villevaino
Member
Ajaako mikä vehje tätä 60fps? vain PC?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kaikki konsoliversiot (ml. PS4 Pro ja Xbox One X) ovat sen 30 fps.Ajaako mikä vehje tätä 60fps? vain PC?
Tuli nyt sellainen 3h sessio vedettyä peliä ja kyllähän maistuu erinomaiselta. Uusitut liikkumis ja kiipeily kontrollit ovat ensimmäinen asia joka tuntuu todella hyvältä ja sulavalta. Uusittu taistelusysteemi on hemmetin paljon parempi kuin aikaisemmin. Mutta se pelin kuningas asia on itse Epygti, aivan käsittämättömän upea fiilis tutkia mestoja ja tehdä tehtäviä. Grafiikat ovat todella upeat ja äänimaailma on loistava myös ääninäyttely jota pelkäsin aluks olevan vähän kehno. Päähahmo on alun perusteella paras sarjassa ja juoni tuntuu todella mukaan tempaavalta.
Miinuksia, no tietysti ne perus hassut animaatioit joita näkee hahmoilla välillä tälläsissä peleissä ja stutterointi cutsceneissä. Bugeja ei ole tullut vastaan ja peli toimii loistavasti.
Ehdottomasti sarjan paras osa alun perusteella mutta katsotaan miten jaksaa loppuun asti kantaa.
Yhdyn hideon kommenttiin, itelläkin takana sellanen 4 tuntia ja aika alkutekijöissä vielä ollaan ku ihastellaan upeaa egyptia ja tehdään sivutehtäviä jotta taso nousisi päätehtävää varten. Kyllä itse ainakin pidän tästä uudesta taitelusysteemistä, toimii! Suosittelen kyllä jos esim black flagia olet pelannut joka oli loistava AC.Olen yrittäny päättää tämän ja Wolfensteinin välillä ja varmaan laitan tän Originsin kohta lataukseen. Pidin Syndicatesta aika paljon, ei se paras AC ollut mutta askel hyvään suuntaan.
Osa pelaajist tosin sanonu et taistelu on aika huonoa täs, kuin joku lite-dark souls, mut ilmeisesti ihan toimivaa kuitenkin?
Yhdyn hideon kommenttiin, itelläkin takana sellanen 4 tuntia ja aika alkutekijöissä vielä ollaan ku ihastellaan upeaa egyptia ja tehdään sivutehtäviä jotta taso nousisi päätehtävää varten. Kyllä itse ainakin pidän tästä uudesta taitelusysteemistä, toimii! Suosittelen kyllä jos esim black flagia olet pelannut joka oli loistava AC.
Olen yrittäny päättää tämän ja Wolfensteinin välillä ja varmaan laitan tän Originsin kohta lataukseen. Pidin Syndicatesta aika paljon, ei se paras AC ollut mutta askel hyvään suuntaan.
Osa pelaajist tosin sanonu et taistelu on aika huonoa täs, kuin joku lite-dark souls, mut ilmeisesti ihan toimivaa kuitenkin?
Ooks huomannu mite vihuje tekoäly toimii? Tossa ku videoita kattellu niin usein tuntuvat näkevän pelaajan seinien läpi.
Ainakin se mitä itse nähnyt videoita nii peli pääsee oikeuksii vasta pceellä et ei taida riittää teho edes proolla et jöööAika samoilla linjoilla ja mietteillä mennään. Erittäin hyvä kokonaisuus alusta saakka. Unityä tuli pelattua ja aikalailla tarina nopeasti läpi ja peli hyllyyn. Ihan hyvä peli. Sama täällä eli syndicatea en edes miettinyt. Nyt kiinnostus tähän heräsi samantien kun kyseessä oli egypti ym. Ja pelissä on tosiaan paljon uusia juttuja ja vanhoja paranneltu. Taistelu hyvää ja oikeasti saa tehdä töitäkin. Jos tulee alussa monta vihollsista vastaan niin nopeasti saa miekkaa rintaansa. Tämän parissa saa kulumaan aikaa paljon ja kaikki on vielä edessä. Onneksi tuli hankittua ja odotan innolla vielä grafiikka parannusta kunhan HDR tuki tulee. Voi sen jälkeen tipahtaa leuka. Tällaiset pääsevät oikeuksiin Prolla ja kunnon TV:llä. (4k oled hdr)
Siksi aloitankin tämän vasta reilun viikon päästä, kun laitan Xbox one X tulille..Eiköhän sillä saa jo suht hyvän konsolikokemuksenkin..Ainakin se mitä itse nähnyt videoita nii peli pääsee oikeuksii vasta pceellä et ei taida riittää teho edes proolla et jööö
Nyt menee vähän offtopic .Huoh! Mennään täälläkin tähän PC on paras eikä teho riitä edes Prolla. Ei noissa älyttömiä eroja ole. Toki PC:llä varjot ovat tarkempia.
Mutta lopulta jos ei PC ole kiinni isossa 4k hdr TV:ssä tai omista sellaista monitoria niin meh.. HDR tuo kuitenkin pelehin kuin leffaan sen loppusilauksen jolloin pienillä tarkkuus eroilla ei enää ole merkitystä. Toki tämä on vain minun mielipide.