Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Assassin's Creed 4: Black Flag native 1080p patch now live on PS4 - lähde: http://www.gamespot.com/articles/as...ive-1080p-patch-now-live-on-ps4/1100-6416269/
Seurannut streameja ja innostunut pelistä. Vielä parempi kun saadaan se viimeiin 1080p tasolla.
Miten pistoolit ladataan täyteen? Hahmo aina vaan lataa sen yhden kun loppuu. Miten saan sen 4 panosta käyttöön kerralla?
Jos ei ole sarjan aikaisempia osia pelannut (vilkaisin joskus kakkososaa, ei napannut jostain syystä) niin kannattaako tämä hankkia vai ei? Kehuja olen lukenut, mutta missaako pelistä jotain olennaista aloittamalla sarjan Black Flagista?
Itseä peli myös kiinnostaisi lähinnä uuden alkaneen sukupolven vuoksi. AC3 oli minulle sarjan "fanina" suuren suuri pettymys, ja en haluaisi lähes 70e täysin pask.... huonoon peliin sijoittaa. Eli onko enemmän vanhaa kunnon katoilla pomppimista, vai uutta pikasiirtyilyä? Lähitaistelut? Muut tehtävät? Pelin sudenkuopat? Pelin parhaat hetket (spoiler free)? Kerro heti!
Aihetta en kauheasti uskalla lukea taaksepäin, sillä liian usein siellä on jotain sellaista, jotka spoiler-tägeihin kuuluisi...
Kuvan minkä arvosteluista olen saanut, niin assassiini-teema taitaa olla aika pienessä osassa piraattitoimintaan verrattuna.
Läpi on pelattu ja AC3:n twistin tiedän ja sitä mukaa myös miten pelit liittyvät toisiinsa.Kolmosen tarina jatkuu pienessä mittakaavassa, ja jos et kolmosta ole pelannut läpi, takaan että olet aivan pihalla siitä mitä tapahtuu ja miksi
Miten tuolla mörssärillä ammutaan? Eli se pitkän matkan tykki mikä on laivan nokassa.
Onkin vienyt täysin mukanaan. Ei malttaisi lopettaa pelaamista ollenkaan. Ja AC meininkiä loppupeleissä ollu niin vähän et on voinut nauttia itse merirosvotouhusta. Aivan huikea peli.