Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

samuel6 sanoi:
Ehdin jo keräämään kuudelta alueelta kaikki liput, mutta enempää ei yksinkertaisesti jaksa. Miksi? Nuo videopelihistorian tyhmimmät kaupungin asukkaat, jotka jauhaa samoja tekstejä minuutin välein. Jos omalla sohvalla joku jauhaisi korvan vieressä 3 tuntia putkeen että "Marsu on eläin, marsu on eläin, marsu on eläin", tinttaisin alta 2 minuuttia. Jostain syystä ohjelmoijat ovat tän pelin suhteen päättäneet että yritetään ajaa pelaaja hulluksi nauhoittamalla kolme lausetta tietokonehahmoille, ja varmistetaan vielä sillä että ne toistaa niitä ihan-koko-ajan.

Sen lisäksi, AI on aivan syvältä. "Sala"murhat on monesti anything but, päävihu on liian helppo tappaa, ja pakenemisessa ei ole mitään haastetta. Turhauttavaa kun pelillä on niin paljon potentiaalia, mutta kauniit grafiikat ja kiva liikkuminen ei kauaa jaksa hotsittaa näiden karseiden vikojen kanssa. Pelin kaatuilusta en edes mainitse mitään, itsellä on kahdesti kaatunut eli ei se niin suuri ongelma ole. Nämä muut ongelmat sen sijaan....sinänsä ikävää kun ensimmäisen viiden tunnin aikana olin yhtä hymyä, nyt aletaan olemaan siinä pisteessä että pari tappoa vielä pääpahiksista ja äkkiä peli kauppaan takaisin.

Zoukan iloksi muistan kuitenkin mainita että Gamespotin mukaan tämä on parempi peli kuin Mass Effect ja Uncharted... :p

Samaa mieltä. Peli on alussa hauska mutta bugeineen ja kaikkineen peli alaka pitkän päälle läydä rasittavaksi. Ubisoft on kussut homman koska pelillä olisi ollut potentiaalia vuoden peliksi.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Titanic sanoi:
Samaa mieltä. Peli on alussa hauska mutta bugeineen ja kaikkineen peli alaka pitkän päälle läydä rasittavaksi. Ubisoft on kussut homman koska pelillä olisi ollut potentiaalia vuoden peliksi.


Sanotaan näin : Sandbox peleistä tunnettu Rstar jos olisi ollut viimeistelyssä puikoissa, tämä olisi vuoden peli.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

samuel6 sanoi:
Sanotaan näin : Sandbox peleistä tunnettu Rstar jos olisi ollut viimeistelyssä puikoissa, tämä olisi vuoden peli.
No ehkä saadaan ensi vuonna R tähden tekele vuoden peliksi ? :)

Mutta, itseäni en usko toiston haittaavan, aikoinaan saatoin esim. San Andreaksessa ajella pientä rinkiä tunnin jos toisenkin, ja seurailla tyhmää tekoälyä :D
Ilmeisesti tyhmä tekoäly löytyy tästäkin, että no problems for me :P
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Ihan vaan historian mukaan tässä kommentoin..

Altaïr on hashashin, eli ei mikään Agentti 47. Hashashinit olivat aktiivisia, mutteivät kuitenkaan tappaneet jengiä ihan hirveästi. Heidän kova maineensa tuli siitä, että jokainen murha oli julkinen teloitus, mahdollisimman raaka ja verinen, jotta ihmiset menisivät paniikkiin, ja murhaajan olisi helpompi paeta. Myrkkyjä ja jousia ei käytetty, koska ne olivat pelkureiden aseita. Hashashinejä ei saatu elävänä kiinni muutoin kuin hirveällä tuurilla. Murhaajat eivät tehneet itsemurhaa, se oli yksi suurimmista synneistä, vaan taistelivat kuolemaan asti.

Näin ollen nuo julkiset, ja karmean paniikin aiheuttavat murhaukset ovat ihan normi härdelli. Haluisin vaan, että Assassin's Creed 2seen katseltaisiin Splinter Cellejä tarkemmin.. Ja voisi sitä BD-levyn tilaa käyttää äänimaailman lisäämiseen.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Janus sanoi:
Ihan vaan historian mukaan tässä kommentoin..
Heidän kova maineensa tuli siitä, että jokainen murha oli julkinen teloitus, mahdollisimman raaka ja verinen, jotta ihmiset menisivät paniikkiin, ja murhaajan olisi helpompi paeta. Myrkkyjä ja jousia ei käytetty, koska ne olivat pelkureiden aseita. Hashashinejä ei saatu elävänä kiinni muutoin kuin hirveällä tuurilla. Murhaajat eivät tehneet itsemurhaa, se oli yksi suurimmista synneistä, vaan taistelivat kuolemaan asti.
Näin "kaikkitietävä" wikipedia.

"Jousien ja myrkyn tapaisia keinoja, jotka olisivat antaneet murhaajalle mahdollisuuden paeta, ei käytetty, vaan murhat olivat käytännössä itsemurhaiskuja - tosin assassiinit eivät tehneet itsemurhaa, vaan antoivat vangitsijoidensa surmata itsensä."

Sotii vähän sanomaasi vastaan että he olisat yrittäneet paeta. Itse käsitäisin asian niin että he eivät sitä edes yrittäneet paeta vaan antoivat vihollisten tappaa itsensä. Mutta kupapa sitä oikeasti tiedää paitsi Hashashinit itse :rolleyes:

EDIT:

BTW, Hashashineista kertova kirja Alamut josta peli oli ideansa saanut suomennetaan ensi vuodeksi. Jostain luin näin, itse on ainakin pakko saada lukea se :D
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Itse luin enkku wikistä, plus yhdistelin muista lukemistani.

Kyllä tuon tasoiset yrittää aina pakoon. Yhden tappajan kouluttaminen on vaikeaa ja aikaa vievää. Ei ne ottanut jostain katuojasta pentua ja pistäneet niskaan räjähteitä ja potkasseet bussiiin taivaspaikan lupauksen kera.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Janus sanoi:
Itse luin enkku wikistä, plus yhdistelin muista lukemistani.

Kyllä tuon tasoiset yrittää aina pakoon. Yhden tappajan kouluttaminen on vaikeaa ja aikaa vievää. Ei ne ottanut jostain katuojasta pentua ja pistäneet niskaan räjähteitä ja potkasseet bussiiin taivaspaikan lupauksen kera.
Tähän aikaan tuo jo naurattikin :D

Mitenkäs porukalla, jaksaako kaupunkeja kierrellä ihan huvikseen läpipeluun jälkeen, vai puuttuuko GTA fiilis ?
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Snigge sanoi:
No ehkä saadaan ensi vuonna R tähden tekele vuoden peliksi ? :)

Mutta, itseäni en usko toiston haittaavan, aikoinaan saatoin esim. San Andreaksessa ajella pientä rinkiä tunnin jos toisenkin, ja seurailla tyhmää tekoälyä :D
Ilmeisesti tyhmä tekoäly löytyy tästäkin, että no problems for me :P

niimpä gta:n hölmöä tekoälyä oli hienoa kiusata ku poliisit ajoi pitkin vuoren huippuja autolla ja putosi minne sattui kun oli niin älyttömiä:p assasin vielä ostamatta mutta varmaan ostan jossain välissä kaikista haukuista huolimatta.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Snigge sanoi:
Tähän aikaan tuo jo naurattikin :D

Mitenkäs porukalla, jaksaako kaupunkeja kierrellä ihan huvikseen läpipeluun jälkeen, vai puuttuuko GTA fiilis ?

Ei jaksa. Alkuinnostuksen jälkeen kaikki näyttää samalta, ja oikeasti : ei se tekoäly pelkästään vaan tämä ohjelmointi ja ihmisten puheet! Älkää alkako keräämään lippuja, sitä ei meinaan pää kestä kun samat jutut toistaa. Kuulostaa ehkä turhalta narinalta mutta kyllä sen sitten huomaa kun se 15h on plakkarissa. Ja ei tätä voi GTAhan verrata millään tapaa, ihan erilainen peli vaikka open world onkin.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Hmm, saisivat tuoda tännekkin jonkin pelienvuokraus paikan, nyt ainoa paikka lähistöllä on R-kioski, ja sekin vuokraa vain PS2 pelejä..
No, ostoon se menee kritiikistä huolimatta :P
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

ei kyllästy sitten millään... kauan on pelattu ja pelataan vieläkin...
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

aivan käsittämön peli pelilla ei tee mitää yli puollet ajasta puhutaan vaan ja puhutaan paska peli :mad:
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

arit73 sanoi:
aivan käsittämön peli pelilla ei tee mitää yli puollet ajasta puhutaan vaan ja puhutaan paska peli :mad:

Offia: repesin.

Ja mitä tulee itse peliin? Pelihän on varsin loistava, ellei peräti yksi vuoden parhaimmista peleistä, harmittavan lyhyt tosin, mutta toivottavasti saadaan yhtä eeppistä jatkoa.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

arit73 sanoi:
aivan käsittämön peli pelilla ei tee mitää yli puollet ajasta puhutaan vaan ja puhutaan paska peli :mad:
MGS sarjassa puhutaan ja puhutaan, varmaan yli puolet ajasta, ei se tee siitä paskaa peliä..
Se on vaan dialogista kiinni.

Itse kyllä nautin peleissä kuuntelusta, enkä nyt tarkoita niitä repeatilla veteviä kansalaisia, vaan stoorin kannalta merkittäviä keskusteluja..
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Snigge sanoi:
Itse kyllä nautin peleissä kuuntelusta, enkä nyt tarkoita niitä repeatilla veteviä kansalaisia, vaan stoorin kannalta merkittäviä keskusteluja..
Itse en nauti kuuntelusta, vaan skippaan lörinät yleensä aina samantien. HS on varmaan ensimmäinen peli, jossa katsoin ja kuuntelin joka ikisen lätinän, enkä kadu.

AC:ssä hieman kismittää, ettei ole vaihtoehtona skipata niitä liirum laarumeita, mutta jostain syystä olen jaksanut ne kahlata silti läpi eikä ole edes harmittanut. Tämä peli on vaan kokemuksena niin vaikuttava (grafiikat ja musat auttavat todella pitkälle), että olen jaksanut vaihdella niitä kuvakulmia ja odotella glitchejä löpinäkohdissa.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Psyke sanoi:
Itse en nauti kuuntelusta, vaan skippaan lörinät yleensä aina samantien. HS on varmaan ensimmäinen peli, jossa katsoin ja kuuntelin joka ikisen lätinän, enkä kadu.

AC:ssä hieman kismittää, ettei ole vaihtoehtona skipata niitä liirum laarumeita, mutta jostain syystä olen jaksanut ne kahlata silti läpi eikä ole edes harmittanut. Tämä peli on vaan kokemuksena niin vaikuttava (grafiikat ja musat auttavat todella pitkälle), että olen jaksanut vaihdella niitä kuvakulmia ja odotella glitchejä löpinäkohdissa.
Niin no tuohan nyt riippuu pelistä tietenkin, mutta itse ostan melkein aina hyvin tarinapainoitteisia pelejä, joten tulee melkein selkäytimestä täällä :D
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Olisi kiva tykätä tästä pelistä, mutta ei..ei sillä että se huono olisi, mutta enpä usko koskevani tähän enää sen jälkeen kun olen kertaalleen sen läpäissyt.

Syitä on vaikea sanoa, mutta jotenkin se hiippailu, mikä on monessa pelissä tehty hyvin, tuntuu tässä pelissä jotenkin..surkealta. Kiipeily ja grafiikka on erittäin hyvin onnistunutta, mutta jotain tuosta ikäänkuin puuttuu.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

BadMF sanoi:
Olisi kiva tykätä tästä pelistä, mutta ei..ei sillä että se huono olisi, mutta enpä usko koskevani tähän enää sen jälkeen kun olen kertaalleen sen läpäissyt.

Syitä on vaikea sanoa, mutta jotenkin se hiippailu, mikä on monessa pelissä tehty hyvin, tuntuu tässä pelissä jotenkin..surkealta. Kiipeily ja grafiikka on erittäin hyvin onnistunutta, mutta jotain tuosta ikäänkuin puuttuu.
Hiippailuksihan tätä ei olekaan tarkoitettu..
Enemmänkin " mene huomaamattomasti tuonne, tapa tuo tyyppi, ja juokse kuin olisi tuli perseen alla " tyylillä :P
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Oh hoh! :eek: Ubisoft jopa on oikeasti julkaissut jo patchin tuohon peliin.

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/4951053316

Pelin pitäis päivittyä kun sen käynnistää. Tosin tuokin saattaa tulla jakoon vaiheittain, että saa nähdä milloin täällä kotomaassa tuo peli suostuu päivittymään.

PS. Jos pelinne päivittyi, niin loppuivatko ongelmanne? Olisi kiva kuulla palautetta, koska uskaltaisin sitten itsekin tuon pelin ehkä hankkia. ;)
 
Ylös Bottom