Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanelto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

...mutta voi näitä kontrolleja. Muutamaan otteeseen on pelihousut revenneet, ainakin takamuksesta, kun Ezio leiskauttaa kesken kiireisen hyppely etapin suoraan päin paikallista kiviseinää ja sen jälkeen juostaankin taas hetki pitkin harmaata synkronointi maailmaa.

Nämä korostuu isoissa luolissa, ja muissa samanlaisissa "pulmissa". Oikeastaan mitään pulmia ei ollut tässä pelissä, mutta juurikin tuo outo hyppely ja vielä sen riippuvuus kamerakulman mukaan aiheutti mun housujen repimistä.

Onneks joulupukki toi lisää kalsareita kun vanhoissa oli pirusti reikiä jo. Liian tiiviitä kun ei ilma päässyt ulos.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Onko kenelläkään muilla sellaista ongelmaa, että putoaa melkein joka pelistä pois "disconnected from host". Voi olla, että omissa verkkoasetuksissa on jotain häikkää :confused:.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Brotherhoodin juoni pelattu ja moninpeli kokeiltu. Assassins Creed -pelisarjan ystävälle peli tuotti kyllä pettymyksen.

Sarjassa yritetään selvästikin siirtyä kohti vähä-älyistä tasohyppely-toimintaa. Voi sitä naamapalmun määrää kun renessanssikirkon katosta ilmestyy lisää ja lisää juuri sopivia tankoja assassiini-parkouriin. Mitä vikaa olisi siinä, että pelaajan annettaisiin itse kiipeillä sopivaksi katsomaansa reittiä? Taisteluiden vaikeustasoa ollaan onnistuttu helpottamaan entisestään. Vanha kunnon counter on edellen taisteluiden perusta, nyt onnistunuttua tappoa voi tosin jatkaa periaatteessa loputtomiin napin painalluksella. Onneksi tapot on sentään kuvattu todella näyttävästi. Rekrytoituja tovereita on hauska käyttää, vaikka ne antasivatkin peliin suuremman leiman jos niiden käyttö olisi välttämätöntä, mutta kuten jo totesin vartijat eivät ainakaan pakota pelaajaa olemaan piilossa (osa assassiinien uskontunnustusta).
Onneksi multiplayeriä pelataan oikeaoppisesti.
Hienoa on että tapahtumapaikkana on yksi todella suuri kaupunki ja vieläpä Rooma, josta kelpaa bongailla antiikin raunioita (jotka olen peräti livenäkin nähnyt). Renessanssi-miljöö on kaunis, vaikkakin häiritsee kun kaikki talot ovat samanlaisia porvari-kerrostaloja. Juoni ei ollut aikaisemmissakaan osissa mainio, mutta nyt venytettiin lisää pelin sopivuutta todelliseen historiaan. Muun muassa assassiinien arkkitehtuurista voimme päätellä seuraavan AC:n tapahtuvan halo-maailmassa. Etenkin kun taas kerran huomaan pelin päättyneen cliff hangeriin - rahastuksen kulmakiveen.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Tänään tuli joku 7mb kokoinen päivitys Brotherhoodiin, tuo Animus Project 2.0 se ei ainakaan vielä ollut koska uutta kenttää tai pelimuotoa ei tullut, mutta lobbyssä ei näe enään muiden pelaajien leveliä.
Mitä muita muutoksia? En googlettelemalla löytänyt äkkiseltään listaa muutoksista.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Viisi DNA sequencea takana ja olen kyllä todella tyytyväinen tähän peliin. Kontrollit kyllä vaativat aluksi totuttelua yli vuoden jälkeen ja ratsastus tuntui melko surkealta RDR:n jälkeen, mutta muuten peliin on tehty hyviä uudistuksia ja tekemistä tuntuu olevan paljon enemmän, kuin edetäjässään. Rooma on pelialueena huomattavasti miellyttävämpi, kuin sarjan aiempien osien alueet ja inhokkini, eli aikarajalliset tehtätävät, loistavat poissaolollaan. Assassiinien kehittäminen on ihan mukavaa, mutta niiden avulla taisteluista saa liiankin helppoja. Yksi parhaista uudistuksista on kuitenkin se, että Desmondilla saa pelata milloin haluaa, eikä silloin kun peli käskee.
Huonoina puolina on mainittava surkea tähtäys pitkän kantaman aseissa ja se, että kartalla näkyy paljon paikkoja joihin ei vielä pääse. Ärsyttävää juoksennella turhaan paikkoihin huomatakseen, ettei niihin pääse.
Moninpeliä en ole edes kokeillut. Onko tuolla edes pelaajia nykyään?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Joo, tuli tääki sitte hakattua parissa päivässä läpi. Ite tykkäsin enemmän kakkosesta, mut kyl tääki koukutti pelaan. Moninpelistä en sen sijaan innostu.. Mutta juoni loppu kyl sellaseen kohtaan että tekis mieli heti ostaa revelations ja ruveta pelaan :D Viikon sisään nyt pelannu 3 ensimmäistä AC:ta läpi.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Joo, tuli tääki sitte hakattua parissa päivässä läpi. Ite tykkäsin enemmän kakkosesta, mut kyl tääki koukutti pelaan. Moninpelistä en sen sijaan innostu.. Mutta juoni loppu kyl sellaseen kohtaan että tekis mieli heti ostaa revelations ja ruveta pelaan :D Viikon sisään nyt pelannu 3 ensimmäistä AC:ta läpi.

Nämä pelit ovat kyllä sellaisia, että niihin kun kerran tykästyy, niin se on menoa sitten ;) Itselläni tosin kävi niin, että aloitin aikoinaan ykkösen, heitin sen parin tunnin jälkeen vaihtoon, ostin kakkosen julkaisussa ja ahmin sen kerralla, ostin BH:n ja sama homma, eikun vaan kerralla läpi kaiken keräten.

Sitten alkoikin harmittaa se ykkösen kohtalo ja eikun alelaarista vitosella ostamaan, pelaamaan ja alun väkinäisen vääntämisen jälkeen pelihän alkoi tuntumaan samalta, tutulta ja turvalliselta AC:lta kuin muutkin osat. Pitihän se saada kokonaiskuva hommasta, vaikka vähän väärinpäin menikin.

Revelations ei ollut ehkä se vahvin näytös, mutta peli oli pakko saada heti julkaisussa, koska pelien tarina on uskomattoman mielenkiintoinen ja itse pelaaminen on niin palkitsevaa, kun onnistut täydellisesti tehtävissä ja ennen kaikkea; taistelussa! Vaikka counterilla pystyykin päihittämään melkein kenent tahansa, ei se silti ole aina helppoa.

Kaiken kaikkiaan pelisarjojen kärkikastia helposti ja kolmosta kohtaan odotukset ovat todella korkealla.

Nettipelistä omaltakin osaltani miinus, koska en ole siihen koskaan tykästynyt ja tuntuu jotenkin sekavalta pelatessa. Monta kertaa pelatessa olen saanut ahaa-elämyksen, että nyt olen oppinut pelaamaan, mutta sitten kuitenkin todistan sen vääräksi, kun lopulta salamurhaan väärän pelaajan. Nettipelin tunkeminen nykyisin joka paikkaan ei vain toimi.

AC-pelisarja huutaa vielä sitä paljon huudettua co-oppia. Voisi toimia varsin mallikkaasti tämän kaltaisessa pelissä. Mikäpä olisi sen hienompaa kuin loikata katolta vihollisjoukon niskaan kahdestaan ja sulavalla liikehdinnällä hoidella koko jengi hengiltä parissa hetkessä, sekä taktikoida samalla sohvalla tai Liven välityksellä taktiikkaa erilaisiin väijytyksiin ja linnakkeisiin pääsyihin.

Kyllä runosuoni pulppuaa nyt.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Mielestäni Brotherhood on pelisarjan paras osa, kolmosta tosin en ole vielä pelannut. Sivutehtäviä oli paljon ja valinnanvaraa niissä riitti. Joitakin aiempien osien pikkuvikoja oli saatu poistettua.

Nyt näyttäisikin olevan The Da Vinci Disappearance-dlc puoleen hintaan, 400 pojoa. Mitä kanssapelaajat ovat tuosta dlc:stä pitäneet? Onko hankkimisen ja kokemisen arvoinen, jos itse pääpeli miellytti?
 
Ylös Bottom