Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Origins

Fabre#4

Well-Known Member
Genre: 3rd person open world
Alustat: PS4, PC, Xbox One
Julkaisupäivä: 27. lokakuuta 2017

150073brp.jpg


Salamurhaajasarja siirtyy lokakuussa antiikin Egyptiin, joten lienee aika avata tulevalle pelille oma ketjunsa. Alla myös pari videota, joista ensimmäinen esittelee päähahmo Bayekin ja hänen uskollisen apurinsa Senun taustoja ja alemmassa videossa on sitten kunnolla gameplaytä sivutehtävästä.

[video=youtube;1q_SiSSwPlg]https://www.youtube.com/watch?v=1q_SiSSwPlg[/video]

[video=youtube;tFm6-i-_gZU]https://www.youtube.com/watch?v=tFm6-i-_gZU[/video]
 
Vastaus: Assassin's Creed: Origins

Ensimmäinen AC Bloodlinesin jälkeen josta en odota mitään. Tarinan takia tulee pelattua, mutta nuo pomotappelut ovat aina olleet sarjassa huonoja. Samoin tuo, että on olemassa vartijoita joille ei voi tehdä mitään jos ei ole riittävät korkealla tasolla olevat aseet ja hahmo..
 
Vastaus: Assassin's Creed: Origins

Ensimmäinen AC Bloodlinesin jälkeen josta en odota mitään. Tarinan takia tulee pelattua, mutta nuo pomotappelut ovat aina olleet sarjassa huonoja. Samoin tuo, että on olemassa vartijoita joille ei voi tehdä mitään jos ei ole riittävät korkealla tasolla olevat aseet ja hahmo..

Itellä taas aikalailla päinvastaset fiilikset. Black Flagin jälkeen ollut aikalailla sellanen "meh"-fiilis ja täyskyllästyminen, vaikka Unityn ostinkin, mutta tämän kohdalla huomaa peliä ihan oikeasti jopa jonkun verran odottavansa!

Syitä on useampiakin. Ensinnäkin tuo muinainen Egypti on aikakautena todella paljon kiinnostavampi kuin parin edellisen osan Pariisi ja Lontoo. Toisekseen nuo uudistetut pelimekaniikat ja hahmon kehittäminen kiinnostavat. Taistelu näyttäisi olevan nyt uudistettu ja siihen kylkeen tosiaan taitopisteiden kerääminen, paljon erilaista varustetta ja loottia yhdistettynä isoon määrään tutkittavaa, niin kyllä tämä kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin vuosiin. Edellisen kerran sitä on ollut ennakkoon näin innoissaan AC-sarjan pelistä kakkosen ja kolmosen aikaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Origins

Uutta traileria tullut ulos ja hyvältä näyttää :)

[video=youtube;MEeYxlTw6b8]https://www.youtube.com/watch?v=MEeYxlTw6b8[/video]
 
Vastaus: Assassin's Creed: Origins

Peliin tulee myös väkivallaton pelimuoto, jotta voit opetella historiaa.
http://respawn.fi/assassins-creed-o...an-lapipeluun-historianoppi-paremmin-perille/

Itse en tuollaista nyt niin historian kannalta kaipaa, mutta mulla on muksut pelanneet kaikki edellisiä osia todella mielellään. Siis ratsastaneet hevosilla, etsineet arkkuja, kiipeillyt katolla jne puuhastelua. Katsovat myös kun minä pelaan.

Niissä olisi ollut todella kiva tuollainen pelimuoto.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Origins

Tämä peli on alkanut kuumottaman ihan hemmetisti viimeaikona kun on katsellut gameplay videoita ja tutustunut pelin uusiin ominaisuuksiin. Uusitut taistelut, roolipeli elementit sekä lootti systeemi ovat todella hyviä uusia ominaisuuksia. Vielä kun Egypti kaikkine upeine rakennuksineen ja pelin arkkitehtuuri ovat aivan uskomattoman upeaa katsottavaa ei voi olla innostumatta uudesta AC pelistä. Poissa ovat parin viimepelin betoniviidakot jotka eivät samalla tavalla lämmitä mieltä kuin tälläinen valtava avoin alue missä voi mennä mihin vaan. Tornit ovat "poissa" vihdon ja peliä pitää itse tutkia sekä käyttää lintuaan apuna jos niin halajaa. Sen verran positiivinen maku jäänyt että kaikista loppuvuoden huippunimikkeistä tämä on se joka lähti pre-orderiin. :eek:

Tuo uusi tutkimus/historia mode kuulostaa myös todella mielenkiintoiselta.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Origins

Mitäs mieltä täällä ollaan tulevasta pelistä? Youtube täynnä videoita tästä ja hype ehkä alkanut jo laskea.. näyttää kivalle, egypti on hieno kohde pelille, mutta...hmm tää on kyl niin nähty jo. Pitäskö perua ennakkovaraus ja ostaa myöhemmin kun hinta tippuu vai pitää se. Olen miettinyt witcher 3 ostoakin tässä ja puhutaan että olisi kopsattu siitä elementtejä tähän uuteen ac.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Origins

Mitäs mieltä täällä ollaan tulevasta pelistä? Youtube täynnä videoita tästä ja hype ehkä alkanut jo laskea.. näyttää kivalle, egypti on hieno kohde pelille, mutta...hmm tää on kyl niin nähty jo. Pitäskö perua ennakkovaraus ja ostaa myöhemmin kun hinta tippuu vai pitää se. Olen miettinyt witcher 3 ostoakin tässä ja puhutaan että olisi kopsattu siitä elementtejä tähän uuteen ac.

No aika no-brainer ostaisko ennemmin jo julkaistun ja pätseillä viimeisen päälle kuntoon hiotun Witcher 3 - pelin halvalla vaiko ennakotilata pelin karseaan hintaan kun vielä itse pelistä ja sen sisällöstä ei ole tarkempaa tietoa. Varsinkin kun tiedetään historia julkaisijan "onnistumisista" pelien julkaisujen kanssa. Eikö se ole jo sovittu, että mitään peliä ei enää enakkotilata (poislukien Rockstar Gamesin pelit) :)
 
Aiai, viikko enään tähän herkkuun. Mahdollisimman vähän katsottu gameplaytä, mutta sen verran kuitenkin että tietää pelin näyttävän todella hyvältä. Enpä muista koska viimeks ollut AC pelistä hype päällä :D
 
En muista itsekään milloin viimeksi olen odottanut uutta AC-peliä. :D En kuitenkaan osta peliä heti julkaisussa, vaan silloin kun Xbox One X on olohuoneen pöydällä, niin pääsee sitten suoraan pelaamaan hyvillä grafiikoilla. Jokainen gameplay -pätkä tuo hypeä vain entistä enemmän ja varsinkin tämä AC-pelin uusi aihealue: Egypti kiinnostaa todella paljon!
 
Itse ainakin odotan tätä lujasti ja ennakkotilattunakin..Taidan kuitenkin aloittaa pelaamisen vasta Xbox One X:llä, joten parisen viikkoa pitää kärvistellä ennen tän pariin pääsemistä..
 
Onko tietoa, löytyykö pelistä historiallisia henkilöitä? Peli kiinnostaa ainoastaan siinä tapauksessa.
 
Ylös Bottom