Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed IV: Black Flag

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wilpuri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed IV: Black Flag

Sequence 8 menossa ja puuduttaa kyllä todella pahasti jo ja nyt tuli vielä eteen ettei pääse tehtävää läpi kun vihu laiva on liian vahva. Pistääkö tää peli vielä aikuisten oikeasta grindaamaan? Laivan upgradet helvetin kalliita eikä ole saanut kuin muutamia tehtyä. Ei puuuuuh.

Mulla kävi samoin. Piti päivittää laiva, muttei sitä voinu päivittää, kun olin jääny johonkin kummalliseen taisteluvälitilaan. Melkein lens ohjain seinään.

Miten multiplayerissa pystyy ampumaan? (Esim. deathmatchissä siis.) Tarvitseeko saavuttaa joku tietty taso, ennen kuin pystyy käyttämään pistooleja?

Miten multiplayerissa pystyy ampumaan? (Esim. deathmatchissä siis.) Tarvitseeko saavuttaa joku tietty taso, ennen kuin pystyy käyttämään pistooleja?
Pistooli avautuu käytettäväksi tasolla 38.

Miten klaaniin pystyy liittymään? Löytyykö jostain lista esim.
aktiivisista klaaneista?

Tuosta Fleet Gamesta vielä kysymys. Eli jos frendilistalla joku pelaa tuota fleet gamea Xbone:lla niin voiko esim. 360:llä pelaava silti nopeuttaa bonella pelaavan laivoja fleet gamessa?

Miten klaaniin pystyy liittymään? Löytyykö jostain lista esim.
aktiivisista klaaneista?

Ymmärtääkseni vain saamalla kutsun. Kun pelaa aikansa, alkaa kutsuja sadella. Minulle on ainakin tullut
kutsuja yli kymmeneltä, isommilta ja pienemmiltä.

Kertokaahan nyt hölmölle kädestä pitäen miten tuo pelin app saadaa yhdistettyä ps3:lle.

Uplay yhteys on vihreellä ja toimii mut pleikkariin ei anna mitään. Oon pelannu vast 3%, vaikuttaako se jotenkin?
Pitääkö mun iskeä jotain koodeja johonkin?

PÄIVITYS
Ilmeisesti olin liian vähän sitä pelannu kun nyt aukes vasta kaikki lisähärpäkkeet kuten asusteet jne ja alkoi app yhteyskin toimimaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo elikkä mulla oli tämä kyseinen peli Boxilla ja pidin siitä niin paljon, että ajattelin ostaa tuon Freedom Cry Standalone version PS4:lle...noh, ensimmäisen nopean tehtävän jälkeen meikäläistä tervehtii nyt tuossa ruudulla teksti "asennus käynnissä, xx sekunteja jäljellä"...ensin näytti, että 0 sekuntia jäljellä ja lähti menemään ylöspäin? Sitten kun oli 99 sekuntia jäljellä niin meni taas nolliin ja nyt tällä hetkellä näyttää tällä toisella kierroksella, että 75 sekuntia jäljellä. Siis, mitä hemmettiä? Kuin kauan tässä nyt saa odotella, että tuo tuota asentelee? :confused:

EDIT:

Jaaha, nyt se näköjään loppui...eipä enään mitään.

Eikös tämä ole sellainen ns. irto-osa? Mitä nyt päähahmo on jotain sukua kolmannen osan päähahmolle. Eli ei ole tarvinnut pelata aikasempia vaan tässä on oma "animus tarina"?

Tässä(kään) ei ilmeisesti pysty menemään muurin/seinän yms. taakse piiloon esim. Watch_Dogsin tapaan eikä kyyristymään?

Eikös tämä ole sellainen ns. irto-osa? Mitä nyt päähahmo on jotain sukua kolmannen osan päähahmolle. Eli ei ole tarvinnut pelata aikasempia vaan tässä on oma "animus tarina"?

Tässä(kään) ei ilmeisesti pysty menemään muurin/seinän yms. taakse piiloon esim. Watch_Dogsin tapaan eikä kyyristymään?

Ihan on jatko-osa kolmosesta eteenpäin (Liberation on prequal tälle), mutta aiempien stooreja ei tarvitse tietää, mutta peli aukeaa paremmin jos on ne pelannut.

Kyllähän Edward pystyy kulman takana piilottelemaan, mutta suojautuminen ei ole lähelläkään Watchdogsin tasoa.

Pitkään se kesti, mutta nyt olen päässyt Black Flaqin maailmaan. Alun perin en hankkinut peliä julkaisussa PS4:lle, koska pelin teema ei oikein innostanut. Historiallisesti tykkään enemmän renesanssin ajanjaksosta ja ristiretkien aikakaudesta (eli Assassin's Creed - Brotherhood). Pelisarjassa minua on seuraavan osan pariin vetänyt lähestulkoon aina nykyaikaan sijoittuva tarina ja samoin kävi tämän osan kanssa. Vihdoin alkoi mietityttämään se, mitä tapahtui ACIII:n jälkeen. On aika raottaa verhoa ja katsoa, olisiko tässä osassa vastauksia.

Olen pelin ensimmäisessä kaupungissa Havannassa tällä hetkellä ja pelaamisen perusteella vaikuttaa tutulta ja turvalliselta Assassin's Creed -peliltä, mutta samalla myös next gen -peliltä. Grafiikka on komean näköistä ja varsinkin merellä näky on komeaa. Pelin osa-alueet toimivat todella hyvin, oikeastaan ainut harmittava asia on kiipeily. Välillä Edward tuntuu menevän "autopilotilla" ja välillä tuntuu että hahmo ei pääse esteen yli, vaikka nimenomaan pitäisi. Toinen asia, mikä hieman mietitytti oli esimerkiksi tehtävässä jossa
lähdettiin vapauttamaan tietäjää
oli ongelmia puussa hyppelemisen kanssa. Suoraan edessä näytti olevan puu jonka kautta mielestäni olisi pitänyt päästä hyppimään toiseen puuhun, mutta tässä kohtaa putosin aina maahan. Piti etsiä kiertotie, tosin "Restart from last checkpoint"-toiminnolle olisi ollut tarvetta. Nämä ovat kuitenkin pikkuisia ongelmia verrattuna siihen mitä pelitarjoaa, vaikka en olekkaan ehtinyt pelata kovin pitkälle niin voin sanoa, että peli on saanut minut koukkuun, kuten aikaisemman Assassin's Creed -pelit. Mielenkiinnolla odotan, tekeekö peli minulle Red Dead Redemptionit eli saa kiinnostumaan kyseisestä aikakaudesta, vaikka en ole alunperin ollut kovin kiinnostunut. Täytyy tutkia myös pelin tietokantaa josta löytyy tiedot hahmoista.

Onko pelissä muuten vielä mukana kyyryssä hiippailua? Yritin tuossa aikaisemmin mainitussa löytää kontrollia kyseiseen toimintoon, mutta en löytänyt.

Onko pelissä muuten vielä mukana kyyryssä hiippailua? Yritin tuossa aikaisemmin mainitussa löytää kontrollia kyseiseen toimintoon, mutta en löytänyt.
Ei ole mahdollista manuaalisesti. Edward menee kyyryyn vain puskissa piilotellessaan.

Ongelamana on,että yritän mennä tehtävään mutta tulee että tehtävä ei ole käytössä tässä muistossa. Kartalla ei muita päätehtäviä muutenkaan näy. Jos joku kertois miten jatkaa nii oisin kiitollinen. Olen menossa siis 3 muistossa viimeisin tehtävä oli se kun varjostettiin sitä kauheen kokosta espanjalais alusta.

Tänään tuli pelattua läpi, oikein maittava peli pl. kaikki varjostus ja kuuntelu tehtävät. Ei silti pääse 2:sen tasolle, Unitylle on taas sitten suuremmat odotukset kun ei enää olla merellä.

Täytyi lähteä saalistamaan resursseja. Jakso 8, tehtävä 2 oli sen verran haastava, että oli pakko parantaa laivaa, mutta ei ollut tarpeeksi puuta, joten aloin ryöväämään varastoja, jotta saisin paranneltua laivaa. Sitten pitää valloittaa se tykkitorni, niin sekään ei olisi riesana. Olisiko teillä muita vinkkejä kyseiseen tehtävään?

Kyseessä siis on tehtävä, jossa koitetaan saada valloitettua laiva, jotta saadaan tietää minne Princess telakoituu vapaa-aikana.

Täytyi lähteä saalistamaan resursseja. Jakso 8, tehtävä 2 oli sen verran haastava, että oli pakko parantaa laivaa, mutta ei ollut tarpeeksi puuta, joten aloin ryöväämään varastoja, jotta saisin paranneltua laivaa. Sitten pitää valloittaa se tykkitorni, niin sekään ei olisi riesana. Olisiko teillä muita vinkkejä kyseiseen tehtävään?

Kyseessä siis on tehtävä, jossa koitetaan saada valloitettua laiva, jotta saadaan tietää minne Princess telakoituu vapaa-aikana.
Laivan päivitys on kaiken a ja o, täysillä päivityksillä ei juuri tarvitse muuta kuin ammuskella viholliset yksi toisensa jälkeen pohjaan, ainoastaan Legendary Shipsit ovat pirun vaikeita voitettavia jopa täysillä päivityksillä. Muuriammuksilla saa nopeasti isommat laivat heikennettyä ja linnoitus kannattaa tosiaan vallata niin sieltä saa meritaisteluihin tulitukea.

Nappasinpa PS4:lle Ass Creed Freedom Cryn alesta kun kerta halvalla sai. Ei olisi kannattanut, noin 4 tuntia takana ja noin 20 jäätymistä, 4-5 kertaa ukko jumittanut talon sisään ja lukemattomia muita bugeja jotka eivät onneksi aina ole estäneet pelaamista. Jos tämän tuurillani läpi pääsen niin voin taata etten ikinä enää osta edes aleista tämän talon pelejä.

Aika metkaa kun minulla ei ollut muita ongelmia kuin pari kertaa ruudulle hypännyt CE-34878-0 error joka ei ole edes mitenkään pelikohtainen. Ei bugannut tai jäätyillyt mitenkään. Se itsenäinen versio kyseessä jos sillä jotain eroa on.

Joo, kaveri kanssa samaa ihmetteli (itsenäinen versio kyseessä myös hänellä ja minulla). Pitää pistää poistaen peli ja ladata uudestaan jos auttaisi. Ei edes näin paljoa ollut ongelmia AC3:sen kanssa kun Wii U:lla sen pelasin.
Mutta sitä lupausta en riko että tuon puljun pelejä ostan enää :D

Ylös Bottom