Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

:confused: voiskohan kaatumiset johtua tosta ps3 2.0 firmwaresta? ku monilla kaatuilee/hidastelee nytte pelit jotka ennemmin toimi normaalisti.etusivulla nyt uutisissa ps3 päivitys varmaankin jo ens viikolla.on huomannu näköjään ongelmat.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

ps3-player sanoi:
:confused: voiskohan kaatumiset johtua tosta ps3 2.0 firmwaresta? ku monilla kaatuilee/hidastelee nytte pelit jotka ennemmin toimi normaalisti.etusivulla nyt uutisissa ps3 päivitys varmaankin jo ens viikolla.on huomannu näköjään ongelmat.

Samaa kävin itse kommentoimassa. Voisiko olla noin hienosti että saisivat AC:n konsolin päivityksellä kuntoon?

Tosin esiintyyhän sama ongelma myös vanhoissa päivityksissä mitä Ubin sivuilla kyselyä tekivät, sekä 360:n omassa versiossa.

Jokatapauksessa nopeasti uuden päivityksen tekivät, se kielisi jostain vakavammasta, mutta ainakaan itse en ole konsolini toiminnassa mitään häikkää huomannut. AC:sta taas on noussut ilmeisen iso kohu, ja päivityskin tulee nyt heti tämän jälkeen... Toivossa on hyvä elää. ;)
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

DaVinski sanoi:
Samaa kävin itse kommentoimassa. Voisiko olla noin hienosti että saisivat AC:n konsolin päivityksellä kuntoon?

Tosin esiintyyhän sama ongelma myös vanhoissa päivityksissä mitä Ubin sivuilla kyselyä tekivät, sekä 360:n omassa versiossa.

Jokatapauksessa nopeasti uuden päivityksen tekivät, se kielisi jostain vakavammasta, mutta ainakaan itse en ole konsolini toiminnassa mitään häikkää huomannut. AC:sta taas on noussut ilmeisen iso kohu, ja päivityskin tulee nyt heti tämän jälkeen... Toivossa on hyvä elää. ;)
näin on ;) ite elättelen toiveita ton päivityksen suhteen. oma ac saapuu vasta discshopin saatua lisää. ps.discshopin sivuilla ku klikkaa ac ps3 version auki,lukee että toimitus myöhässä ubisoftilta :confused: jos niiltä on lähteny susierä liikkeelle ja ei myönnä sitä koska häviäisivät niin paljon $$$? ehkä korjjaavat asian nyt..ehkä olin onnekas ku en saanut ensimmäisten joukossa ACta :rolleyes: ennen en oo tuoommosta discin sivuilla nähnyt.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Tathalas sanoi:
http://playstation3uk.net/ps3uk-review-assassins-creed/

Tuossapa arvostelu, jossa noita pelin ongelmia jopa mainitaan..

Through no hardware fault of its own the PS3 version has terrible frame rate, clipping and screen tearing issues. As well as that on playing it this morning again the game completely froze which eventually crashed the PS3.

:(

*huokaus*

Onkohan sama kopio liikenteessä joka IGNllä? Kas kun Gamespot hehkuttaa että framerate on parempi Sonyn versiossa, ja mitä tulee tearingiin, veikkaan että löytyy molemmista versioista. Vaikkakin sitä on jonkin verran, on sitä silti reilusti vähemmän kuin esim. Saints rowssa.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Kävi sellainen hassu ajatus mielessä, että entäs jos myyntiin onkin päässyt jonkin sortin huono erä ?
Esim Halo 3:n kohu siitä kun se naarmutti levyjä..

Kerrankin toivon että näin huonosti olisi päässyt käymään, niin voisi tulevaisuudessa ostaakkin tämän tekeleen..
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Snigge sanoi:
Kävi sellainen hassu ajatus mielessä, että entäs jos myyntiin onkin päässyt jonkin sortin huono erä ?
Esim Halo 3:n kohu siitä kun se naarmutti levyjä..

Kerrankin toivon että näin huonosti olisi päässyt käymään, niin voisi tulevaisuudessa ostaakkin tämän tekeleen..

Halo 3 oli kyseessä huono kotelo...
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Snigge sanoi:
Kerrankin toivon että näin huonosti olisi päässyt käymään, niin voisi tulevaisuudessa ostaakkin tämän tekeleen..
No itse en näinkin hyvää peliä jättäisi pienien kaatumis ongelmien takia ostamatta... Itse olen pelannut nyt 15 tuntia ja eilen 5 tunti putkeen eikä ole kaatunut kuin kerran. Varsinkin PC:llä edes vähän pelanneet kohauttavat vain olkaansa tämän sattuessa siitä ei niin sanotusti haittaakaan ole kun peli tallentaa itsensä useammin kuin pelaaja itse sen tekisi mikäli tallennus olisi mahdollista...
Ja jos joku päättää vastata tähän että "se on periaate kysymys" niin jätä vastaamatta.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Psyke sanoi:
Itsellä ei ole jämähtänyt peli kertaakaan muutaman tunnin pelailun aikana. Toivottavasti ei myöhemminkään. Eipä juuri valitettavaa toistaiseksi...
paitsi sci-fistä, joka on täysin turha ja typerä elementti tässä pelissä. What were they thinking?
Samat sanat. Yhä sitä ekaa jämähdystä odotellessa.

Spoilerissa samoilla linjoilla myös:
Tuo scifitekno-läppä tuntuu niin käsittämättömän päälleliimatulta, että oksat pois. Rikkoo helvetisti pelirytmiä ja pilaa fiilistä ne tylsät ja hitaat kohtaukset, joissa päähenkilön "muistia" tutkitaan. Täyttä paskaa. Lisäksi se tekee koko Altairista nössön ja ruikuttavan pellen, eikä synkkää ja paatunutta tappajaa. Kaikki tyyli ja vähäinenkin mystiikka hahmon ympäriltä on sekunneissa pyyhitty huitsin nevadaan. Olisivat edes pitäneet homman salaisuutena vähän pidempään, mutta ei, heti alussa läväytetään koko homma pöytään.

Ubilla on taidettu pelätä sensuuria ja kukkahattutätejä oikein huolella.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

nothing sanoi:
Halo 3 oli kyseessä huono kotelo...
Eikös se LE-versio naarmuuntunut pelatessa ? Noh, samapa tuo, ei kuulu tänne kuitenkaan..

Eikä tuossa ollut mitään dissausta takana, kunhan annoin esimerkin jonka takana oli toivoa että tämä olisi sellainen vika joka voidaan korjata.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Mitä pojat tuossa spoilerissa puhuivat, olen täysin samaa mieltä. Menee paremmin kun kuvittelee että tämä "osa" peliä on vain jonkin sortin lobby jota koskaan ei tapahtunutkaan. Muuten tarina on erittäin mielenkiintoinen.

Mitä tulee läpipeluuseen, muutama arvostelija on valitellut että pelin pelaa läpi 10 tunnissa, aikamoista läpijuoksua on saanut olla! Itsellä ehkä tuo 10 tuntia nyt takana, kaksi salamurhaa tehtynä. Tottakai on tullu kierrettyä jokainen mökki Kingdomissa mikä vastaan on tullut, mutta kaupungeissa ei edes suuremmin ole tullut pyörittyä, mitä nyt kaikki tehtävät on tehty mutta muuten en pahemmin ole paikkoihin tutustunut.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

samuel6 sanoi:
Mitä pojat tuossa spoilerissa puhuivat, olen täysin samaa mieltä. Menee paremmin kun kuvittelee että tämä "osa" peliä on vain jonkin sortin lobby jota koskaan ei tapahtunutkaan. Muuten tarina on erittäin mielenkiintoinen.

Mitä tulee läpipeluuseen, muutama arvostelija on valitellut että pelin pelaa läpi 10 tunnissa, aikamoista läpijuoksua on saanut olla! Itsellä ehkä tuo 10 tuntia nyt takana, kaksi salamurhaa tehtynä. Tottakai on tullu kierrettyä jokainen mökki Kingdomissa mikä vastaan on tullut, mutta kaupungeissa ei edes suuremmin ole tullut pyörittyä, mitä nyt kaikki tehtävät on tehty mutta muuten en pahemmin ole paikkoihin tutustunut.
Juu, Penny Arcaden " kertomus " valoitti tuota hyvin..
Pakkohan tämä on kai ostaa, vaikka sitten kaatuilisi tunnin välein, mutta mutta, odotellaan nyt kuitenkin vielä hetki jos Ubilla olisi jotain sanottavaa tästä..
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Nyt on jämähtänyt neljänteen tehtävään. Jelppiä.
Eli tehtävä missä voi valita mihin kaupunkiin menee. Meneepä mihin vain, niin miten saan kohteesta tietoa? Kaikki kotkan pesät on "synkattu", kontaktin luona käyty ja kaikki mahdolliset kansalaiset pelastettu. Mistään ei tule karttaan merkkiä tiedustelutehtävistä (salakuuntelu, varastelu ja nujakointi).
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Ekseli sanoi:
No itse en näinkin hyvää peliä jättäisi pienien kaatumis ongelmien takia ostamatta... Itse olen pelannut nyt 15 tuntia ja eilen 5 tunti putkeen eikä ole kaatunut kuin kerran. Varsinkin PC:llä edes vähän pelanneet kohauttavat vain olkaansa tämän sattuessa siitä ei niin sanotusti haittaakaan ole kun peli tallentaa itsensä useammin kuin pelaaja itse sen tekisi mikäli tallennus olisi mahdollista...
Ja jos joku päättää vastata tähän että "se on periaate kysymys" niin jätä vastaamatta.

No kyllähän se väärin on että pelejä tässä tilassa julkaistaan. Toisekseen vaikka esim sinulla se ei olisi vielä kovin usein jäätynyt, niin ottaako innokas odottajakaan (esim. minä) riskiä kun osa puhuu pelin totaalisesta jumimisesta (tilttaa aina samaan paikkaan) ja useammasta kymmenestä kaatumisesta yhdenkin päivän aikana?

Jos pelien toimimattomuus on PC:llä enemmän sääntö kuin poikkeus, niin kyllähän se aika surullista on. Toivottavasti konsoleilla ei olla samaan menossa hurjasta vauhdista huolimatta. Peliyhtiöiden pohja kuitenkin on tehdä rahaa, ja jos ne tekevät sitä näin "selkärangattomasti" se on kuluttajia kohtaan todellakin väärin. Jos kuluttajat tällaiset aina mukisematta hyväksyisivät, väittäisin näiden yleistyvän muidenkin pelitalojen osalta. Kiire kun niillä monesti on sitä kassaa kilistelemään..
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Kun tuossa valiteltiin, että taistelussa sinulla on vastassa korkeintaan kaksi sotilasta kerrallaan, niin oikeastaan tuo on ihan realistista. Meinaan oikeassakin elämässä nuo miekat sattuvat jos kunnolla kalahtavat kohdalleen. Äsken kävi yhdessä jalankulkijan pelastustehtävässä niin, että jouduin sumppuun ja olin varma, että kuolo noutaa. Nooh, kaksi sotilasta hyökkäsi kerrallaan, mutta tilaa ei ollut, niin toinen sotilas tappoi kaverinsa vahingossa.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Janus sanoi:
Kun tuossa valiteltiin, että taistelussa sinulla on vastassa korkeintaan kaksi sotilasta kerrallaan, niin oikeastaan tuo on ihan realistista. Meinaan oikeassakin elämässä nuo miekat sattuvat jos kunnolla kalahtavat kohdalleen. Äsken kävi yhdessä jalankulkijan pelastustehtävässä niin, että jouduin sumppuun ja olin varma, että kuolo noutaa. Nooh, kaksi sotilasta hyökkäsi kerrallaan, mutta tilaa ei ollut, niin toinen sotilas tappoi kaverinsa vahingossa.

Tuo on ihan totta, vaikken peliä omista, niin tosielämässä neljä yhtäaikaista hyökkääjää on maksimi jonka jälkeen he alkavat sulkea tilaa toisiltaan. Miekat kädessä voisi loogisesti kuvitella sen määrän olevan pienempi, vaikka juuri tuon kaksi.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Nyt on muutama tunti takana ja itseäni harmittaa SPOILER VAARA EHKÄ(?) ALKAA sivutehtävien puuttuminen kokonaan. Itse tykkään pelatessani kuluttaa mahdollisimman paljon aikaa ja tehdä kaikennäköistä pikkunäppärää eli sivutehtäviä. Mutta nyt niitä ei harmikseni näitä tulevan ollenkaan. SPOILER VAARA EHKÄ(?) LOPPU

Mutta noin muuten peli on ollut kelpo tavaraa. Suosittelen kaikille seikkailupelien ystäville
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

made44 sanoi:
Nyt on muutama tunti takana ja itseäni harmittaa SPOILER VAARA EHKÄ(?) ALKAA sivutehtävien puuttuminen kokonaan. Itse tykkään pelatessani kuluttaa mahdollisimman paljon aikaa ja tehdä kaikennäköistä pikkunäppärää eli sivutehtäviä. Mutta nyt niitä ei harmikseni näitä tulevan ollenkaan. SPOILER VAARA EHKÄ(?) LOPPU

Mutta noin muuten peli on ollut kelpo tavaraa. Suosittelen kaikille seikkailupelien ystäville
Eikös se varastelu ja ihmisten pelastelu ole periaatteessa sivutehtävä ?
Ja niiden lippujen keräilyssä on kuulemma porukalla hyvin mennyt aika, puhumattakaan Templarien murhaamisesta jne..
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

ps3-player sanoi:
näin on ;) ite elättelen toiveita ton päivityksen suhteen. oma ac saapuu vasta discshopin saatua lisää. ps.discshopin sivuilla ku klikkaa ac ps3 version auki,lukee että toimitus myöhässä ubisoftilta :confused: jos niiltä on lähteny susierä liikkeelle ja ei myönnä sitä koska häviäisivät niin paljon $$$? ehkä korjjaavat asian nyt..ehkä olin onnekas ku en saanut ensimmäisten joukossa ACta :rolleyes: ennen en oo tuoommosta discin sivuilla nähnyt.

Itse sain Atas Pc:ltä mailin jossa sanoivat että saivat liian pienen erän ja toimitus menee ensiviikkoon. Noh eipä siinä mitään. Katsotaan ja odotellaan, toivottavasti AC:ssä itsessään ei ole paljoa bugeja, ainakaan arvosteluissa ei mitään erityisesti mainittu.
 
Ylös Bottom