Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Syndicate

Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Ei itse pelissä sinänsä muuta vikaa ole kun se että liikaa kaupunkia. Mä haluaisin että seuraavassa AC:ssa oltais taas metsässä AC3 tyyliin.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Itselle tuo taas on (paskojen kontrollien kanssa) syy jättää peli kauppaan. Noita lokalisointeja kun ei taida saada pois ja ovat todella raivostuttavia mielestäni.. Taistelen vieläkin tuota Black Flagia kun mieli tekisi pelata ja tykätä pelistä mutta ei vaan jaksa enää. Tänään taas puolen tunnin sessio jossa jotain kapteenia jahdattiin juosten, tietäähän sen mitä siinä käy, kahdeksas kerta kun kaveri juoksee johonkin random tolppaan ja kapteeni pakenee niin peli sammu taas siihen..

Alkaa olla nää AC:t nähny.

Heh sama homma oli Unityssa, piti seurata joella lipuvaa laivaa juoksemalla joenrannassa olevien puupölkkyjen ja muiden paattien mastoja yms. pitkin. Vaikka se seurattava matka oli jotain 100m, mulla meni varmaan kuusi yritystä ja monta perkelettä siihen että sen läpi pääsin kunnialla (ei saanut koskea veteen), ristus äijä oli jatkuvasti jossain tynnyrissä jumissa tai kiipeili ihan minne sattui vaikka aivan varmasti parkour-nappeja oikein painoin.

Black Flag oli kyllä mun mielestä aika kova peli, mutta siinää oli ihan hirveästi niitä tehtäviä joissa piti seurata jotakin tyyppiä kielletyille alueille tai vahvasti partioitua reittiä pitkin.

Syndicate... luulen että jää ostamatta ainakin julkaisussa, kattoo sitten joskus. Niinkuin sanoit, AC:t alkaa olemaan aika nähtyjä, pelisarjaa ei uudisteta tarpeeksi. Ei se riitä että miljöö vaihtuu, peli on tahmannut paikoillaan AC2:n kulta-ajoista lähtien. Nykypäivän juoni taitaa olla kuopattu vaikka siitä itse pidin, se juoni vaikka vähän kohmelo olikin, piti pelisarjan jokseenkin kasassa. Nyt jokainen uusi AC on oma juttunsa ja tuntuu aina niin pirun sekavalta ja yhdentekevältä.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Mikäli tuo kannen vihjaus pitää paikkansa, siirtyy peli täällä jo vakavan harkinnan alle. Lokalisointi varmistaa mielenkiinnon juonta kohtaan. Idea luokkataistelusta ihan kelpo. Ubisoft ymmärtänyt myyntien olevan paljon kiinni käännöksestä. Kiitos vinkistä!
Joo ite hankin ainakin jos tulee suomeksi ja veikkaan ettämhankin vaikkei tuliskaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Joo ite hankin ainakin jos tulee suomeksi ja veikkaan ettämhankin vaikkei tuliskaan.

Itse vierastan lokalisointia suomeksi, varsinkin tällaisissa peleissä. Ei vaan natsaa omaan mieleen, ei sitten millään. Joskus menty jopa japaniksi / venäjäksi ja tekstit englanniksi.

Toiseksi, ei lokalisointi korvaa hyvää pelimekaniikkaa. Hyvää ja toimivaa varsinkaan. Tätä ei Unity tarjonnut, eikä tähän mennessä ole Syndicate juurikaan näyttänyt parantavan. Myös juoni on mielestäni AC2:n jälkeen lähtenyt rönsyilemään mielenkiinnottomaksi. Varmaankin ensimmäinen AC joka jää itseltä väliin (poislukien Rogue, koska "vanha" sukupolvi). Batmanit ovat onnistuneet vielä pitämään mielenkiinntoa yllä, vaikka pelit itsessään eivät nekään liikaa ole uudistuneet. Tuo uusi AC taistelusysteemikään ei ainakaan Unityssä vakuuttanut.

Uusi MGS onneksi tulee hillitsemään hiippailuhimoja.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Jossain lastenpeleissä kyllä ymmärrän lokalisoinnin mut eikö nääkin ole k18-pelejä? Luulisi suomessa olevan siinä iässä Englanti hallussa.. Tai sitten valinnaiseksi ainakin ettei väkisin tarvitse lukea ja myötähävetä suomennoksia :/
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Lokalisoinnin tarpeellisuudesta tai tarpeettomuudesta jatkot omassa ketjussaan.

Bon voyage! (On muuten ranskaa ja tarkoittaa, että olen kokenut tämän saman aiemmin...)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Onkos tästä tihkunut mitään vähään aikaan? Julkaisu olisi kuukauden päästä ja kun vertaa aikaisempien osiin hypejunaan on tämä Syndicate jotenkin jäänyt vähemmälle huomiolle. Teoriassahan tämä lupaa hyvää, sillä AC: Rogue jäi melkeinpä kokonaan Unityn varjoon ja oli monta luokkaa parempi ja viimeistellympi peli.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Julkaisu olisi kuukauden päästä ja kun vertaa aikaisempien osiin hypejunaan on tämä Syndicate jotenkin jäänyt vähemmälle huomiolle.

Olisiko kyseessä ähky vuosittaisia Assassin's Creedejä kohtaan? Vai muuten jo valmiiksi täyteen lyöty pelikalenteri, joka tarkoittaa väistämättä väliinputoajia. Teemakaan ei ole kaikkein seksikkäin, vaikka toki teollinen vallankumous ja jyrkät luokkaerot ovat herkullinen aihe mistä ammentaa. Jos olisi vähäänkään kuivempi pelisyksy, olisi tämä automaattisesti pakkohankinta.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Onhan tuosta jotain pientä kuulunut. Peli ei ole vielä edes kaupoissa, kun DLC:tä pistetään julkistaen: Etusivun trailerilla varustettu uutinen, joka kertoo DLC:n keskittyvän Viiltäjä-Jackiin

Omasta mielestäni mielenkiintoisin asia, jota tässä hämyisän synkässä Lontoossa voisi käsitellä, on juuri Jack the Ripperin toimet. Ja se tuikataan DLC:ksi? Ei hyvää päivää. Toki sijoittuu aikaan reilusti pelin jälkeen, mutta ei oikein innosta tämä ratkaisu.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Mainio säveltäjä Austin Wintory on puuhannut tälle soundtrackin. Tällä hetkellä tuo taitaa olla ainut asia mikä nostaa pientä mielenkiintoa Syndicatea kohtaan. Köysikikkailu ja hevosvankkureilla ajo ei ole oikein videon perusteella iskenyt. Unityn jälkeen on vaan vaikea enää innostua AC-sarjasta, mutta täytyy kuitenkin lukaista arviot ja kommentit sitten julkaisun jälkeen, jos tästä olisikin yllättäjäksi tyyliin Black Flag.

[video=youtube;wYKViEU9QmQ]https://www.youtube.com/watch?v=wYKViEU9QmQ[/video]
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Tarinan päähenkilöt esitellään tällä videolla. Se on siinä ja siinä lähteekö julkaisussa, katsellaan. Varovaisesti tästä alkaa taas innostumaan.

 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Jaaha, eli nyt niillä on ollut aikaa animoida myös naisiakin :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Pieni promovideo Lontoon merkityksestä ja suunnittelusta. AC-sarjan viime aikojen "valttikortti" (eli uskottavilta/ajanmukaisilta vaikuttavat ympäristöt) on pyritty käyttämään myös tämän osan suhteen. Nähtävyydet/maamerkit näyttävät löytyvän, ja pelin eri alueiden vauraus/sosiaalinen luokka yms. on yritetty tuoda selvästi esiin, kuten aikakauteen liittyen odottaa sopiikin.

[video=youtube;FlkTyvzcG8M]https://www.youtube.com/watch?v=FlkTyvzcG8M[/video]
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Voiko joku vahvistaa onko peliä lokalisoitu suomeksi? Vahva epäilys on ettei ole.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

En ole ikinä ollut AC fani. Brotherhoodia yritin ihan hetken pelata ja myin kaverille vielä samana iltana kun pelin sain.
Seuraava kosketus oli black flag, joka taas upposi teemansa vuoksi. Siinäkin varsinainen salamurhailu, seuranta jne oli pakkopullaa sen kaiken seikkailun rinnalla. Lopulta se jäi todella pahasti kesken, kun en vain jaksanut sitä vihollisalusten vaikeusastetta mulle.
Sit unityn ostin kun olin sairaslomalla, eikä pelirintamalla ollut mitään mielenkiintoista. Ranska vei mennessään. Jälleen itse salamurhaus ja siihen liittyvät tehtävät tympi, eikä ne vaan iske muhun, mutta Ranskassa seikkailu oli kyllä todella kivaa. En toki koskaan puoliväliä pidempään jaksanut pelata, mutta silti jotenkin pelistä tykkäsin, vaikka ei uskois. Menen siis selkeästi sillä historian kiinnostus pohjalta näitä pelejä.

Noh, alusta asti olen ollut tän pelin kohdalla et ac..ei sinällään kiinnosta. Harmaa Lontoo, juu ei todellakaan kiinnosta. En todellakaan ole ostamassa.
Nyt kuitenkin tänään olen lukenut dome.fi:n molemmat ensikosketukset joissa on paneuduttu esim juuri historialliseen tarkkuuteen. Se nosti innoituksen aika korkealle, joten spoilasin itseäni YouTuben gameplay videoiden avulla.
Nyt alkaa olee fiilis, että täytyykö taas palata ac maailmaan. Ac itsessään ei edelleenkään kiinnosta, mutta kyllä nyt olen jälleen aika vakuuttunut, että historiallisessa Lontoossa olisi kiva seikkailla ja varmasti saisin rahoillani vastinetta kuitenkin.

Pelejä on niin paljon tullut ostettua, et jos suinkin pystyisin odottelee Storen ekoja tarjouksia ni ois hyvä, mut taas heikkona hetkenä joku ilta taatusti tämänkin ostan täyteen rahaan. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Noh, alusta asti olen ollut tän pelin kohdalla et ac..ei sinällään kiinnosta. Harmaa Lontoo, juu ei todellakaan kiinnosta. En todellakaan ole ostamassa.
Nyt kuitenkin tänään olen lukenut dome.fi:n molemmat ensikosketukset joissa on paneuduttu esim juuri historialliseen tarkkuuteen. Se nosti innoituksen aika korkealle, joten spoilasin itseäni YouTuben gameplay videoiden avulla.
Nyt alkaa olee fiilis, että täytyykö taas palata ac maailmaan. Ac itsessään ei edelleenkään kiinnosta, mutta kyllä nyt olen jälleen aika vakuuttunut, että historiallisessa Lontoossa olisi kiva seikkailla ja varmasti saisin rahoillani vastinetta kuitenkin.

Pelejä on niin paljon tullut ostettua, et jos suinkin pystyisin odottelee Storen ekoja tarjouksia ni ois hyvä, mut taas heikkona hetkenä joku ilta taatusti tämänkin ostan täyteen rahaan. :)

Itsellä vähän sama, ajattelin että tämä on ensimmäinen AC minkä voisi skipata, mutta tuli eilen luettua nuo domen jutut ja samantien lähti peli tilaukseen. :D

Eiköhän sieltä viihdyttävä pläjäys jälleen tule ja ainakin kun lontooseen menee niin voi sanoa, että tuolla ja tuolla olen kiipeillyt. :D Sama kävi kun olin italiassa niin tuttuja paikkoja oli kiitos Assassin's Creedin. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Mulla tämä tulee olemaan ensimmäinen AC joka jää väliin ( jos ei sitten alesta joskus ) Niin paljon muuta pelattavaa ja jotenkin tämä ei enää nappaa. Unityn tilalla kävi jo hiukan niin että oli ihan kivaa mutta lopussa tuntui että menis nyt läpi! Pitäisi tulla oikeasti erilainen ympäristö.. Japani ( samurai/ninjat ) tai jopa nykyhetki/tulevaisuus. Voisi olla erilaista.
Ja sen tietää että näissä peleissä on niin paljon samaa pakkopullaa joka syö paljon peliltä. Ei taida olla AC II voittanutta. :) ( OT: sama kävi Farcryssa. III ok.. IV aluksi kaunista mutta samaa, uusin meh )
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Mielenkiinnolla odottelen, miten nykyaikaan sijoittuva juoni etenee. Black Flaqissa oli vielä ihan ok ja se selitti muutamia askarruttaneita asioita, mutta Unityssä oikeastaan tuli vain silloin tällöin ääniä ulkomaailmasta. Toivottavasti tässä osassa saataisiin taas lisää tarinaa myös nykyaikaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Syndicate [Hype]

Embargo päättyy torstaina klo 14:00 ja peli julkaistaan perjantaina, joten siinä suhteessa voisi olettaa, että sieltä on tulossa julkaisussa "toimiva" AC-peli. Muistaakseni Unityn kohdalla embargo oli julkaisupäivänä. Mutta joo odotellaan niitä arvioita.

Lähde: OpenCritic
 
Ylös Bottom