Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Unity

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed: Unity

Jotakin käyttöä noilla helix creditseille muuten mitään virkaa ole. Tajua muutenkaan noita "mikromaksuja" 100e saat 20k+10k joitan creditsejä jolle ei ole keksitty oikein mitään käyttöä. Joo toki voit päivittää aseita mutta ne pystyy päivittään creed pointseilla joita on muutenkin vaikka muille jakaa.

Jotakin käyttöä noilla helix creditseille muuten mitään virkaa ole. Tajua muutenkaan noita "mikromaksuja" 100e saat 20k+10k joitan creditsejä jolle ei ole keksitty oikein mitään käyttöä. Joo toki voit päivittää aseita mutta ne pystyy päivittään creed pointseilla joita on muutenkin vaikka muille jakaa.

Itse olen ollut duunissa muutama vuosi sitten tällaisella pelivihjelinjalla (sun muuta)... Eniveis, kyllä näille timeseivereille ja xiiteille ja sun muille on asiakkaita. Sain muutaman kerran haukut kun autopelissä ei ollut kaikki autot saman tien auki ja ajettavissa ja sun muuta. Siinä mielessä ihan hyvä, että nuo xiitit on olemassa, mutta ne eivät tuhoa peli-iloa muilta. Osta ja käytä jos haluat.

Sentään PSN Storessa myytävät Gold-versiot peleistä sisältää tuon kausikortin. Hiukan korpesi kun ostin Guillotine-Unityn ja siihen vielä sen kausikortin... Olisi saanut kuulua tuohon hintaan.

Katsoin kelloa ja näemmä 51 pelituntia takana. Vieläkin riittää puuhaa: Nostradamuksen arvoitukset kokonaan tekemättä, samoin valtaosa murhamysteereistä. Melkoinen tappokone tuunattuine varusteineen tuo assassiinini on jo.:D

Katsoin kelloa ja näemmä 51 pelituntia takana. Vieläkin riittää puuhaa: Nostradamuksen arvoitukset kokonaan tekemättä, samoin valtaosa murhamysteereistä. Melkoinen tappokone tuunattuine varusteineen tuo assassiinini on jo.:D

Toisaalta itse pelissä on hurja määrä toimintoja jätetty pois. Edellisissä versioissa taistelu on monipuolisempaa ja saat itse valita omat aseesi. Yleensä käytän vain ja ainoastaan hidden bladeja, jo ensimmäisestä osasta asti. Nyt Unityssä ei tätä voi tehdä. Myöskään et voi raahata raatoja ja piilottaa niitä, et voi vislata... Paljon puuttuu. Silti kyllä diggaan pelistä, mutta Rogueta kahlatessa huomaa miten paljon puuttuu Unitystä.

Eikö noilla helixeillä juuri voi ostaa aseita/asuja kun painaa kaupassa hack. Eli olisko ollut kolmiota jonkun aseen tms päällä.

Kysymys liittyen 100%

vaaditaanko myös ne co-op tehtävät ja heistit tuohon 100%. Kun onhan se älytöntä tavallaan jos vaaditaan nettipeliä 100% hankintaan. Kyllähän noi tehtävät tietty yksinki onnistuu mutta kyllähän ne aika hankalia on yksin

Vaaditaan ja lisäksi niistä co-opeista pitää etsiä ne kaikki assassin pisteet vai mitä ne on joilla saa skillejä. Muuten ei saa kaikkia skillejä auki eikä siis trophya jossa pitää aukaista kaikki skillit.

Aika paljon on peliä moitittu. Mä olen yrittänyt kyllä ajatella pelistä pelkkää hyvää mutta nyt täytyy kyllä antaa moitteita. Toki tämä sillä varauksella että olen käsittänyt väärin. Toivon itse että olen. Mutta tänään sain sellaisen käsityksen että jos haluaa pelin 100% läpi niin se vaatii appsin. Älytöntä minusta

Mistä johtuu, että en pääse aloittamaan kolmatta tehtävää kun peli väittää, että en olisi ladannut sitä kokonaan. Vaikka tässä jo toista iltaa yritetään ja sovelluksista ja muualtakin katsottu niin kyllä se ladattu on ? :/

Aika paljon on peliä moitittu. Mä olen yrittänyt kyllä ajatella pelistä pelkkää hyvää mutta nyt täytyy kyllä antaa moitteita. Toki tämä sillä varauksella että olen käsittänyt väärin. Toivon itse että olen. Mutta tänään sain sellaisen käsityksen että jos haluaa pelin 100% läpi niin se vaatii appsin. Älytöntä minusta

Jeps, typerästi esim tehty tuo että Altaïrin outfitin saa vain appsilla. Ei sillä, itsehän tuon saa ladattua mutta varmasti on ihmisiä olemassa kenellä ei ole appsille yhteensopivaa puhelinta. Pelissä on paljon hyvää, mutta myös niin raakile tuo ja toiset asiat tehty todella typerästi. Tämä sijoittuu sinne paremmaksi kuin AC1 mutta huonompi yleiseltä arvosanaltaan kun muut, näin itsellä.

Platinatrophyn saa ilman appseja ainakin. 100% en tiedä sitten miten menee ja mitä tuolla tarkoitetaan?

Mistä johtuu, että en pääse aloittamaan kolmatta tehtävää kun peli väittää, että en olisi ladannut sitä kokonaan. Vaikka tässä jo toista iltaa yritetään ja sovelluksista ja muualtakin katsottu niin kyllä se ladattu on ? :/
Jos kyse on PS4-versiosta, paina PS4:n päävalikossa eli nk. Dynamic Menussa pelin ikonin kohdalla ohjaimen Options-näppäintä ja valitse Information. Siellä näkyy pelin koko ja latauksen tila. Jos lataus on edelleen kesken, näkyy kokona XX/YY Gt.

Platinatrophyn saa ilman appseja ainakin. 100% en tiedä sitten miten menee ja mitä tuolla tarkoitetaan?

Tarkoitan tietenki että 100 sync. Tällä hetkellä on 96.

Tilastot 100-100-77-95

Tuossa jossa 77% niin Helix rifts 57%, social club mission 0% ja Paris Stories 98. Kaikkiin ilmeisesti vaaditaan 100% ja sitten toi 95%, niin kaikissa muissa 100 paitsi artifacts 60%.

Tuli tuossa viime sunnuntaina pelattua pääjuoni läpi. Pelailin toki siinä sivussa sivutehtäviäkin.

Pakko kyllä tunnustaa, että oli lievä pettymys koko pelikokemus minulle.

Pelihän on tosi nätti, ei siinä mitään. Hieno Pariisi yksityiskohtineen. Mutta itse pelaaminen.

Päätehtävät oli:

Tunkeudu tähän tilaan/rakennukseen. Etsi tämä ja salamurhaa. Ihan hyvä, mutta käytännössä: Hiippaile alueelle, köki jossain varjoissa. Odota, että vihu kääntää selkänsä (valmis rata), hiivi ja tuikkaa kuoliaaksi. Rinse and repeat. Jos menee puihin ja vihu huomaakin, on koko kylä jahtaamassa sinua. Ei siinä muuten mitään, mutta pelitavallani tuntui kaikki hieman tai enemmän kömpelöltä. Ja avoin taistelu on mitä on.

Savupommit ja beserkkinuolet, on tietenkin muitakin vaihtoehtoja, mutta jotenkin tuntui, että suunnittelupöydällä on menty näin: "Okei kaverit, peli pitää saada vuodessa ulos. Ehdotan, että pitäydytään muutoin olemassaolevaan, mutta tehdään Pariisista tosi kaunis ja helvetisti populaa kadulle, thats it."

Lontoo? ensi vuonna. Beserkkinuolet ja savupommit, näillä vissiin menen taas, vaihtoehdot on kuin Alepassa, eli ei niin runsaat.

Peli vastasi sinällään ennakko-odotuksiani, mutta enemmän se itselleni kertoo enemmänkin kyllästyneistä odotuksistani. En vissin odottanutkaan enempää, toivoin toki. Ja kun pelaajana en ole mikään keräilijä, kompletionisti, niin aika laiha jälkimaku jäi. Sitä saa mitä tilaa, kai.

Toivoin ja uskoin, että peli olisi pätsätty kuntoon ennen joulua ja siksi unityn hommasin cdonin alesta, mutten ole vielä aloittanut peliä. Nyt 15.12 on tulossa patch4 jossa on lisää korjauksia suorituskykyongelmiin yms. Hyvä hyvä, pääsee joululomalla pelaamaan.

Saiskos Unityn ennakkotilauksen tehneet jotain hyvitystä ubilta? Seasson passin ostajat olivat kai saanet valita pelin ubin valikoimasta, mutta luulisi nyt että peruspelin ennakkotilauksen kautta hankkineet saa myös jotain.

Saiskos Unityn ennakkotilauksen tehneet jotain hyvitystä ubilta? Seasson passin ostajat olivat kai saanet valita pelin ubin valikoimasta, mutta luulisi nyt että peruspelin ennakkotilauksen kautta hankkineet saa myös jotain.

Ensimmäinen tarina-DLC pitäisi tulla kaikille pelin ostaneille ilmaiseksi, näin on Ubi lupaillut. Sitä tosin en nyt muista, milloin tuo julkaistaan.

Ensimmäinen tarina-DLC pitäisi tulla kaikille pelin ostaneille ilmaiseksi, näin on Ubi lupaillut. Sitä tosin en nyt muista, milloin tuo julkaistaan.

Dead Kings-DLC tulee kaikille. Julkaisupäivästä ei ole vissiin vielä tietoa. "Päämajan" edustalla oli jo itselläni hevosvaunu, mikä viittaa tulevaan pääsyyn.

Ylös Bottom