai tämäkin tästä lähtee kun kunnolla auki saa. Noita rasteja rusteja ja merkkejä kun on kartalla aivan pirun paljon, ni pistää aika tuskaiseksi välillä..
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Ihan hyvät pojot sai, mutta silti näyttää melko samanlaiselta kuin AC2 esim. taistelun suhteen sekä pelimekaniikan suhteen, ja tehtävät kuulemma alkavat toistaa nopeasti itseään.

Odottiko joku oikeasti muuta? Itse lähinnä pelkäsin, ettei laadullisesti yllettäisi samaan.

Osaako joku muuten sanoa, että mistä ihmeestä tietää kartalla katsoen, mitkä kaupoista, hevostalleista jne. on "entisöity"/"ostettu"/"kunnostettu"? Tietysti ne on ekaksi lukittuja Borgia Towerin takia, mutta mistä tietää onko ne kunnostettu kun ne "auki" Towerin tuhouduttua? :o

Edelleen tykkäsin ehkä enemmän kakkosen useammasta pelialueesta, mutta kai tämäkin tästä lähtee kun kunnolla auki saa. Noita rasteja rusteja ja merkkejä kun on kartalla aivan pirun paljon, ni pistää aika tuskaiseksi välillä..

Eiköhän ne tunnista isolta kartalta siitä, että ne on harmaita tai semmoisia haaleita joita ei ole kunnostettu.

Kakkosessa harmitti pirstaloituneet pelialueet. Yksi isompi kaupunki erilaisine kolkkineen miellyttää itseä paljon enemmän.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Vielä kiinnostaisi tietää että onko noilla juonilla muuten jotain yhteistä AC2 kanssa eli kannattaako se pelata läpi ennen tämän story moden aloittamista?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Vielä kiinnostaisi tietää että onko noilla juonilla muuten jotain yhteistä AC2 kanssa eli kannattaako se pelata läpi ennen tämän story moden aloittamista?

Suosittelen pelaamaan AC2:sen ensin, kun tämähän jatkuu suoraan siitä mihin se loppuu.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Läpi meni, oli kyllä taas mielenkiintoinen loppu :eek:

Mut mainio peli kyl, parempi kuin 2 ainakin omasta mielestä.

Sit vaan moninpelin pariin, 29lvl tällä hetkellä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Odottiko joku oikeasti muuta? Itse lähinnä pelkäsin, ettei laadullisesti yllettäisi samaan.

Eiköhän ne tunnista isolta kartalta siitä, että ne on harmaita tai semmoisia haaleita joita ei ole kunnostettu.

Kakkosessa harmitti pirstaloituneet pelialueet. Yksi isompi kaupunki erilaisine kolkkineen miellyttää itseä paljon enemmän.

Tuota samaa pelkoa ei todellakaan ollut, olisi ollut aika järkytys, ja pahempikin jos huonompaan olisi menty samasta pohjasta ja tarinasta.

Minimapista huomaa näköjään jotenkin, mutta isosta kartasta en kyllä millään erota, mikä on entisöity ja mikä paikka taas ei. Eihän tosta ota ketään selvää? Ellei sitten ole sataprosenttisen systemaattisesti kunnostanut koko aluetta heti Borgia towerin polttamisen jälkeen (eli en siis ole! :D). Noitahan on parhaillaan aika levältikin, joten aika outoa. Pelialuekin on niin julmettoman iso, ettei voi vain kahlata minimapilla läpi, mitä on kunnostettu ja mitä ei.

Edelleen löytyy aika pahasti memoryblockkeja alueelta. Toki aika kriittisiä juonen kannalta, mut silti ärsyttävää kun koko setistä on synkattu kolmannes.

Voi jestas kun menin munaamaan urakalla taas. Oli noita pikkuassassiineja 6kpl, ja sitten johonkin turhaan Borgia toweriin heitin porukkaa apuun. :facepalm: :david:
Pari kuoli tietysti kun oli tuhdimpaa soturia vastassa. Onneksi olivat vaan levelillä 3/5. Parhaat vasta seiskalla... Mihis asti noita saa kehiteltyä?

Parhaillaan Leonardon missionit ihan ok-hiippailua pelin luonteessa, mutta edelleenkään en tajua miten joku natsi-hälytys desyncr. tapahtuu kun tappaa sotilaan "takaa". Toki se "huomaa" muka Ezion, mutta kuolee. Paras oli kuitenkin kun ilmasta meinasin perinteisesti tappaa yhden sotilaan, eikä edes huomannut tietenkään. X-nappulasta painettuna tämä poika hyppää vain sotilaan viereen ja desynkronisointia, pärjantai sentäs.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Eikös Brotherhoodissa olekaan uusittu combat? Ainakin videoiden ja kehittäjien mukaan viholliset ovat aggressiivisempia ja taistelu on hyökkäyspainotteista(toki niitä counterejakin voi yhä käyttää, mutta se on vaikeampaa koska viholliset hyökkää tarmokkaammin).

Ite pääsen pelaamaan (toivottavasti) kahen viikon kuluttua.

Ihmettelen suuresti kommentteja, joiden mukaan tässä on ideana counter-counter-counter. Brotherhoodissahan on uusi, hieman Arkhamia muistuttava systeemi, missä iskut voi linkittää peräkkäisiksi tapoiksi. Mielestäni tämä ainakin on suuri ja toimiva muutos, en tiedä mitä muut ovat odottaneet, jos kerran aivan yhtä puuduttava on edelleen.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Hmm mikähän tässä nyt mättää kun boxi kaatunut 5min sisään 2 kertaa multiplayerissä :eek:

No toivottavasti loppuis, äskenkin meni pisteet ihan hukkaan :(
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Ihmettelen suuresti kommentteja, joiden mukaan tässä on ideana counter-counter-counter. Brotherhoodissahan on uusi, hieman Arkhamia muistuttava systeemi, missä iskut voi linkittää peräkkäisiksi tapoiksi. Mielestäni tämä ainakin on suuri ja toimiva muutos, en tiedä mitä muut ovat odottaneet, jos kerran aivan yhtä puuduttava on edelleen.

Kyllä se siitä parantuu kun aseetkin pelin myötä, eikä tarvitse taistella monessa sequensissa tusinan heavyheavyarmorin (miksi kutsuttiinkaan, isot seipäät) kanssa. Tavallisten pikkusotilaiden kanssa saa helposti comboja. Niin joo ja doublebladenkin sain hiukan myöhemmin niin senkin takia hiukan takkusi.

Toinen Shrine taisi olla liikaa, aivan liian pitkiä, vaikkakin suht helppo. Pelissä tuntuu olevan muutenkin niin järkyttävästi pelattavaa ilmankin; kaikki kunnostaminen, courtesan-, assassion- kontrahdit.. Jotain Christina-missioneita kai olisi kun ehtisi, Templar Agents... Pelattavaa löytyy niin paljon kuin vaan jaksaisi pelata, hiukan liikaakin omaan makuun mut pitäisi kelvata niille jotka kaipaa paljo tekemistä. :D

Ero on alkuun jo aika iso, ja homma on ihan toista kun on saanut assassiineja, varsinkin nimenomaan assassin-rankille asti. Signaalit toimii loistavasti, ja "Arrow storm" (= kolme signaalia vaatii, eli yhteensä taitaa pitää olla kuusi rekrytointia) on aivan omaa luokkaansa. Tekee kyllä helpoksi kun koitetaan Borgia towereita.

Joku päivä kun "pääsisi" yksinpelistä nettipelin kimppuun vielä. Alun kun jaksaa vetää jonkun aikaa "putkessa" storya läpi, niin homma aukeaa kunnolla. Muutamia sequenceja vaan. Ei peli täydellinen ole, mutta esim. Leonardo-missionit vie hommaa juuri siihen suuntaan mihin peli on tarkoitettukin - hiiviskelyyn. Puutteita löytyy, mut todella hyvä välipeli ja päätös Eziolle (tai en tiedä vielä miten pelissä käy).
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Saako salamurhaajia potkittua pois? Haluan naisarmeijan saakeli. Voiko salamurhaajat kuolla tehtävissään? Ei muuta kun miehet teuraalle jos näitä ei saa potkittua.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Saako salamurhaajia potkittua pois? Haluan naisarmeijan saakeli. Voiko salamurhaajat kuolla tehtävissään? Ei muuta kun miehet teuraalle jos näitä ei saa potkittua.

Ei tietääkseni voi potkia, mutta voit lähettää ne kuolemaan sellaiseen tehtävään minkä onnistumisprosentti on pieni :D Ja kyllä ne kuolee itse pelissäkin jos on tarpeeksi kova vastus.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Ubisoftilla on näemmä osattu tehdä uudenlainen moninpeli. Yksin ei oikein jaksa leikkiä littaa, mutta neljän hengen kaveriporukalla viihdettä irtoaa kivasti. Pelasin aikoinaan betaa PS3:lla, ja silti olin ensimmäisen puoli tuntia melkoisen kuutamolla. Nykyisin näemmä jokaiseen moninpeliin kuuluu hahmonkehitys mallia Call of Duty 4. Mikäpäs siinä, sillä kokemus edistymisestä on aina kannustavaa.

Yksinpeliin en aio vielä edes koskea: hoidan ensin muita pois työn alta.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Tjoo-o, kovasti tuntunut peli saavan kritiikkiä "samanlaisuudestaan" edeltäjiinsä nähden ja varsinkin yksipuoleisesta taistelumekaniikasta. Itse en ole yksinpelistä saanut otetta silti irti, kylmä tosiasia on, että suurempia lapsuksia ei ole tullut vastaan, joka varsinkin nettipelien jälkeen on erittäin tervetullut asia. Peli vaikutti hieman tylsähköltä siihen asti, kun sai apurit käyttöön. Mokoma pieni lisä toi omasta mielestä kummasti peliin syvyyttä. Ennenkaikkea, paketti on erityisen toimiva ja juuri sitä mitä odotinkin, eli viihdyttävä peli. Ei voi muuta kuin suositella.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Juonellisesti tämä sarja on kyllä yksi parhaimpia, mitä on tällä vuosituhannella nähty (sori Halot ja muut n+1 scifiteemat missä ihmisillä menee huonosti ja kaikki on yhden übersotilaan varassa). Historiallinen tarkkuus säväyttää Brotherhoodissakin ja pelintekijöiden paikkaamat historian harmaat aukot ovat kieltämättäkin melko ovelia välillä. Tätä kelpaa pelailla ellei muuten, niin ihan sen takia että voi vaikka oppia vahingossa jotain oikeasti hyödyllistäkin :).

Ennen kaikkea tässä pelissä on hyvät puzzlet. Ei ole tainnut tällä konsolisukupolvella vielä vastaavaa ollakaan... nuo glyphien ratkomiset ovat vaikeimmillaan melkoista haastetta (jos ei lunttaa kaikkea netistä). En muista edes milloin viimeksi otin kynän ja paperia peliä varten, jotta jokin tehtävä olisi ratkennut. Kyllähän tällaista kelpaa pelata, kun tunsi heti pelin alkumetreillä olevansa kuin kotonaan. Lisää kiitos. Parin vuoden päästä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Vartin verran eilen yritin moninpeliin mutta ei löytynyt tarpeeksi pelaajia, siirryin sitten yksinpeliin ja onhan se tuttua & turvallista ac:ta niin hyvässä kuin pahassa :) hevoset päässeet muurien sisään ja taisteluun tullut uusia liikkeitä, pitää vallata talleja tjsp., grafiikka näyttää himpun verran karkeammalta kuin kakkosessa, johtunee juuri aiemmin mainituista syistä. En ehkä olisi maksanut tästä ihan täyttä hintaa kun vaikuttaa lisälevyltä ainakin näin alkuvaiheessa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Juonitehtäviin kaipaisi kyllä jotain uutta ideaa ja ehdottomasti. Ja parempi viimeistelykään ei olis pahitteeksi. Sen verran aloin itkemään viime yönä sequence kahdeksikkoa pelattaessa. Tageissa spoilaavaa joltain osin.

Tuli perinteisesti iso joukko sotilaita vastaan, piti tappaa aina vähintään tietyt kaksi/kolme sotilasta, käyttäen
apple of edeniä
. Noh tuosta ei paljoakaan tullut, koska joko johtui minusta tai paskasta "aseesta". Sain aina yhden vajaaksi tapettua eli 1/2 tai 2/3, kunnes joko tämä erityismerkitty sotilas mikä ainakin piti tappaa noin tuhannen muun joukosta lähti memoryblockkiin juoksemaan tuhatta ja sataa! Ja jäi tietysti sinne paikallaan vielä juoksemaan.

Toinen oli, että kun muut sotilaat taistelee kanssani, niin nämä erityismerkityt sotilaat alkoivat pelkäämään. Oikeesti mitä hlvettiä? Ja silloin sitä ei pystynyt käytössä pelkällä olleella "aseella" tappamaan millään. Piti Assassin-signaaleja käyttää, mutta välillä nekin jäivät paikoilleen seisomaan kun kaikki muut oli tapettu kuin ne tarvittavat!

Pelissä tuossa kohtaa olleet pelaajat, mitä tein väärin? :D

Sequence 8 oli tuota kohtaa ennenkin aika rasittava. Piti vain karistaa joukot kintereiltään ja ehtiä tiettyyn paikkaan tietyssä ajassa. Aina kun olin karistanut joukot kannoiltani (huom. jopa lähellä target-locationia), niin ne juoksivat jostain kilometrin päästä ja tulivat ns. "keltaisiksi" eli en pysynyt muka anonymouksena vaikkei ketään ollut nähnytkään minua.

Loppu meni miten meni. Whaever. Shaunmikälie on perseestä. Desmund-hetket myös. En tiedä voisiko edes johtua em. hlön vaihdosta, mutta koin taas tuskaisia hetkiä isossa rakennuksessa hyppien sinnetännetonne. Muuten niin kulmikas hyppinen ja liikkuminen, mutta kun ei hypitä perinteisesti pelkästään eteenpäin, niin kuvakulma pitää olla sataprosenttisesti määränpäähän suunnattuna. Muuten hypätään kuuseen. Onneksi ei mitään nopeutta vaativaa noissa ikinä ole...

No mitäs muuten. Aika peruskamaa. Pääsee vihdoin nettipelin kimppuun. Ja pääsette minusta eroon. :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Ettepä päässytkään. Sori tuplapostista.

On aivan jäätävän timanttinen tämä moninpeli!! Ja vasta pelaillaan pelkkää wanteddia.. :eek: Auta armias kun kaikki aukenee, nyt ollaan vasta vajaan tunnin peluun jälkeen kuutoslevelillä. Kahellatoista taisi aueta jokin uusi muoto.

Aamulla kyllä oli ongelmaa, kun ensiksi targetti jäätyi ilmaan liikkumaan, tietysti juuri ennenkuin iskin, ja lopulta hosti potki (wtf? :rolleyes:). Sen jälkeen kun liittyi takaisin, niin pätki niin julmettomasti. Noh onneksi alkuillasta ei mitään onkelmaa.

Jos yksinpelistä oli nillittämistä vähän joka asiasta, niin tämä moninpeli korjaa paljon. Huikeaa.

Oikeastaan yksi pieni haitta, kun huomaa että joku meinaa iskeä, niin oma ukko ikäänkuin jäätyy jo valmiiksi kun toinen lähestyy (pitäisi varmaan koittaa estää, juoksun sijasta??). Ja tapot onnistuu näköjään yllättävän kaukaakin. Jotain ihan kummallisia target misseja tuli myös (olin aivan satavarma targetista..), mutta saattoivat myös johtua puhtaasti omasta virheestä. :o Kivaa maustetta tuo taktikointi valepuvussa myös. Kattoo mitä kivaa unlockkaa ajan kanssa.
 
Ylös Bottom