Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed IV: Black Flag

Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Isot kaupungit on ainakin latausten takana, muuten on varmaan vapaata. IGN:n toimittaja kertoi, että PS4:sen versiossa oli myös latausajat ja ne eivät olleet yhtään sen nopeampia mitä PS3:lla. Se versio ei ollut kuitenkaan vielä lopullinen levyversio, joten saa nähdä ovatko ne sitten lopulisessa versiossa parantuneet.
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Tulipa tämä napattua 9,90e tarjouksesta jossa vein pari peliä vaihdossa. Mukana tuli koodi millä pystyy tämänkin päivittään halutessaan PS4 versioon hintaan 9,90e, edellyttää tietty että intoa olisi uudestaan tätä aloittaa. Itse peli onkin sitä perus Assasin Creediä, jos tykännyt todella paljon muista Creedeistä niin tykkää tästäkin. Merirosvo aika on todella hienosti toteutettu ja uusia juttuja löytyy pelistä, tuntuu että pelattavaa piisaisi aika hyvin tässä. Peli alkaa heti tässä, ei tarvi montaa tuntia odotella niinkuin AC3:sessa.
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Mitä tuolla ennakkotilaajan karttakoodilla oikein saa? Oikeudet The Watchiin?
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Mitä hyötyä laivaston kasvattamisesta on? En pysty avaamaan laivasto-valikkoa Jackdawn kapteeninhytistä, aina kun yritän avata peli herjaa että jotta saisin täyden yksinpelihyödyn mun pitäisi mennä ostamaan uplay passport. Ei päästä katsomaan laivastoa sitä ennen... mitä "#¤""#!!? :mad:
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Mitä hyötyä laivaston kasvattamisesta on? En pysty avaamaan laivasto-valikkoa Jackdawn kapteeninhytistä, aina kun yritän avata peli herjaa että jotta saisin täyden yksinpelihyödyn mun pitäisi mennä ostamaan uplay passport. Ei päästä katsomaan laivastoa sitä ennen... mitä "#¤""#!!? :mad:
Uplay passi tuli peli mukana. Ubisoft on luopumussa kuitenkin noista passeista kohta puoliin..
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Mites saan käyttööni parhaimman harppuunan? Rahat riittäisi sen ostoon, mutta ei pysty ostamaan. Mitä pitää tehdä, että saan tuon auki?
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Tuli mieleen että jos tämän hommaa PS4:selle tuon lapun mukana tulleella koodilla 9,90e hintaan, niin pelin joutuu ilmeisesti alusta aloittaan täysin? Se olisi mahtavaa jos vanhat pelitallenukset tulisi mukana, kyllähän BF4:sessakin tatsit taitaa siirtyä neloselle mukana.
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Mites saan käyttööni parhaimman harppuunan? Rahat riittäisi sen ostoon, mutta ei pysty ostamaan. Mitä pitää tehdä, että saan tuon auki?

Joko edetä tarinaa eteenpäin tai sitten sulta puuttuu raaka-aineita sen päivittämiseen vaikka rahaa olisikin tarpeeksi. Katso onko siinä päivityksen kohdalla punaisella merkittynä jotain.

Pääsin itse vasta päivittelemään alusta, joten juonta ei oo oikein tullu pelattua vaan aika mennyt lähinnä seikkaillessa ja tutkiessa. Pelikellossa varmaan joku 10h tällä hetkellä. AC peleissä jokin pakkomielle kerätä kaikki kerättävät asiat, tässä ne onneksi näkyy kartalla niin helpottaa vähäsen. Vaan kyllähän tässä tutkittavaa riittääkin kun noita kysymysmerkkejä kartalla on kymmeniä ja ite niistä nyt vierailtu ehkä viidessä.

Huomasin tuossa myös että päivittymättömällä laivalla ei kannata hankkiutua kovin isoon pulaan, lähin nimittäin saalistamaan salamurhauskohdetta mereltä, välissä oli joku tason 23 iso laiva ja perässä mun etsintäkuulutuksen innoittamana metsästäjiä pari kappaletta. Jäin sitten näiden väliin ja aika mielenkiintoinen taisto käytiin, joka päätty siihen että iso metsästäjä alus ajoi laivani kylkeen ja tuhosi sen..

Eli merirosvous ei kannata :cool:
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Mites saan käyttööni parhaimman harppuunan? Rahat riittäisi sen ostoon, mutta ei pysty ostamaan. Mitä pitää tehdä, että saan tuon auki?

Sun pitää löytää miltein kaikkiin viimeisiin päivityksiin erillinen piirrustus jolla ne aukee, esim tykit, mörssärit, laivan runko jne. Niitä löytää haudatuista arkuista tai sitten vedenalaisista hylyistä. Itse en oe saanut vielä sukelluskelloa, oon vaan seilannut merellä ja ryöstellyt laivoja jotta saan kaikki päivitykset ennen niitä viimeisiä :)
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Mihinkähän nuo jotku tehtävvät katoavat kartalta, esim. Tulum saarelta kun se nainen antaa salamurhaustehtävä paikan mistä niitä voi ottaa vastaan niin enään sitä ei näy kartalla?
Samoin temppeliherrajahti kuvakkeita ei näy kartalla.
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Sain sukelluskellon, ja kun menen niille hylyille ja siinä lukee "sisältää päivityspiirroksen" niin mistä sieltä merenpohjasta ne löytyy kun niitä ei näy kartalla lainkaan. Vai itääkö niillekin löytää erillinen kartta?
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Joko edetä tarinaa eteenpäin tai sitten sulta puuttuu raaka-aineita sen päivittämiseen vaikka rahaa olisikin tarpeeksi. Katso onko siinä päivityksen kohdalla punaisella merkittynä jotain.

Joo siinä on punasella teksti: "prerequisite: plan - elite harpoon". Eli tiesin kyllä, että jotain tarvitsee tehdä saadakseen tuon auki. Tietäiskö kukaan, että mikä tehtävä olisi kyseessä. Google ei tietänyt mitään ainakaan vielä eilen kun etsin. Tässä vaiheessa olen jo useampaan otteeseen pyydystänyt jokaisen merenelävän mitä vaan metsästää pystyy kuten sen valkoisen valaan. Olisi vaan hieman nopeampaa tuo harppuunointi tuolla parhaalla harppuunalla.

Toinen kysymys koskee Social chestejä. Eli itselleni ei tule vieläkään vastaan yhtään ja olen pelannut jo memory sequence 7:n läpi. Johtuisiko siitä, että en ole vielä aktivoinut uPlay Passporttia joka tuli pelin mukana?
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Joo siinä on punasella teksti: "prerequisite: plan - elite harpoon". Eli tiesin kyllä, että jotain tarvitsee tehdä saadakseen tuon auki. Tietäiskö kukaan, että mikä tehtävä olisi kyseessä. Google ei tietänyt mitään ainakaan vielä eilen kun etsin. Tässä vaiheessa olen jo useampaan otteeseen pyydystänyt jokaisen merenelävän mitä vaan metsästää pystyy kuten sen valkoisen valaan. Olisi vaan hieman nopeampaa tuo harppuunointi tuolla parhaalla harppuunalla.

Toinen kysymys koskee Social chestejä. Eli itselleni ei tule vieläkään vastaan yhtään ja olen pelannut jo memory sequence 7:n läpi. Johtuisiko siitä, että en ole vielä aktivoinut uPlay Passporttia joka tuli pelin mukana?

1: Eliittiharppuunan piirustukset löytyy Andreas Saarelta (579, 720) mut sulla pitää olla aarrekartta joka johdattaa tän arkun luokse ja en enää muista mistä sen kartan sai. Kokeile pyytää tietoja tavernasta jos se vaikka avais lisää karttoja ja käy hakemassa ne kaikki pois mitä oot tähän mennessä avannut, niitähän löytyy niiltä raadoilta.

Edit: Kartta Andreas saaren aarteelle löytyy Mariguana Saarelta (880, 544) :) Eli haet ensin täältä kartan, sitten menet Andreakseen ja etsit sen aarteen, jonka pitäis olla harpuunapäivitysohje.

2: Taitaa vaatia sen uplay passportin, itelle tais alkaa tulee niitä social arkkuja heti kun sen aktivoin. Arkkujen lisäks tuli joku spesiaalivalas ja sitten spesiaalisaattue josta sai 10000 rahaa kun sen valtas, ja oli kohtuu helppo.
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

1: Eliittiharppuunan piirustukset löytyy Andreas Saarelta (579, 720) mut sulla pitää olla aarrekartta joka johdattaa tän arkun luokse ja en enää muista mistä sen kartan sai. Kokeile pyytää tietoja tavernasta jos se vaikka avais lisää karttoja ja käy hakemassa ne kaikki pois mitä oot tähän mennessä avannut, niitähän löytyy niiltä raadoilta.

Edit: Kartta Andreas saaren aarteelle löytyy Mariguana Saarelta (880, 544) :) Eli haet ensin täältä kartan, sitten menet Andreakseen ja etsit sen aarteen, jonka pitäis olla harpuunapäivitysohje.

Isot kiitokset tästä tiedosta. Nyt on käytössä tuo eliitti harppuuna. :)

Mitä tulee itse peliin noin yleisesti niin olen itse tykännyt todella paljon. Kovat oli odotukset itselläni ja kyllä Ubisoft ne lunastikin mahtavasti. Itselleni tämä peli on se Game Of the Year ja kyllä olen pelannut myös GTA V:sta. Assassin's Creed IV: Black Flag on omasta mielestäni reilusti parempi mitä edellinen osa. Jopa ehkä parempi mitä Assassin's Creed II.
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Päätarina on nyt vedetty läpi.
Vähän ristiriitaiset fiilikset kyllä jäi. Peli on kyllä todella hyvä, mutta omasta mielestä tässä ei oikein ollut sitä Assassin's Creed fiilistä. Huppuhemmot eivät olleet selvästikään pääroolissa tässä pelissä, vaan enemmän tämä keskittyi näihin piraatteihin. Miksei ubisoft tehnyt vain suoraan merirosvoukseen liittyvää uutta peliä, vaan laiskasti leimasi AC:n logon kanteen ja löyhästi viittasi siihen tarinassa :s
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Päätarina on nyt vedetty läpi.
Vähän ristiriitaiset fiilikset kyllä jäi. Peli on kyllä todella hyvä, mutta omasta mielestä tässä ei oikein ollut sitä Assassin's Creed fiilistä. Huppuhemmot eivät olleet selvästikään pääroolissa tässä pelissä, vaan enemmän tämä keskittyi näihin piraatteihin. Miksei ubisoft tehnyt vain suoraan merirosvoukseen liittyvää uutta peliä, vaan laiskasti leimasi AC:n logon kanteen ja löyhästi viittasi siihen tarinassa :s

Tämä on hieno kuulla! AC pelit on jokainen kiinnostanut ympäristöltään ja aikakaudeltaan,mutta ei nappaa itse AC touhu yhtään. Piraatit kiinnostaa äärimmäisen paljon ja siksi tämäkin on ps4:lle tilauksessa.
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Kertokaas joku pelin läpi pelannut kuinka paljon tässä on noin arviolta prosenteina laivalla tehtäviä meritehtäviä ja kuinka paljon muita maalla tapahtuvia enemmän perinteistä Assansin Creed - tyyppistä?
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Huhhuh, nyt tuli itekkin tämä pelattua läpi, en kyllä pettynyt että menin ostamaan! Tarina oli hyvä, vaikka perinteistä salamurhaaja meininkiä oli vähemmän mitä aiemmin, mutta ainakin mun mielestä ihan sopivasti :). Edward oli myös ihan huikea hahmo verrattuna pojanpoikaansa.
Pakko kyllä myös ostaa tuolla alennuskoodilla next-genille :cool:.
 
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Tarina 100% läpi. Ei ole kyllä mitään rajaa miten hyvä peli tämä on. Nyt ei malttais millään odottaa DLC matskua. Ensimmäinen Assassin's Creed peli mihin aion ostaa DLC:tä. Kyllä tämä on omalla listalla paras Assassin's Creed. Pieniä muutoksia olisin kaivannut kuten mahdollisuutta ottaa käyttöön muitakin laivoja kuin Jackdaw. Mustaparran paatti olisi ollut muikea tai Level 60 Man-Of-War Legendary Shipeistä nyt puhumattakaan. Tästä voisi tulla Ubisoftille hyvä pelisarja. Erottaisivat Assassin's Creedeistä jatkossa ja kehittäisivät ihan uuden peli sarjan tuolle piraatti aiheelle.
 
Ylös Bottom