Jos epäilyttää niin älä osta. Tekoäly on tyhmä ku saapas, välillä vihut näkee sut kaukaa ja välillä saat olla muutama metrin pääs eikä ne tajua mitää. Käytännös voit istuu puskas vislaamas porukkaa sinne yksitellen ja tappaa sitä mukaa ku tulevat lähel. Sivutehtävät on sitä samaa, mene paikkaan X ja joko tapa kaikki, pelasta joku tai pölli vankkuri. Pelastustehtävät varsinki on syvältä, joko sun pitää KANTAA joku ulos vihuje läpi mikä johtaa tappeluun vaikka hienosti sniikkasit sisälle tai sit sun pitää suojella sitä heppuu jolloinka tekoäly paskoo allensa lopullisesti (npc ei tiedä mitä tehä ku ottaa lämää, mulla se juoksi linnakkeen pihaa ympäri).
Jos kuolet kun yrität suojella, tehtävä ei ala alusta vaan spawnaat linnakkeen ulkopuolel ja se suojeltava npc jää yksin vihuje keskel xD onneks se ei kuole mut se pitää sit hakee sielt ku se kaatuu maahan.
Tarina ollu tähä mennes tosi tylsä perus kostotarina. Ääninäyttely ja animointi on aika hirveää jote oon skipannu sivutehtävien kälätykset.
Ja miksi, miksi ne tunkee tota kökköä modernin ajan templar/assassin juonta toho mukaan, lopettaisivat jo
Mut hei, maisemat on hienot
njoo, niiku huomaa niin oon pikkase kyllästyny tähä, kyllä AC:t on jo niin nähty. Tarina ei pidä otteessaan yhtään ja tuo taistelu sekä heikko tekoäly pilaa tän iha totaalisesti. Vielä ku saat avattua kyvyn jolla voit itse ohjata nuolia ilmassa (jep.. Voit ampua vaikka itseäs talon ympäri selkään) niin ei muuta ku puskasta snipaamaan porukkaa, kukaan tajua mitää mitä tapahtuu.