Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis julkaistaanko tää virallisesti torstaina vai perjantaina täällä Suomessa?
Taitaa kertoa pelistä jotain jos koko juoni pystytään kertomaan yhdellä, kahdella lauseella? Muutenkin kuulosti aika naurettavalta varsinkin loppupuolen juonikuviot.
Täytyy sanoa, että nytkun tuota on aika urakalla tullut monen päivän ajan pelattua, ei oikein enää jaksa sytyttää sen alkuhuuman jälkeen. Kaikea ei tosiaankan ole vielä nähty, mutta jotenkin alkaa toistamaan itseään monelta osin.
Kyllä itse pelaisin ykkösen ensin läpi, mutta siinä kyllä kieltämättä on vaara että kyllästyy menoon. Osa tutuista kyllästyi jo ennen loppua, ja pakkohan se on myöntää että peli toistaa itseään koska kaikki itse salamurhaan johtava on pretty much samaa kauraa tehtävästä toiseen.Mites, kun ensimmäinen osa odottaisi hyllyssä pelaamattomana, mutta postikusti kiikutti tänään kakkososan laatikkoon. Suosituksia. Heivatako ykkönen suoraan vaihtoon ja aloittaa suoraan kakkosesta vai pelata ykkönen läpi ennen kakkosta? Jaksaako ykkösosaa enää pelata, jos kakkosta menee testaamaan? Pitäisi olla enemmän aikaa vähemmän töitä.
nyt saa tietoa ympäristöstään, henkilöistä ja tapahtumista, jota ainakin itse historiafriikkinä osaan arvostaa. Ja onhan renesanssin Italia helkkarin upea miljöö.
Huomasitteko että pelissä on mainoksia? Välillä tulee joku achievementin tapainen ilmoitus, mutta lukee jotain ihan muuta.
Eipä tuo haittaa, mutta toivottavasti ei yleisty ja vielä räväkämmin näyttäydy peleissä.
Sain nyt ne tupla piiloterät. Mutta miten ihmeessä saan tapettua 2 kerralla? Pystyykö jotenkin lukittuun kahteen viholliseen samaan aikaan?