Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itelläni on juuri hommattu manne volvo 760 GLE 2,9l V6 vm 1989 Kaikilla mahdollisilla herkuilla tietty mitä tuohon aikaa oli paitsi luistonesto ja airbagit
Hehe, kaverilta löytyy jenkeistä tuotu 740:nen, kaikki löytyy ilmastointia myöten ja jos tilttaa niin kattoluukkukin varalla. Jenkiksi siinä on kyllä kummallinen vaihteisto, ihan outo vaihdekaavio ja ylimääräinen poljinkin siinä vasemmalla... Tietysti mailimittari kuuluu varustukseen mutta kone on "vain" 2,3:nen.
Onkohan se turbolla varustettu onkos se ylimääräinen poljin seisontajarru ?
e: taisin tajuta "jenkiksi outo" manuaali
Itse olen nähny 90-luvun alun Mersussa (en muista mallia tarkalleen, joku diplomaattiversio Saksan tuontina) ja sit isälläni oli aikoinaan 70-luvulta Chevrolet Chevelle Malibu jossa myös oli ton mallinen kässäri.Jenkkiläisissä, varsinki vanhoissa, nuita löytyy melko yleisesti....ja jalalla käytettäviä "kässäreitä" olen nähnyt vain maastureissa...
Jenkkiläisissä, varsinki vanhoissa, nuita löytyy melko yleisesti.
Itse olen nähny 90-luvun alun Mersussa (en muista mallia tarkalleen, joku diplomaattiversio Saksan tuontina) ja sit isälläni oli aikoinaan 70-luvulta Chevrolet Chevelle Malibu jossa myös oli ton mallinen kässäri.Jenkkiläisissä, varsinki vanhoissa, nuita löytyy melko yleisesti.
Mersu taitaa noita harrastaa yhä. Samoin jalkakässäri tullut tavattua myös IS250 Lexuksesta, jossa oli kyllä vähän outo ilmestys, vaikka jenkkimarkkinat auton suurin myyntialue onkin. Itse en kyllä oikein syty idealle, kyllä takavedonkin kanssa aina välillä voi käppäriä talvella tarvita Uudet sähköiset systeemit on kyllä vielä pahempia tuon suhteen
Ajelin pari kuukautta sitten muutaman tunnin OPC Corsalla,siinä pikkusporttia kaipaavalle tiukka peli.Kukaan motareilla ymmärtäny mihin pikkuauto pystyy,ja vaan parani kun meni pikkuteille.Uudet pikkuturbot(1,6l) vääntää kyllä rajusti,pikkuauto saa kyytiä jos siltä tuntuu.
Samaa mieltä. Itselläni on kokemusta neljästä mallista (Corsa, Kadett, Astra ja Vectra) eikä mulla ole ollut mitään ongelmia niiden kanssa.Opel on aliarvostettu merkki, mutta meikäläisen onni, on nimittäin käytettynä hyvä hinta/laatusuhde kun uudempaan haluaa vaihtaa.
kunhan on pihassa niin VAADIN kuvia, tästähän on ollut puhetta..Taisin ostaa Celica 2.0 GT:n.
Taisin ostaa Celica 2.0 GT:n. Ilmastoitu ja nahat+sähkövermeet. Ihan kivasti liikahti koeajolla.
kunhan on pihassa niin VAADIN kuvia, tästähän on ollut puhetta..
Taisin ostaa Celica 2.0 GT:n. Ilmastoitu ja nahat+sähkövermeet. Ihan kivasti liikahti koeajolla.
Minkäs verrran tommosessa on potkua?
Kun muistaakseni viimekesänä tollasta vastaan vähän kisaa otettiin mottoritielle kiihdytellessä