Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Unity

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Fps:n tippuminen kuulostaa todella huonolta. 20 on jo aivan kamalalla tasolla. Miten olin käsittänyt, että ois ollut lukittu 30. :(
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Fps:n tippuminen kuulostaa todella huonolta. 20 on jo aivan kamalalla tasolla. Miten olin käsittänyt, että ois ollut lukittu 30. :(
Näköjään pelkoni käyvät toteen.
Jouduin tämän fps-ongelman toteamaan kun digiexpolla peliä kokeilin. Ja ei, en ole mikään pikselinviilaaja ja grafiikoiden perässä juoksija, mutta tuo oli oikeasti omaan silmään lähes pelikelvoton siinä kunnossa mitä sitä digiexpolla pelasin,fps juuri arvioiden tuo 20. Siitä tännekin vähän kirjoitin, mutta ajattelin toki että messuilla oleva demo olisi joku buginen pre-alpha. Ilmeisesti ei ollut. No, arvosteluja odotellaan [emoji4]
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Voi jestas tuo väkijoukko glitsailee ihan hirveästi, ja pop in on aivan jäätävä. En tiedä katoitteko äsken mutta tuo striimaaja juoksi väkijoukkoon ja siinä vaiheessa alkoi peli vasta lataamaan porukalle detaljeja ja vaatteita, ihan hirvittävää katseltavaa, ei hyvä!

Yksikään video ei ole vielä onnistunut vakuuttamaan minua että miksi tuo väkijoukko on tuonne pitänyt laittaa, selkeästi syö itse peliltä resursseja ihan turhaan, puoletkin tuosta joukosta olisi riittänyt ihan hyvin luomaan immersiota.
 
Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Voi jestas tuo väkijoukko glitsailee ihan hirveästi, ja pop in on aivan jäätävä. En tiedä katoitteko äsken mutta tuo striimaaja juoksi väkijoukkoon ja siinä vaiheessa alkoi peli vasta lataamaan porukalle detaljeja ja vaatteita, ihan hirvittävää katseltavaa, ei hyvä!
Katsoin just samaa striimiä. Ikävästi kyllä pomppi vaatteet ihmisille päälle. Latausajat myös näyttäis olevan aika pitkiä. Noo tää on jo tilattu. Toivottavasti julkasupäivän päivitys auttaa edes vähän. :/
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Katsoin just samaa striimiä. Ikävästi kyllä pomppi vaatteet ihmisille päälle. Latausajat myös näyttäis olevan aika pitkiä. Noo tää on jo tilattu. Toivottavasti julkasupäivän päivitys auttaa edes vähän. :/

Siihen on jo Day 1 pätsi, about 900 megaa, sepä siinä onkin huolestuttavaa että jopa ton pätsin jälkeen laatu on tollasta. Toivotaa et sihe tulee vielä uudempi päivitys.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Itseä tässä pelissä kiehtoo sen antama mahdollisuus hypätä historialliseen Pariisiin. Virtuaalinen aikamatkailu voisi olla osana opetusta ja sitä se varmaan jo onkin. Meille entisille oppilaille sitä samaa olivat elokuvat ja kirjat. Siellä tosin vain sivustaseuraajina, kun pelissä olet toimijan roolissa. Tekijöillä on suuri vastuu esittää tapahtumat sellaisina kuin ne todella olivat. Kokonaiset sukupolvet voivat omaksua käsityksensä ajanjaksosta näistä teoksista. Otetaan esimerkeiksi Tuntematon Sotilas ja Schindlerin Lista. Molemmista löytyy todellisia historiallisia henkilöitä ja -tapahtumia, mutta myös henkilöiden yhdistelmiä ja kirjoittajan omia näkemyksiä. Taiteellisia vapauksia.

Tässä Unityssä on näitä kaikkia luvassa. Toivottavasti tavalla, joka onnistuu viemään eläytyjän aikamatkalle ja luomaan siellä olemisen tunteen.

Aiheesta on Jukka O. Kauppinen kirjoittanut upeasti valokuvien ja videoiden kera: http://dome.fi/pelit/artikkelit/pel...ikosketus-2-historiallista-virtuaalimatkailua
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Mitä noita pelilähetyksiä hetken katselin niin ei toi nyt kovin rumalta näytä, taitaa olla WD:n ja Black Flagin kanssa samaa tasoa grafiikaltaan. Ihan perus Assasinilta tämä kyllä vaikuttaa kun peliä katsoo, onko uudistuksia tarpeeksi että peli jaksaa viihdyttää pitempään? Aikakausi ja Pariisi tässä taas ovat kiinnostavat ja näyttää tuo Pariisi ainakin tekijöiden trailereissa mahtavalta.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Aiheesta on Jukka O. Kauppinen kirjoittanut upeasti valokuvien ja videoiden kera: http://dome.fi/pelit/artikkelit/pel...ikosketus-2-historiallista-virtuaalimatkailua

Olipas mielenkiintoisesti ja havainnollistavasti kirjoitettu juttu, oli mukava lukea. Summasi kyllä hyvin paljon omiakin ajatuksia, koska vaikka niin paljon tykkäänkin näissä peleissä salamurhailusta, niin kyllä tuo miljöö ja aikakausi on myös erittäin tärkeässä roolissa. Itseä on aina kiinnostanut historiassa kaksi ajanjaksoa: toinen maailmansota ja keskiaika miekkoineen, linnoineen, ritareineen ja muineen, joten AC on aina uponnut todella hyvin.

Kyllähän tämä tullee torstaina napattua mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Metacritic täytyy vielä aikanaan tarkistaa ja lukea muutama isomman firman arvostelu. Eiköhän tämänkin pelin keskiarvo asetu melko lailla heti sinne 80-85 pisteen väliin, kuten edellisetkin osat.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Sivutehtävät pitävät sisällään historiallisia henkilöitä ja ilmiöitä. Pelissä tapaamme aina tähän päivään kantaneiden nimien takaa löytyvät ihmiskohtalot. Sivutehtävissä ratkotaan murhia ja tutkitaan kultteja. Kun viikonlopun aikana kävin läpi suuren vallankumouksen historiaa, on se itseasiassa täynnä salaliittoja, uskonnollisia/uskonnottomia kultteja ja mielenkiintoisia vahvoja persoonia. Lisää aiheesta kirjoittaa Ubiblog: http://blog.ubi.com/assassins-creed-unity-side-content-guide/

Vallankumouksen vauhdikkaat käänteet aikajanalla: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ranskan_suuren_vallankumouksen_aikajana
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Mahdollisuus päästä osoittamaan tosifanitus osallistumalla Verkkokauppa.comin yömyynti-tapahtumaan!

15_3955-800x220.png


Assassin's Creed: Unityn yömyyntitapahtuma

Järjestämme Ubisoftin kanssa huikean yömyyntitapahtuman Verkkokauppa.comin Megamyymälässä Helsingin Jätkäsaaressa keskiviikkona 12.11.2014 klo 21.00 alkaen.

Yömyyntitapahtumaan osallistuminen kannattaa

  • Tietokilpailu: osoita tietosi pelimaailmasta ja osallistu vinkeisiin visoihin! Palkintoina mm. Ubisoftin lahjoittamia keräilyesineitä, sekä muita yllätyksiä
  • Arpajaiset: osallistu paikan päällä 200 euron arvoisen Verkkokauppa.com-lahjakortin arvontaan!*
  • Muonaa ja juomaa: LittleBigCafesta tarjolla sadalle ensimmäiselle yömyyntitapahtumaan osallistuvalle maistuvaa Bastiljin pyttipannua ja dijon-majoneesia + hanajuomaa (0,33 l)
  • Pelaamista: Assassin's Creed: Unity pelattavissa alkaen klo 21:00
  • Jännittävää yhdessä odotusta: pelin myynti starttaa klo 00.00. Muista noutaa vuoronumerosi alakerran kioskista hyvissä ajoin
*Lahjakortin voittaja arvotaan tapahtuman jälkeen. Verkkokauppa.com maksaa arpajaisveron.


Tapahtuman aikataulu

klo 21:00 - tapahtuma alkaa ja vuoronumeroiden jako aloitetaan 24 h kioskin tiskiltä
klo 23:50 - muodostetaan jono numerojärjestyksessä 24 h kioskiin
klo 00:01 - pelin myynti aloitetaan
Ennakkotilaa ja hae yöllä 13.11. klo 00:01 Helsingin Jätkäsaaresta


Lähde: http://www.verkkokauppa.com/fi/yomyynti
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Kyllä itellä oli viimeinen naula ostopäätöksen arkkuun juurikin tuo aikakausi ja sijainti. Pari päivää streamejä katsellut ja on se... Siinä on sitä jotain. Onko muuten näin asiaa enempää tutkimatta Co-Op threadia suunnitteilla?
 
Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Onko muuten näin asiaa enempää tutkimatta Co-Op threadia suunnitteilla?
Voisi kyllä olla paikallaan tuollainen ketju. Itselläkin kinnostaa Co-Op, kunhan ensin peliä hieman pelaa ja Arnoa kehittää. Tässä kyllä mahtavaa ollut tuo porukkapelaaminen kun sitä parissa striimissä ollut. Tuota kun pelaa hyvällä porukalla ja mikit käytössä niin aijai. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Tänään 14:00 pitäisi olla GameSpotin - jonka tuomarointia pidän melko ankarana mutta laadukkaana - sivuilla arvostelu Unitystä. Saapahan osviittaa viitsiikö olla hankkimassa jo heti julkaisussa vai odottaako vaikkapa hinnanalennusta.

http://www.gamespot.com/articles/where-are-our-assassin-s-creed-reviews/1100-6423500/

http://www.gamespot.com/assassins-creed-unity/reviews/

EDIT: Väärinpä meni aikavyöhykkeet eli arvostelu tulee 9:00 am PT, eli Suomessa kello 19:00.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Mä en itse ymmärrä tätä älytöntä kitinää tästä.. Mitä olen nyt hetken katsonut esim. youtubesta walkthrough videoita niin framerate on ihan sulavaa ( niinkuin missä tahansa AC:ssa ) ja on pirun nättiä.
Mikään peli ei ole täydellinen mutta se että tämä olisi paskaa niin hah.. :)

Tällä viikolla pääsee kokeilee.. jos muut AC:t on itselleni maistunut, tuskin tämä tuottaa pettymystä. Tosin meitä on joka lähtöön.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Mä en itse ymmärrä tätä älytöntä kitinää tästä.. Mitä olen nyt hetken katsonut esim. youtubesta walkthrough videoita niin framerate on ihan sulavaa ( niinkuin missä tahansa AC:ssa ) ja on pirun nättiä.
Mikään peli ei ole täydellinen mutta se että tämä olisi paskaa niin hah.. :)

Tällä viikolla pääsee kokeilee.. jos muut AC:t on itselleni maistunut, tuskin tämä tuottaa pettymystä. Tosin meitä on joka lähtöön.

Kyllä se vaan melko ikävästi tippuilee itse pelissä ja cutsceneissä mitä itse nyt on tunnin pelannut. Latausajatkin on aika perkeleen pitkät ja muistuttaa lähinnä PS3:a. Eikä tämä visuaalisesti muutenkaan kyllä mitään Next geniä ole.

Toivottavasti tarina jaksaa kantaa peliä. Sehän se pääasia tässä on ainakin omalla kohdalla.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Mä en itse ymmärrä tätä älytöntä kitinää tästä.. Mitä olen nyt hetken katsonut esim. youtubesta walkthrough videoita niin framerate on ihan sulavaa ( niinkuin missä tahansa AC:ssa ) ja on pirun nättiä.
Mikään peli ei ole täydellinen mutta se että tämä olisi paskaa niin hah.. :)

Tällä viikolla pääsee kokeilee.. jos muut AC:t on itselleni maistunut, tuskin tämä tuottaa pettymystä. Tosin meitä on joka lähtöön.

Black flag taitaa ps4:llä olla aika sulava, mutta mikään muu ei ole ainakaan konsoleilla ollut. Viimeistään väkijoukossa ja katoilla juostessa ruudunpäivitys on tippunut aika rankastikin.
Olen siis pelannut kaikki läpi. Black flagista oli WiiU versio, mutta ps4:lle hommasin freedom cryn.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Huh,

Onneksi peruin ennakon ja otin GTA V:n tilalle.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Ensimmäinen arvostelu ilmestynyt nettiin. Cheat Code Central(http://www.cheatcc.com/xboxone/rev/assassinscreedunityreview.html) julkaisi näkemyksensä X1-versiosta ja pamautti lukemat 4,4/5,0. Muutenkin ihan havainnollistava arvostelu siitä, mitä on luvassa mm. hahmonkehityksen ja sivutekemisen suhteen. Grafiikkaa myös KEHUTTIIN, enkä huomannut mitään valituksia heikosta ruudunpäivityksestä tai muusta.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Unity - salamurhaajat yhtyvät 13.11.2014

Ensimmäinen arvostelu ilmestynyt nettiin. Cheat Code Central(http://www.cheatcc.com/xboxone/rev/assassinscreedunityreview.html) julkaisi näkemyksensä X1-versiosta ja pamautti lukemat 4,4/5,0. Muutenkin ihan havainnollistava arvostelu siitä, mitä on luvassa mm. hahmonkehityksen ja sivutekemisen suhteen. Grafiikkaa myös KEHUTTIIN, enkä huomannut mitään valituksia heikosta ruudunpäivityksestä tai muusta.

Onhan tuossa arvostelussa kritiikkiäkin annettu, mutta annetaan helpommin kaikki anteeksi kun ollaan innoissaan pelistä.

There are a few instances of pop-in, and the occasional “why is that character doing that to that wall” moments
Beautiful game to look at, even with a few minor hiccups.
I have to admit the combat system at first annoyed me

Eihän nuo sinäänsä peliä varmastikkaan pilaa, mutta aika moni pelaaja on valittanut siitä miten huonosti peli rullaa.
Itse en ainakaan jaksa enää näillä konsoleilla katsoa tuota nikottelevaa ruudunpäivitystä taikka muitakaan kummallisia glitchejä.
 
Ylös Bottom