Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itselle tuo taas on (paskojen kontrollien kanssa) syy jättää peli kauppaan. Noita lokalisointeja kun ei taida saada pois ja ovat todella raivostuttavia mielestäni.. Taistelen vieläkin tuota Black Flagia kun mieli tekisi pelata ja tykätä pelistä mutta ei vaan jaksa enää. Tänään taas puolen tunnin sessio jossa jotain kapteenia jahdattiin juosten, tietäähän sen mitä siinä käy, kahdeksas kerta kun kaveri juoksee johonkin random tolppaan ja kapteeni pakenee niin peli sammu taas siihen..
Alkaa olla nää AC:t nähny.
Joo ite hankin ainakin jos tulee suomeksi ja veikkaan ettämhankin vaikkei tuliskaan.Mikäli tuo kannen vihjaus pitää paikkansa, siirtyy peli täällä jo vakavan harkinnan alle. Lokalisointi varmistaa mielenkiinnon juonta kohtaan. Idea luokkataistelusta ihan kelpo. Ubisoft ymmärtänyt myyntien olevan paljon kiinni käännöksestä. Kiitos vinkistä!
Joo ite hankin ainakin jos tulee suomeksi ja veikkaan ettämhankin vaikkei tuliskaan.
Julkaisu olisi kuukauden päästä ja kun vertaa aikaisempien osiin hypejunaan on tämä Syndicate jotenkin jäänyt vähemmälle huomiolle.
Noh, alusta asti olen ollut tän pelin kohdalla et ac..ei sinällään kiinnosta. Harmaa Lontoo, juu ei todellakaan kiinnosta. En todellakaan ole ostamassa.
Nyt kuitenkin tänään olen lukenut dome.fi:n molemmat ensikosketukset joissa on paneuduttu esim juuri historialliseen tarkkuuteen. Se nosti innoituksen aika korkealle, joten spoilasin itseäni YouTuben gameplay videoiden avulla.
Nyt alkaa olee fiilis, että täytyykö taas palata ac maailmaan. Ac itsessään ei edelleenkään kiinnosta, mutta kyllä nyt olen jälleen aika vakuuttunut, että historiallisessa Lontoossa olisi kiva seikkailla ja varmasti saisin rahoillani vastinetta kuitenkin.
Pelejä on niin paljon tullut ostettua, et jos suinkin pystyisin odottelee Storen ekoja tarjouksia ni ois hyvä, mut taas heikkona hetkenä joku ilta taatusti tämänkin ostan täyteen rahaan.