Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assetto Corsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assetto Corsa

Kohtsillään julkaistava v1.13-päivitys on vain pieni lokaloisintikorjaus, mutta putkessa oleva v1.14 tuo sitten ne privalobbyt. Eli älkää vielä innostuko, kun peli päivitystä tarjoaa.

We are releasing a small update on PS4. Update v 1.13 contains a fix for a localization issue and will go live very soon... (1/2)

...As a result, Private Lobbies, the Highlands track and the Audi Sport Quattro S1 E2 will go live as part of v 1.14 on PS4. (2/2)

Lähde: Twitter (@AC_assettocorsa)

Medium ja Hard renkaiden saaminen lämpimiksi on ollut todella haasteellista. Olen kokeillut erilaisia säätökikkoja, mutta renkaat jäävät aina sinisiksi. Löytyisikö mitään vinkkiä?

Medium ja Hard renkaiden saaminen lämpimiksi on ollut todella haasteellista. Olen kokeillut erilaisia säätökikkoja, mutta renkaat jäävät aina sinisiksi. Löytyisikö mitään vinkkiä?
Joku säätäjävelho varmaan osaa ne parhaat kikat kertoa ja varmaan riippuu paljon autostakin. Mutta tietyillä autoilla, radoilla ja varsinkin matalalla ulkolämpötilalla se vaan taitaa mennä niin, että ei niitä renkaita vaan välttämättä saa pysymään lämpimänä vaikka mitä tekisi.

Zandvoort on yx lemppari rata ja ajoin "Sands of time" hotlapin Porsche 962 C Long Tail. Oli mulle haastava ja vaikea kombo,eilen pääsin kullasta reilun 0.1s päähän. Tänään sit yritin uuestaan ja tulihan se kulta viimein. Kultakiekallla väliaika oli 0.3s huonompi ku yleensä,mut loppu menikin tarpeex hyvin. Oli vaikeaa saaha onnistunutta kiekkaa ajettua ja vika mutka oli tällä kertaa suurin ongelman aiheuttaja..ja tulihan noita kiekkoja ajettua aika paljon. Nyt voinki sanoa "ettei se laatu,vaan määrä":D
https://youtu.be/ERVFUueCcfA

Zandvoort on yx lemppari rata ja ajoin "Sands of time" hotlapin Porsche 962 C Long Tail. Oli mulle haasta:)va ja vaikea kombo,eilen pääsin kullasta reilun 0.1s päähän. Tänään sit yritin uuestaan ja tulihan se kulta viimein. Kultakiekallla väliaika oli 0.3s huonompi ku yleensä,mut loppu menikin tarpeex hyvin. Oli vaikeaa saaha onnistunutta kiekkaa ajettua ja vika mutka oli tällä kertaa suurin ongelman aiheuttaja..ja tulihan noita kiekkoja ajettua aika paljon. Nyt voinki sanoa "ettei se laatu,vaan määrä":D
https://youtu.be/ERVFUueCcfA

Munkin mielirata Zandvoort nykyisin! Ainakin G29 ratilla oli vaikea löytää tuntuma tähän (yllättävä perän "karkaaminen ") Kiitos säädöistä...:)

https://www.youtube.com/watch?v=mJh8Mxjsak0

Munkin mielirata Zandvoort nykyisin! Ainakin G29 ratilla oli vaikea löytää tuntuma tähän (yllättävä perän "karkaaminen ") Kiitos säädöistä...:)

https://www.youtube.com/watch?v=mJh8Mxjsak0

Ensin "tuskailin"vakiosiivellä(2),aattelin ett en muuta sitä. 0.1s päähän jäin kullasta,aina vika mutka meni pieleen,jos muuten oli hyvä kiekka. Sit nostin siipeä aina pykälällä ja kävin ajamassa kiekan ja 5:lla alitin kulta-ajan jokseekin huonolla ajolla. Vakiosiivellä oli haastavaa,mut hauska ajaa. Mut sit en enää jaxanu grindata ja päätin laittaa pitoa hieman lisää saadakseni kullan,jotta voin ottaa seuraavan hotlapin työn alle.:)

Monta päivää ollut jo tarkoitus tuo hotlap ottaa työn alle, mutta ei ole vieläkään saanut aikaiseksi.. Jospa sitä huomenna.. Alkaa kertyä jo suorituspaineita, kun "kaikilla" muilla näköjään kohta kullalle ajettuna.. :)

Tänään ajoin Brands Hatch GP/Porsche 908 LH hotlapin. Ratahan on loistava,auto oli entuudestaan tuntematon. Ensin ajoin pari kiekkaa ja totesin,ett jotain on tehtävä säädöille. Ensin katoin onko siipiä ja olihan siel.."rear left". Aattelin,ett toi tarkottaa takasiipeä ja laitoin sen maximiin ja camperit max miinukselle. Auto tuntui heti paremmalta ja melko lyhkäsen reenin seurauksena alitin kulta-ajan.

Replaysta huomasin autossa olevan kax pientä takasiipeä ja selvästi vasen oli välillä paljon pystymmässä,ku olin sen säätänyt. Vain vasenta pystyi säätämään,eli varmasti bugi.
https://youtu.be/hgVqLXHUmSY

Seuraavax vois ajaa F1:llä..Maserati 250F 12C joka on tosi hauska auto ajaa.:)

Itelle tää oli kyllä "työläämpi" saada kullalle kuin esim. eilinen Zandvoort...:)
https://www.youtube.com/watch?v=PjayTo4QJ2M

Mulle tää oli paljon helpompi,ku zandvoort. No,ehkä se ois ollu helpompi,jos heti oisin laittanut siipeä lisää,mut ku jääräpäisesti piti itteensä kiduttaa vakiosiivellä.:D

Ehdottomasti vaikein ollu se moby dick/monza,jota en oo kullittanu. Ehkä vois joskus sitäkin taas yrittää,mut ensin ajelen näitä helpompia alta pois:)

Mulla ainakin menee tuo hiphein linkki perille asti oikeaan ketjuun.

Lyhykäisyydessään upd:n on huomattu toimivan ainakin muutamalla sovelluksella, vaikka virallista tukea ei ainakaan vielä ole. Ac Dashboard -niminen softa ilmeisesti toimii Applen laitteilla ja Androideilla Rev Counter - Acorsa dashboard. Tuo Android-softa ainakin mallia todella simppeli ja näyttää vaan ihan perusjutut.

Kyllä linkki toimii, mutta tulee väistämättä mieleen, miksi? Tuo tietohan löytyy jo ajoruudulta -> Ja mitä enemmän katsot pois ruudusta esim. kisatilanteesta, sen enempi pihalla olet kisatilanteesta, mikä taas voi johtaa virheisiin. Minimalismi on kaunista. :p

Mulla on Pcarsissa kaksi ipadiä käytössä ja siinä koko ruutu toimii vaihtovalona esim. Ei siinä paljon kaipaa ruudun pikkuinfoja sen jälkeen. Niihin kun tottui ja niiden tuomiin infoihin, olen vastaavaa toivonut muihinkin ajopeleihin.

Onhan tuossa se "lisäfiilis/realismi", että saa ruudulta kaikki ylimääräiset härpäkkeet pois, kun pystyy ne katsomaan tabletin ruudulta. Eihän sitä tosielämässäkään näe rengaslämpöjä tai kierrosaikoja tuulilasin reunasta.

Project carsin aikaan tuli itsekin noita testailtua, mutta jäi sitten alkuhuuman jälkeen kuitenkin pois. Jos nyt Assettoon ja viimeistään Pcars2:een taas kunnon tuki tulee, niin pitänee ottaa uusi yritys.

Kyllä linkki toimii, mutta tulee väistämättä mieleen, miksi? Tuo tietohan löytyy jo ajoruudulta -> Ja mitä enemmän katsot pois ruudusta esim. kisatilanteesta, sen enempi pihalla olet kisatilanteesta, mikä taas voi johtaa virheisiin. Minimalismi on kaunista. :p

Se on just näin. Pcarsissa oli monipuolisempi,mut kaikki tarvittava tieto näkyi hudista. Ite en moista kaipaa ja oikeestaan nykysin näkyvä rengaslämpön näyttöki voi vaikuttaa kierrosaikoihin negatiivisesti..jos näkee ettei renkaat ole "vihreät" ajaa varovaisemmin/hiljempaa kuin mitä pito edellyttäis.:)

Yleensä tosi nopeat kuskit ajaa ilman hudia.

Itekki ajan aina pelkillä HUDin tiedoilla. Kyllähän sitä on F1-tallit testaillu HUDin näyttämistä kypärän visiirissä. Mä kaipaisin tabletille live-timingin tapasta listaa, josta näkis kaikkien sijotukset, erot, renkaat jne.

Ohjaamonäkymä riittäisi, koska mittaristo, ja sitä käyttäisin Assettossa jos se olisi kustomoitavissa esim. "kaarrekatseella", kuten Pcarsissa aikoinaan. Siihen kylkeen kun saisi vielä vaikka vain rengaskuvakkeet, niin riittäisi. Oudosti kyllä jättivät ruudun muokattavuuden vähälle huomiolle konsoliversiossa.
Todennäköisesti Pcars II laittaa taas uudet standardit käyttömukavuudelle ja muokattavuudelle, mutta arvaanpa, että ensivuonna vasta sitä.

Ylös Bottom