Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed IV: Black Flag

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wilpuri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Samoja ongelmia oli täälläkin. Ostin Freedom Cryn storen alesta ja läpipeluun aikana peli kaatui varmaan sen parikymmentä kertaa. Tosin pelin kaatuessa minulla ilmestyi ruutuun joka kerta nimenomaan tuo CE-34878-0 error. Joskus peli jäätyi hetkeksi paikalleen ennen erroria, joskus error tuli varoittamatta. Kertaalleen AC IV teki saman, mutta muiden pelien kohdalla ei ole vastaavia ongelmia ollut. Ihan OK lisäosa kyllä, mutta eipä oikein suostunut yhteistyöhön ainakaan minun PS4:n kanssa.

Joo-o, ei auttanut uudelleen asennus. Tuota samaa virhettä se antaa. Ei ole väliä onko maissa, vedessä tahi veneessä. Uutta savea en kyllä jaksa alkaa vääntämään. Koitin asiaa googletella ja on aika yleinen vika, luki myös että Sony asiaa tutkii mutta siitä oli jo 42 viikkoa kun oli kommentoitu :)

Kiitokset infosta!

Olin itsekkin jo harkinnut freedom cry ostoa kun halvalla saa mutta taidan jättää tämän freezing cryn sitten suosiolla bittiavaruuteen. :D
Nyt pitää sitten vain päättää laitanko MGS:n vai killzonen vai säästäänkö seuraavaa alea varten.

Samoja ongelmia oli täälläkin. Ostin Freedom Cryn storen alesta ja läpipeluun aikana peli kaatui varmaan sen parikymmentä kertaa. Tosin pelin kaatuessa minulla ilmestyi ruutuun joka kerta nimenomaan tuo CE-34878-0 error. Joskus peli jäätyi hetkeksi paikalleen ennen erroria, joskus error tuli varoittamatta. Kertaalleen AC IV teki saman, mutta muiden pelien kohdalla ei ole vastaavia ongelmia ollut. Ihan OK lisäosa kyllä, mutta eipä oikein suostunut yhteistyöhön ainakaan minun PS4:n kanssa.

Tuo on koneesta johtuva error joka tuntuu tulevan silloin kun haluaa ja tuohan saattaa viedä vielä tallennuksetkin mukanaan.
"Vika on ilmennyt useiden eri valmistajien peleissä, kuten Electronic Artsin Battlefield 4:ssä ja FIFA 14:ssä, Activisionin Call of Duty: Ghostsissa, 2K Gamesin NBA 2K14:ssä sekä Ubisoftin Assassin's Creed IV: Black Flagissa. Tämä vihjaisi siitä, että vika saattaisi olla varsinaisten pelien sijaan itse laitteistossa."

Ollut siis jo julkaisusta asti ihmisten kiusana eikä sony osaa sanoa muuta kuin "palauta koneeseen tehdasasetukset".

Ilman mitään kikkailuja peli alkoi "toimimaan", välillä tuli noita jäätymisiä mutta meni parissa sekunnissa. Kerkesin pelin pelata läpi ja kerätä huvikseen viimeiset trophyt. Delete-painike oli onneksi heti toimiva. Ihan hauska peli, mutta kiitos Ubisoftille näistä tekeleistä. Katotaan seuraavassa elämässä sitten taas!

Täällä ollut ongelmia myös Freedom Cryn kanssa, ei ole vikakoodia näyttänyt, mutta jumeja on ollut parin tunnin pelailun aikana toista kymmentä kertaa. Ps-napilla käyttikseen ja takaisin muutamaan otteeseen auttoi ongelmaan.

Vinkkejä kaipailisin jaksoon 12 ja tehtävään 4 aloittamiseksi. Kyseessä on siis tehtävä,
jossa mennään observatoriolle, mutta vastassa onkin kaksi laivaa.
Olen yrittänyt vaikka, mitä keinoja, mutta ei vaan tunnu auttavan. Laivaa päivitetty, omia strategioita kokeiltu. Ongelmaksi muodostuu, että se toinenkin laiva tuppaa liittymään taisteluun vaikka koitan pysyä poissa näköpiiristä juuri sen takia, ettei kyseinen laiva tulisi kimppuun. Varmaan täytyy vielä yrittää muutamaa eri taktiikkaa, mutta jos ei onnistu niin pitää mennä taas resurssien keräys reissulle ja päivittää laiva aivan tappiin.

Tänään aloittelin resurssien keräämisen. Tarkoituksenani olisi kasvattaa tykkirivistö massiiviseksi, jotta toisen laivan tuhoaminen olisi helpompaa ja nopeampaa. Vaatii luultavasti myös sen, että lähetän laivastoa ympäriinsä, jotta tulisi rahaa sillä aikaa, kun itse keräilen materiaaleja. Lisäksi täytyy rahantakia tehdä muutamia sivutehtäviä Onko tuohon materiaalien keräämiseen muuta tapaa kuin varastojen ja laivojen ryöväys?

Tänään aloittelin resurssien keräämisen. Tarkoituksenani olisi kasvattaa tykkirivistö massiiviseksi, jotta toisen laivan tuhoaminen olisi helpompaa ja nopeampaa. Vaatii luultavasti myös sen, että lähetän laivastoa ympäriinsä, jotta tulisi rahaa sillä aikaa, kun itse keräilen materiaaleja. Lisäksi täytyy rahantakia tehdä muutamia sivutehtäviä Onko tuohon materiaalien keräämiseen muuta tapaa kuin varastojen ja laivojen ryöväys?
Taitaa olla laivojen ryöväys se paras tapa kerätä resursseja. Itse jumituin jo varmaan pelin puolivälissä ikuisuudeksi merelle tutkimaan maailmaa ja ryöstelemään laivoja. Erityisesti aina kun kaukoputkessa näkyi laiva jossa oli kunnon lasti metallia niin pakkohan se oli käydä tyhjentämässä. Ja rommin/sokerin myynnillä tienaa mukavasti rahaa samalla kun kerää muita resursseja.

Laivojen lähettely ympäriinsä on hidasta mutta etenkin täydellä laivastolla tuottoisaa puuhaa kun kauppalaivat tekee matkaa "oikean elämän" ajassa, mutta myös silloin kun peli ei ole päällä. Eli parhaimmillaan laivasto kerää kunnon potin rahaa pelisessioiden välillä.

Mikäs tehtävä se oli kun piti joku linnakkeista vallata ja optiona että käytä muuriammuksia, mistä pirusta ne saa käyttöön? Laitatykit, keulatykki kolmiosta vaadittaessa ja mörssäri L ykkösestä on kyllä hallussa.

Tosiaan rahaa ja resursseja saa parhaiten ryöstämällä laivoja. Ja kuten edellä jo mainittiinkin niin varsinkin metallia kuljettavat kannattaa ryöstää. Ja aina kannattaa isommat laivat valllata, saat kaikki resurssit ja voit laittaa Kenwayn laivueeseen laivan ja sillä sitten lähettää ne tehtäviin. Myös puuta tarvitsee aika paljon, jos haluaa päivittää koko laivan ja rahaa. Ja jos löydät yhteisötapahtuman (sininen kuvake) niin niistä saa rahaa, varsinkin laivueesta napsahtaa muistaakseni mukava 10 tuhatta. Ja legenda laivoista saa sen 20 tuhatta, mutta niitä ei kannatta edes yrittää, jos laiva ei ole suht päivitetty.

Nikki: Muuriammukset pitää ensin ostaa ja niitä pitää myös olla varastossa ja sitten niitä pystyy (ps4) ampumaan muistaakseni napsauttamalla r2 katsoen sivulle kuten ammuttaessa perustykeillä. Muuriammukset on loistavia lähietäisyydeltä, mutta kauempaa hyödyttömiä.

Ja sitten vielä omat mietteet pelistä. Hienot oli grafiikat ja tunnelma. Möys päähahmo oli jollain tavalla 3:n vastaavaa mielenkiintoisempi. Itse tykkäsin jo 3 osassa laivatehtävistä ja nyt sai sitten oikein kunnolla mennä laivalla. Tarina nyt oli ihan kelpo, aika perus toki - pientä spoileria.
tietty sinne piti ne perus nahdyt vangitsi jäämiset mahtua ja petokset, ei sinänsä etteikö nämä selkäänpuukottamiset sopisi kun merirosvoteema kyseessä, lopussa oli mukava pieni viittaus 3 osaan
. Mutta lopussa jäi kyllä ilman muuta positiivinen fiilis. Aika nopeasti pelasin läpi, kun taas 3 osa ei oikein jaksanut lähteä kiinnostamaan ihan samalla tavalla, vaikkei sekään nyt huono peli ollut.
Yksi pelisarjan parhaista peleistä kuitenkin, vaikka en ole oikein toki varma oliko sitten tämän tyylinen peli ihan sitä Assassins creed tyyliä, vaan kyllä tähän sarjaan jotenkin kuitenkin ne isot Euroopan kaupungit sopivat parhaiten.

Loppuun vielä muutama fiilistelykuva, joita tuli otettua.

Näytä liitetiedosto 13775Näytä liitetiedosto 13776Näytä liitetiedosto 13777

Kannattaako tuota season passia ostaa vai tuleeko sen mukan mitään järkevää. Vai ostaako pelkästään tuon freedom cry lisärin. Onko tälle pelille muita pelattavia lisäreitä, kun tuo edellämainittu jotain tavara lisäreitä näyttäisi olevan. Olisi tämä peli 27€ cdonis niin voisi sen poistaa sieltä vaikka onkin tuota pelattavaa vähän liikaakin.

Kannattaako tuota season passia ostaa vai tuleeko sen mukan mitään järkevää. Vai ostaako pelkästään tuon freedom cry lisärin. Onko tälle pelille muita pelattavia lisäreitä, kun tuo edellämainittu jotain tavara lisäreitä näyttäisi olevan. Olisi tämä peli 27€ cdonis niin voisi sen poistaa sieltä vaikka onkin tuota pelattavaa vähän liikaakin.

Itse hakisin sen lähimmästä kirjastosta, pelaisin parin viikon aikana läpi ja jättäisin sen jälkeen pelin unholaan. Peli ei ollut kummoinen. Freedom Crysta on versio, joka toimii ilman emopeliä.

Itse hakisin sen lähimmästä kirjastosta, pelaisin parin viikon aikana läpi ja jättäisin sen jälkeen pelin unholaan. Peli ei ollut kummoinen. Freedom Crysta on versio, joka toimii ilman emopeliä.

Joo, tiedän että tuo freedom cry toimii ilman itse emo-peliä. Mutta onko tähän black flagin muut lisäosat. Pelkkiä tavara lisäosia vai onko joku dlc tuohon tarinaan viittäävä? Ja tuosta kirjastosta lainaamiseen
, että muuten voisin lainata. Mutta en kerkeä pelaamaan 2 viikossa kyseistä peliä läpi.

Joo, tiedän että tuo freedom cry toimii ilman itse emo-peliä. Mutta onko tähän black flagin muut lisäosat. Pelkkiä tavara lisäosia vai onko joku dlc tuohon tarinaan viittäävä? Ja tuosta kirjastosta lainaamiseen
, että muuten voisin lainata. Mutta en kerkeä pelaamaan 2 viikossa kyseistä peliä läpi.

Otat sen jälkeen päälle vielä pari lisäviikkoa, jos on tarvetta (itse vetäsin läpi alle neljässä viikossa). Uskon, että tuossa ajassa olet saanut pelistä hyvän käsityksen ja tuskin jäät kaipaamaan linnoitusten valtaamisia parin tehtävän jälkeen.

Otat sen jälkeen päälle vielä pari lisäviikkoa, jos on tarvetta (itse vetäsin läpi alle neljässä viikossa). Uskon, että tuossa ajassa olet saanut pelistä hyvän käsityksen ja tuskin jäät kaipaamaan linnoitusten valtaamisia parin tehtävän jälkeen.

Joo no ei ollut paikallisessa kirjastossa ja pistin tilaukseen pelin cdonista, kun oli vielä 5€ alennuskin. Ja itse asiaan niin tuo aveline DLC on ihan pelattava lisäosa mitä nyt kattelin netistä tuon Freedom Cryn lisäksi. Muut taitaa olla pelkkiä tavara lisäreitä.

No niin, nyt on peli päästy tarinan osalta läpi. Pääsin tuonne viimeiseen tehtävään hieman soveltaen. Jätin laivan alueen ulkopuolelle n. 1500 m päähän ja uin sinne rannalle, jossa tehtävä sijaitsi. Ihan hyvä kokemus oli ja varsinkin loppua paransi viittaus Assassin's Creed III:en. Nykyaikaosiotoli ihan ok, mutta sitä olisi kyllä saanut olla enemmän, koska sen takia olen aina ostanut sarjan seuraavan osan (uskokaa tai älkää). Suosittelen tätä ehdottomasti sarjan faneille.

Onko tuo Freedom Cry ostamisen arvoinen, kun on tällä hetkellä storessa alennuksessa. Ja kumpi kannattaa pelata eka tuo Freedom Cry vai itse pääpeli?

Onko tuo Freedom Cry ostamisen arvoinen, kun on tällä hetkellä storessa alennuksessa. Ja kumpi kannattaa pelata eka tuo Freedom Cry vai itse pääpeli?

En oo itse vielä toistaseksi freedom cryitä pelannut, mut muistelisin että täysin eri tarina siinä. Kyseinen hahmo löytyy kyllä Black Flagista, mutta freedom cryissä se on kai ihan itsenäinen tarina.

En oo itse vielä toistaseksi freedom cryitä pelannut, mut muistelisin että täysin eri tarina siinä. Kyseinen hahmo löytyy kyllä Black Flagista, mutta freedom cryissä se on kai ihan itsenäinen tarina.

Joo, niinhän se taitaa olla itsenäinen tarina tuossa freedom cry:ssä. Pitää nyt kattoa tuleeko hommattua kyseistä peliä Storen alennuksesta. Vai pelaako vaan eka pääpelin läpi ja katsoo jos peli on hyvä niin ostaa tuon lisäosa sitten. Tai odottaa jos se tulisi vaikka plus pelinä joku kuukausi.

Ylös Bottom